וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיטליה באהבה: בכירי החברה המרכזית משיקים

רונית מטיאס

26.4.2018 / 10:16

וגם: בעלי תדיראן מתחבר לענף הג'ודו, מנכ"ל שופרסל מעביר כיתת אמן, האחים נקש משיקים היסטוריה וקולקציית קפסולה חדשה בגלריית נור ביפו. רכילות עסקית

ניצוצות באוויר

ג'יאנמרקו מצ'יאה, מרטינה סרבון, פרנצ'סקו מאוצ'י, עופר ינקו ויניב פינשניידר. דני גולן,
ג'יאנמרקו מצ'יאה, מרטינה סרבון, פרנצ'סקו מאוצ'י, עופר ינקו ויניב פינשניידר/דני גולן

חברת נביעות - יבואנית ומשווקת בישראל מותג המים המוגזים הטבעיים 'פררלה', השיקה במסעדת ניטן תאי סדרת אירועים קולינאריים חדשה בשםSPARKS עם ארוחה עליה ניצח השף שחף שבתאי.

לאירוע הגיעו במיוחד בכירי מותג 'פררלה' מאיטליה, ביניהם מרטינה סרבון, מנהלת המותג העולמי ומריה רוסריו טוופו, מנהלת הסחר והייצוא העולמי שהתרשמו מפעילות המותג בארץ ונהנו מאירוע קונספט המשלב קולינריה גבוהה לצד תכנים אומנותיים.

עופר ינקו, חיים הורביץ ויניב פינשניידר. דני גולן,
עופר ינקו, חיים הורביץ ויניב פינשניידר/דני גולן

בין מנה למנה של שחף שבתאי, שף המסעדה, הופיעו להקת טררם, מופע פריצה הומוריסטי של קסניה סובה, המוכרת מהרשתות החברתיות בשם "רוסייה ים-תיכונית".

במשיקים: ג'יאנמרקו מצ'יאה, סגן שגריר איטליה בישראל; פרנצ'סקו מאוצ'י, ראש המחלקה הכלכלית-מסחרית של איטליה בישראל; יורם שגיא, מנכ"ל קבוצת "קוקה-קולה ישראל"; עופר ינקו, מנכ"ל נביעות; יניב פינשניידר, סמנכ"ל שיווק נביעות; נועה און, מנהלת שיווק נביעות; חיים הורביץ, מבעלי מסעדת ניטן תאי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

הוקרה ותודה

משה ממרוד ושגיא מוקי. הראל שגיא,
משה ממרוד ושגיא מוקי/הראל שגיא

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, ערך בלשכתו קבלת פנים לג'ודוקא שגיא מוקי ובירך אותו לקראת אליפות אירופה בג'ודו שתתקיים לראשונה בישראל. ממרוד הפתיע את שגיא והעניק לו מגן הוקרה אישי ממנו וממשפחת תדיראן ועליו הכיתוב: "איתך כל הדרך עד למדליה הבאה".

ממרוד איחל לשגיא הצלחה באליפות אירופה ואמר לו שהוא מאמין שמול הקהל הביתי פה בארץ הוא יתן את כולו ויביא גאווה גדולה. "אם אפשר מדליה אז זה בכלל יהיה מעולה", אמר ממרוד. ממרוד הבטיח להגיע עם הנכד שלו לצפות בקרבות מקרוב. תדיראן מלווה את מוקי ב-3 שנים האחרונות.

seperator

המאסטר

ערן יסעור איציק אברכהן אתי עמיעד. סטודיו ה,
ערן יסעור,איציק אברכהן,אתי עמיעד/סטודיו ה

אתי עמיעד וערן יסעור מארגון Superbrands Israel אירחו במלון הילטון תל אביב מפגש בסדרת כיתות האמן של סופרברנדס. איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, העביר כיתת אמן ובמאזינים 25 סמנכ"לי שיווק בכירים חברי ה-CMO CLUB של ארגון Superbrands בישראל.

ביניהם: אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל; איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ; עידית בכר מגד, סמנכ"לית שיווק ומכירות במחלבות גד; עדי קריב, סמנכ"לית שיווק קיבמרלי קלארק.

אברכהן שיתף את הנוכחים בעקרונות הפילוסופיה העסקית שלו וגילה מה לדעתו התכונות שהופכות מנכ"לים למוצלחים. בנוסף הוא חלק חוויות משפחתיות אישיות. בתום המפגש הוענק לו עותק חתום של ספר ה-Superbrands של ישראל.

seperator

יופי של בוקר

שון לנדאו, חיים זר, מיכל חלילי. רונית מטיאס,
שון לנדאו, חיים זר, מיכל חלילי/רונית מטיאס

חיים זר, סמנכ"ל חברת "GIGI מעבדות קוסמטיקה", ערך במסעדת "התרנגול הכחול" בתל אביב ארוחת בוקר במהלכה הושקו חידושים בעולם הטיפוח לקיץ 2018, עם איבונה קרוגליאק, הפרנזטורית של המותג המלווה את החברה כ-3 שנים. המוזמנות נהנו מארוחת בראנץ' של השף שאול בן-אדרת והרצאה של מיכל חלילי, המדריכה הראשית של GIGI, בנושא טיפול נכון בעור הפנים בעונת הקיץ.

דגנית חרלפ, גלית אהרוני, דוריתה פרקש. רונית מטיאס,
דגנית חרל"פ, גלית אהרוני, דוריתה פרקש/רונית מטיאס

בחוגגות: שירז טל, רוית אסף, רוית ירקוני, גלית פרבר, דנה וקסלר-ספקטור, דגנית חרל'פ, דורית ילינק, דורית בלימן, מיכל אקסלרוד, מירי גולדפרב דריקס, לימור מגן, שירלי בן מרדכי.

דנה וקסלר ספקטור, איבונה קרוגליאק, חיים זר, רוית אסף צ. רונית מטטיאס,
דנה וקסלר ספקטור, איבונה קרוגליאק, חיים זר, רוית אסף/רונית מטטיאס
seperator

בראש טוב

יוליה ולדמן דורית וידבסקי, גרישפון אילן נפתלי. רונית מטיאס,
יוליה ולדמן, דורית וידבסקי, יוליה ולדמן גרישפון, אילן נפתלי/רונית מטיאס

קבוצת לוריאל השיקה במלון בראון ביץ' בתל אביב מוצרים חדשניים להגנה מהשמש של מותג הדרמו קוסמטיקה הבינלאומי לה רוש פוזה. המקום עוצב כחוף ים אקזוטי, עם כיסאות שיזוף, שמשיות וקוקטיילים קייצים.

ד"ר יוליה ולדמן גרישפון, מנהלת יחידת עור בבית חולים קפלן, אמרה כי במחקר רחב היקף שנערך על ידי לה רוש-פוזה ב-23 מדינות בעולם בהשתתפות כ-20 אלף איש, עלה כי 73% מהציבור אינו משתמש באופן סדיר בקרם הגנה לפנים. ולדמן אמרה כי ישראל נחשבת למדינה חמה במיוחד והסבירה על סכנות נזקי השמש והדרכים להגנה מהשמש.

דורית וידבסקי, מנהלת התקשרות השיווק של לוריאל, אמרה שהם גאים להיות הראשונים בישראל להשיק את המוצרים החדשניים בתחום ההגנה מפני השמש המתאימים לכל המשפחה.

seperator

שדה סולארי

אבנר קורץ, יובל שטייניץ, צביקה גרבר. מקור וילדר,
אבנר קורץ, יובל שטייניץ, צביקה גרבר,/מקור וילדר

שר האנרגיה ד''ר יובל שטייניץ השיק את השדה הסולארי השני בעולם שנפרס על הגדה של מאגר המים בחן שבעמק חפר ומתבסס על טכנולוגיה שפותחה בישראל על ידי חברת ''סולאטיקס'' והוקמה על ידי ''ענבר אנרגיה סולארית''.

שטייניץ אמר כי משרד האנרגיה מוביל את המאמץ לעמידה ביעדי הממשלה להגדלת היקף השימוש באנרגיות מתחדשות ופרוייקט שכזה מסייע להצלחת המשימה. שי פורת, מנכ''ל ''ענבר אנרגיה סולארית'' אמר כי הטכנולוגיה החדשה שהחברה היתה שותפה בפיתוחה מעוררת הדים בכל העולם ומהווה פוטנציאל לשינוי המבנה התמחירי של ענף החקלאות ותשתיות החשמל והמים בעשרות מדינות בעולם.

seperator

איסתא קונספט

איתי בר יוסף, אחישי גל, דן פילץ. אנצ?ו גוש-ג?יני,
איתי בר יוסף, אחישי גל, דן פילץ/אנצ?ו גוש-ג?יני

איסתא השיקה בסניף בדיזינגוף סנטר בתל אביב, סניף קונספט חדש וראשון בישראל, המשלב טכנולוגיות חדשות בשוק.

במשיקים: אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; זאב דהאן, מנכ"ל קלאב-מד ישראל, דרום אפריקה ורוסיה; טלי נוי, מנכ"לית חברת הקרוזים MNC ; שמואל פלאטו שרון ודן פילץ בעלי דיזינגוף סנטר; ערד מרום, מבעלי גוליבר; גיל סתיו, סמנכ"ל ישראייר; ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; אחישי גל, מנכ"ל איסתא ליינס; אתי גווילי, מנכ"לית איסתא ישראל; ונבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי, שהדגים טיול וירטואלי בקרוז וסיפר כי הרצון לפתוח סניף קונספט בסימן מומחיות וחדשנות הוא חלק מיישום אסטרטגית החברה לשילוב טכנולוגיה מתקדמת במערכי ההפצה.

seperator

פתחו תיק

רביב ארבץ , חגית בכור  ומוטי רייף. עופר חן,
רביב ארבץ , חגית בכור ומוטי רייף/עופר חן

רביב ארבץ, מנכ"ל קיפלינג ישראל, ורותם בן-מלך, מנהלת השיווק של המותג, השיקו בקניון TLV תערוכה תיקים. קיפלינג בחרה במעצבי אופנה ישראליים מובילים לעצב תיקים של המותג בהשראתם כתרומה לרוח נשית לעידוד נשים לעצמאות כלכלית. התיקים יוצגו בקניון במהלך השבועים הקרובים ובהמשך תיערך מכירה שהכנסותיה תרומה לרוח נשית.

גילת אנקורי ומוטי רייף. עופר חן,
גילת אנקורי ומוטי רייף/עופר חן

באופנתיים: תום תשבי, יסמין נגרין, אתי צאייג, דויד ששון, יובל רביד, מאור צבר, ועוד שהשתתפו בפרויקט.

רביב ארבץ, רותם בן מלך ומוטי רייף. עופר חן,
רביב ארבץ, רותם בן מלך ומוטי רייף/עופר חן
seperator

בלדה לשוטר

אבי, רפי וג'ו נקש. אביב חופי
אבי, רפי וג'ו נקש/אביב חופי

האחים אבי, רפי וג'ו נקש השיקו את בית המלון החדש שלהם סטאי תל אביב הממוקם ליד ככר השעון ביפו במתחם היסטורי מהמאה ה-13 שהיה עד לאחרונה תחנת משטרה. זהו המלון השני מקבוצת סטאי שמשיקים האחים נקש בישראל. המלון הראשון היה מלון סטאי כנרת.

המוזמנים נהנו מדוכני אוכל בסגנון שוק בניצוחו של טל חובש מקייטרינג פלפל פרודקשן. בחלק האמנותי אושיק לוי ששר את שיר הנושא מהסרט "השוטר אזולאי", שהסצנה המרגשת בה השוטרים נפרדים מהשוטר אזולאי אותו גילם שייקה אופיר צולמה במתחם.

בחוגגים: רוית ועופר נמרודי, שולי ופרופ' יהודה אדלר.

seperator

קפסולה בנור

סיגל דקל, גלית גוטמן, עופרה לוין שביט. רונית מטיאס,
סיגל דקל, גלית גוטמן, עופרה לוין שביט/רונית מטיאס

חברת האופנה "קרייזי ליין", השיקה בגלריית נור ביפו, קולקציית קפסולה עם מעצבת האופנה סיגל דקל המושקת בהצלחה זו העונה השניה ברציפות. דקל, שבעבר ניהלה רשת אופנה מצליחה משלה, סיפרה כי כמו שהסיוט של כלה הוא שהיא לא מוצאת את השמלה שלה, גם היא חלמה בלילה שאף פריט לא נמכר.

עופרה לוין-שביט, מבעלי קרייזי ליין, סיפרה על כניסת הקולקציה לחנויות ודיווחה על עלייה במכירות בזכות דקל שמבינה את מגמות וצרכי שוק האופנה בכלל ולקוחות קרייזי ליין בפרט. לוין-שביט הבטיחה כי למרות הקשיים בהם נמצא שוק האופנה הישראלי רשת קריזי ליין נמצאת במגמת התפתחות ותפתח 9 חנויות נוספות ובנוסף תשיק אתר אינטרנט בארה"ב.

באופנתיים: גיורא לוין, יו"ר קרייזי ליין; יאיר כפרי, המנכ"ל; עידו לוין, מבעלי החברה; גלית גוטמן, הפרזנטורית של הרשת.

seperator

יופי בינלאומי

יופי בינלאומי דיון פרסי,לירון שניידר,יהודה פרל,ג'ק מנס. מקור דנה כחלון,
דיון פרסי, לירון שניידר, יהודה פרל, ג'ק מנס/מקור דנה כחלון

מנכ"לית מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית Lavido השתתפה באירוע our story שהתקיים ב-GCC שבטנפליי ארצות הברית. באירוע הוצגו סיפורי הצלחה ישראלים בתחום האופנה והקוסמטיקה ביניהם לבידו שפתח חנות עם מוצרי החברה שזכו להכרה בארה"ב.

שניידר פגשה את איש העסקים יהודה פרל שותף החברה בארצות הברית, וג'ק מנס, מנהלת פעילות לבידו בארה"ב. שניידר הציגה את מוצרי החברה הנמכרים בחנויות הפופ-אפ של המותג וסיפרה על שיתוף הפעולה עם אתר הלייף סטייל גופ של גווינית' פלאטרו שמוכרת את המוצרים באתר.

seperator

פסגת הוודקה

אפרת אנזל דניס טאמס ומיכל גרונדלנד. אסף שמע,
אפרת אנזל דניס טאמס ומיכל גרונדלנד/אסף שמע

דניס טאמס, שגריר מזקקת נולט ההולנדית, שהגיע לישראל כאורח חברת IBBLS , ערך ב"רביבה וסיליה" בתל אביב, סדנא מיוחדת של הוודקה "קטל 1" בפני ברמנים מובילים בישראל שהעפילו לשלב חצי הגמר בתחרות הוורלד קלאס בה שימש טאמס כאחד מהשופטים. השף טום אביב, הזמין את טאמס לסיבוב קולינרי ודרינקים במסעדת קוקו במבינו.

seperator

קיימות אופנתית

מאיה ארזי ורון קאהן-רונקו. אור קפלן,
מאיה ארזי ורון קאהן-רונקו/אור קפלן

חודש הקיימות של הרשות לאיכות הסביבה מטעם עיריית תל אביב יפו, נפתח באירוע במתחם שרונה בנושא אופנה וקיימות - איך משלבים אותם יחדיו. באירוע התקיים פאנל בהשתתפות רונקו, מעצב הבית של רנואר; מיכל לוי ארבל, פעילה חברתית; נעמה כרמון, ראש התוכנית לכלכלה מעגלית מקיימת; ומאיה ארזי, יוצרת מחומרים ממוחזרים. המשתתפים סיפרו כיצד החברות היום מודעות להשלכות הסביבה, הייצור והתעשייה ופועלות לצמצום הזיהום בייצור.

seperator

ממריא אל-על

מיקי שטרסבורגר רון חולדאי וגונן אוסישקין. סיוון פרג,
מיקי שטרסבורגר רון חולדאי וגונן אוסישקין/סיוון פרג

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב; גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על; ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על, הציגו את לוגו שנת ה-70 של החברה על מטוס הדרימליינר החדש של אל על - תל אביב. המטוס החדש מחליף את מטוס הדגל המיתולוגי מסוג ג'מבו ששירת את אל-על שנים ארוכות בקו לניו-יורק ונקרא על שם העיר תל אביב. מטוס הג'מבו ייצא מקרוב משירות באל-על ובמהלך הטקס בנתב"ג הועבר הלוגו הנושא את שם העיר מהג'מבו הישן אל הדרימליינר החדש.

seperator

תגלית של תרומה

מרים ושלדון אדלסון. יח"צ,
מרים ושלדון אדלסון/יח"צ

ד''ר מרים אדלסון ושלדון אדלסון תרמו לתגלית 70 מיליון דולר לרגל חגיגות 70 שנה לישראל - התרומה הגדולה ביותר שניתנה אי פעם לפרויקט. התרומה מתווספת לתרומות אחרות של הזוג לתגלית שהסתכמו עד כה ב-410 מיליון דולר.

seperator

נס גדול

נס שובל ואבי נונסבאום. אביב אברג'ל,
נס שובל ואבי נונסבאום/אביב אברג'ל

איש העסקים ויזם הנדל"ן נס שובל, מבעלי רשת BE ALL - מתחמי עבודה משותפים לחברות, אירח במתחם BE ALL אלון חגיגת עצמאות ויום הולדת. נס סיפר כי הרשת נמצאת בהתפתחות מואצת וחזונו הוא להוביל את קטגוריית מתחמי העבודה בארץ ובעולם ולהציע סביבת עבודה בסטנדרטים גבוהים של חדשנות, שירות, טכנולוגיה וקהילה. הוא הוסיף כי בימים אלה מסתיימות ההכנות לפתיחת המתחם השלישי של הרשת ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, והם עובדים על המתחמים הבאים. המוזמנים נהנו מדוכני אוכל ישראלי, בניצוחו של השף יוסי לובטון, ומופע של אבי נוסבאום ודי.ג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully