וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חנך את הסניף הראשון שימכור קנאביס רפואי

רונית מטיאס

2.5.2018 / 11:46

וגם: איפה חגגו יום הולדת לנחום גוטמן, מי נשנש גבינות גורמה בתל אביב, איזה יזם זכה לתואר מוביל תעשייה עולמי, ממה מקבלת חברת מרצדס השראה

קנאביס בקניון

אייל סקוזה, ליאון קופלר, ויעקב ליצמן. מקור רייבנבך,
אייל סקוזה, ליאון קופלר ויעקב ליצמן/מקור רייבנבך

ליאון קופלר מבעלי סופר-פארם; סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ואייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר, חנכו את סניף סופר-פארם בקניון - הראשון בישראל שימכור קנאביס רפואי. משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות ויובל לנדשפט, מנהל היחידה לקאנביס רפואי במשרד הבריאות, הסבירו כיצד תתבצע המכירה בבית המרקחת והציגו את האריזות החדשות של הקאנביס הרפואי.

ליצמן אמר שהוא שמח שהצליחו להוציא לפועל את הרפורמה בקאנביס הרפואי, מהלך שימנע סבל מהנדרשים להשתמש בו שמתמודדים עם בירוקרטיה מיותרת. "הקאנביס זה סם ולא מדובר בלגליזציה אלא בהסדרה מעשית לטובת מטופלים שקיבלו אישור מיוחד", הבהיר ליצמן. סקוזה אמר שהוא שמח להיות חלק מהפיילוט של משרד הבריאות ואמר כי זהו צעד נבון וחכם להפוך את צריכת הקאנביס למוסדרת מעשית לטובת החולים.

seperator

יום הולדת לגוטמן

אורית אפרתי, עפרה שמלצר רייף. אלעד גוטמן,
אורית אפרתי, עפרה שמלצר רייף/אלעד גוטמן

במוזיאון נחום גוטמן לאמנות נפתחה אמש התערוכה "נופים נסתרים ומפות נעלמות", ובה יצירותיו הנבחרות של גוטמן, לציון 120 שנה להולדתו ו-20 שנה לפתיחת המוזיאון. המוזמנים נהנו מקוקטייל וקיבלו סיכות דש שעוצבו במיוחד לתערוכה ופתק עליו כתבו משאלה לעץ המשאלות שהוצב בכניסה למוזיאון.

אלי אבידר ורוני מילוא. אלעד גוטמן,
אלי אבידר ורוני מילוא/אלעד גוטמן

באמנותיים: ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שחתם על הספר "שביל קליפות התפוזים" שיצא במהדורה מיוחדת לחגיגות 120 שנה לגוטמן; פרופסור חמי גוטמן, בנו של נחום גוטמן שסיפר כיצד היה לגדול עם אבא שהוא אמן כל כך גדול; מוניקה לביא, מנכ"לית המוזיאון ואוצרת התערוכה, שסיפרה על הגילויים החדשים שנחשפו בעת הכנת התערוכה, אודות גוטמן, חייו, משפחתו ופועלו; סמדר רינות נמרודי; עפרה רייף שמלצר; אלישבע ורוני מילוא; אלי אבידר; ד"ר יעל אלמוג זכאי; יעל ואיזי בורוביץ; אורלי אשכנזי; עו"ד אורי דרוקר; אלי גליקמן, מנכ"ל צים; עו"ד נחום פיינברג שחגג יום הולדת; פנינה רמון; רנדי פרגמנט, נציגת משפחת התורמים לבניין המוזיאון ומראשי התורמים לקרן תל אביב לפיתוח.

ציפי לנדאו אורלי אשכנזי ועפרה שמלצר. אלעד גוטמן,
ציפי לנדאו אורלי אשכנזי ועפרה שמלצר/אלעד גוטמן
seperator

גבינות או לא להיות

ארנסט סיימן, ז'אן צ'רלס ארנאד, נני סיימן ורונלד ברטלמי. שרונה אברהם,
ארנסט סיימן, ז'אן צ'רלס ארנאד, נני סיימן ורונלד ברטלמי/שרונה אברהם

נני וארנסט סיימן, יבואני מוצרי גורמה, ערכו ב"ריבר סייד" בתל אביב את אירוע הגבינות השנתי והמסורתי של המותג.

רונלד ברטלמי, נני סיימן ואיל רביד. שרונה אברהם,
רונלד ברטלמי,נני סיימן ואיל רביד/שרונה אברהם

נשנשו: רונלד ברטלמי, יו"ר גילדת הגבינות העולמי; ז'אן צ'רלס ארנאד, נשיא Fort des Rousses; בריג'יט בנאיון, הנספחת המסחרית של שגרירות צרפת בישראל; אייל רביד, מבעלי רשת ויקטורי; לאה ויליגר ועמי גולדין, מנכ"ל נטו; איש העסקים משה לוי; יניב אוליניק, מנכ"ל סיימן; איציק שמואל, סמנכ"ל השיווק; סטנלי ואירית פרלמן, מבעלי אנונימוס דנסרס; מוטי בן-בכר וקובי אמזלג, מנהלי הפרסום.

מיכל אנסקי ואיציק שמואל. שוקה כהן
מיכל אנסקי ואיציק שמואל/שוקה כהן

הנוכחים נהנו מעמדות טעימה של הגבינות שחולקו לפי מדינות, מנות גורמה על בסיס הגבינות, יינות יוקרה וקינוחים. באירוע נחשף לראשונה הקמפיין החדש בכיכובה של מיכל אנסקי שיעלה לקראת שבועות, באמצעות משרד הפרסוםBB&A , בשלטי חוצות ובדיגיטל.

אירית וסטנלי פרלמן. רונית מטיאס,
אירית וסטנלי פרלמן/רונית מטיאס

מותג "הגבינות של נני" כולל 30 גבינות המיובאות מצרפת, ספרד, אנגליה וקפריסין, עליהן נמנות הגבינות המובחרות והאהובות בעולם. לקראת שבועות 2018 הצטרפו לגבינות המקוריות גם גבינות מגורדות, בשורה אמיתית בקטגוריה, עם גבינות איכות אשר לא קיימות במגוון.

לאה ויליגר ועמי גולדין. רונית מטיאס,
לאה ויליגר ועמי גולדין/רונית מטיאס
seperator

המוביל העולמי

שלמה גרדמן, רן גינוסר, איל וולדמן וג'ון נאופר. אילון לוי,
שלמה גרדמן, רן גינוסר, איל וולדמן וג'ון נאופר/אילון לוי

איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות, קיבל אמש את פרס "מוביל תעשייה עולמי" ל-2018 במסגרת כנס תעשייה, ChipEx2018, שנערך במלון הילטון ת"א. הפרס ניתן על תרומתו לקידום התעשייה, חזונו, ועשייה רבת שנים הכוללת את הקמת חברת מלאנוקס - חברה ישראלית המובילה בעולם את שוק הקישוריות מקצה לקצה.

את הפרס העניקו ג'ון נויפר, מנכ"ל איגוד תעשיית השבבים (מוליכים למחצה) האמריקני; שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן; שלמה גרדמן, מנכ"ל חברת איי אס ג'י ויזם הכנס ופרופ' רן גינוסר, ראש מרכז המחקר ל-VLSI בטכניון.

seperator

בטעם מנטה

לבנת נוימן, יפעת דה-ליאו, נופר מורד. רונית מטיאס,
לבנת נוימן, יפעת דה-ליאו, נופר מורד/רונית מטיאס

ב"אנדרומדה" ביפו נערך אתמול אירוע פתיחת הקיץ המסורתי SUMMER BOOST של מגזין מנטה בשיתוף NATUREVALLEY המשיק בימים אלה חטיף חדש המכיל 10 גרם חלבון. את האירוע הובילה מאמנת הכושר של הסלבס אירה דולפין שהציגה את הטרנדים לקיץ הקרוב, והדגימה גאדג'טים חדשים של אנרג'ים ספורט עם האורחים.

קסניה טרנטול אירה דולפין, פאולינה אלברשטיין. רונית מטיאס,
קסניה טרנטול, אירה דולפין, פאולינה אלברשטיין/רונית מטיאס

בין לבין נהנו כולם מארוחת בוקר מפנקת וטעימות של חטיפי החלבון החדשים של נייטצ'ר וואלי.

יפעת דה ליאו, דני נגל ושושי עשהאל מלכה. אביב חופי
י​פעת דה ליאו​, דני נגל ושושי עשהאל מלכה/אביב חופי

בספורטיביים: דני נגל, מנכ"ל ג'נרל מילס; יפעת דה-ליאו, סמנכ"לית השיווק; שושי עשהאל-מלכה, מנכ"לית קבוצת המגזינים של ידיעות אחרונות; ג'ני צ'ראווני, שנמצאת בחופשת לידה; ליהיא גרינר; מור סילבר שמככבת על שער המגזין החדש; עומר דרור; נועם פרוסט; אבישג נגר; דין מירושניקוב; ירדן ויזל; הלן הוד; קארין עליה; אדריאנו חאובל; גל גברעם; שני גולדשטיין; ורד ספיבק; שמחה גואטה; ירדן חי.

seperator

שחור-לבן

גל אביטל וברית כהן. רונית מטיאס,
גל אביטל וברית כהן/רונית מטיאס

ב"שבע" בתל אביב התקיים ערב התרמה למען ניצולי שואה, לטובת שיפוץ מעון צור משה, ביוזמת "מעגל נשים הבינתחומי" - ארגון בינלאומי הפועל למען הקהילה. ברית כהן, מנהלת אירועי המרכז הבינתחומי הרצליה, וגל אביטל, יו"ר מעגל נשים המרכז הבינתחומי הרצליה, הרימו אירוע שלא היה מבייש אף מפיק מנוסה.

מוטי, דניאל, רינת ומורן כוזהינוף. רונית מטיאס,
מוטי, דניאל, רינת ומורן כוזהינוף/רונית מטיאס

לערב הגאלה היה קוד לבוש שחור-לבן וכולם נענו והתייצבו לבושים שחור-לבן. המוזמנים נהנו מדוכני אוכל של "לארק", תצוגת אופנה של בוטיק היוקרה AMOR, בה הוצגו המותגים הצעירים שמיוצגים באמור ביניהם: אוף -ווייט, איזבל מארה, סטלה מקרטני ובשילוב דולצ'ה גבנה סן לורן וג'יבנשי, והופעות של להקת האינדי ג'יין בורדו, טליסמן, אביאור מלסה ומסיבה של ה- TISUTO.

מירי חבס ודנה אונגר בר דיין. רונית מטיאס,
מירי חבס ודנה אונגר בר דיין/רונית מטיאס

שי מיקה ואדל בספלוב, הנחו בהתנדבות - כמו כל העושים במלאכה, על מנת שכל הכנסות הערב יועברו לשיפוץ מעון צור משה בשרון, בו מתגוררים כ-100 ניצולי שואה.

שי מיקה , אלירן קרן, אדל בספלוב. רונית מטיאס,
שי מיקה , אלירן קרן, אדל בספלוב/רונית מטיאס

בנוכחים: רחל סלע, נשיאת מעגל נשים; אלירן קרן, מייסד מערך מתנדבי המעונות ויו"ר ועד המשפחות שלא נרגע מהחריצות ומהנחישות של בני הנוער לעזור ולתרום; דנה אונגר ומירי חבס, מבעלות רשת היוקרה AMOR; חלי ממן ובנותיה לי וגל; גלית פרבר; גלית שרבט; שוש גולברי, מבעלי רשת גולברי; רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית ובנם דניאל, שבאו לפרגן לבת-לאחות מורן שעזרה בהפקת הערב.

seperator

עוברים דירה

עדי סלמה, איתן יהודה, סטיב פורניס,  רן צייזל. יח"צ,
עדי סלמה, איתן יהודה, סטיב פורניס, רן צייזל/יח"צ

היטאצ'י ונטרה Hitachi Vantara - חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, השיקה את משרדי הסניף הישראלי שעברו לאחר 30 שנה למשרדים חדשים.

במשיקים: ריצ'ארד גד, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור EMEA בהיטאצ'י ונטרה; סטיב פורניס, סגן נשיא לפתרונות ומוצרים אסטרטגיים; אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, שאמר כי שהוא גאה לחנוך את המשרדים החדשים, וכולו תקווה כי ישמשו כמקום עבודה וכבית חם עבור חברי הצוות המקומי, הלקוחות והשותפים.

seperator

סקאל

אייל ישראלי, מיטל שפירא , דיוויד בידרמן, מיטל שפירא. רונית מטיאס,
אייל ישראלי, מיטל שפירא , דיוויד בידרמן, יפעת ויצמן/רונית מטיאס

קבוצת סקאל השיקה את קולקציית קיץ 2018 של מותגי האופנה "נאוטיקה" ו"טימברלנד", בסניפי הדגל של המותגים בקניון ראשונים בראשון לציון. יפעת ויצמן, מנהלת השיווק של נאוטיקה וטימברלנד אמרה כי המותג הבינלאומי נאוטיקה מציג הקיץ קולקציה בהשראת רצועות החוף של קליפורניה, החופים, החול, הגבעות של סנטה קרוז והנווה מדבר של פאלם ספרינגס. אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, חושפת קולקציה איכותית, "ירוקה" ומגוונות לכל שעות היום, כשהיא מתמקדת בנוחות.

דיוויד בידרמן וקובי סקאל. רונית מטיאס,
דיוויד בידרמן וקובי סקאל/רונית מטיאס

דיוויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד וסמנכ"ל sbn הרגיע ואמר כי הרשת לא נוטלת חלק בבעיה הפוקדת את עולם האופנה הישראלי ויש עליה של עשרות אחוזים בקניה באינטרנט. בידרמן הוסיף כי מותג טימברלנד בעולם נמצא בעלייה כבר 18 רבעונים וב-3 השנים האחרונות יש פניה לקהל צעיר יותר בחנויות הדגל ובחנויות אמפוריום, מגה ספורט, דיוטי פרי ועוד.

עוד נכחו: קובי סקאל, מנכ"ל סקאל ספורט; אייל ישראלי, מנכ"ל SBN; מיטל שפירא, מנהלת מותג נאוטיקה שנכנסה לאחרונה לתפקידה.

seperator

מרוץ נגד הזמן

דוד עיני, אביעד יזרעאל ולימור קטן. אלי,
דוד עיני, אביעד יזרעאל ולימור קטן/אלי

דוד עיני, מנכ"ל קבוצת UMI, קיבל במתחם הנהלת חברת AVIS' ישראל' בלוד את 176 הרוכבים ונציגי 22 הקבוצות המשתתפות במירוץ ג'ירו ד'איטליה שיוזנק ביום שישי הקרוב בירושלים. למתחם הגיעו הרוכבים וצוותי הקבוצות שנחתו קודם, על מנת לקבל מאנשי הצוות של AVIS' ישראל' את 250 הרכבים שילוו אותם במהלך 403 הקילומטרים שיגמאו בהלך ימי המרוץ בישראל. הרכבים הותאמו למרוץ על-ידי צוות AVIS ישראל. את המרוץ ילוו 2 ניידות שירות ו-22 משאיות שיסייעו בתקלות בדרך.

seperator

גשמי ברכה

אריה ויסמן איילון ויסמן. ששון טיראם,
אריה ואיילון ויסמן/ששון טיראם

אריה ויסמן מבעלי ויסמן אחזקות - קבוצת הריהוט מהגדולות בישראל, חגג יום הולדת 70 באקווריום הגדול בירושלים ואמר כי דחה את המסיבה ממרץ לסוף אפריל כי נולד באחד הימים הכי מושלגים בירושלים ולא ידע שהגורל מתכנן לו את אחד הימים הגשומים שידעה ירושלים בשנה האחרונה.

seperator

זמן קיבוץ

מיכאל אטיאס,סטפאנו ארוסיו,מוניקה סאצ?י, שרית שניר חפץ. מקור זאביק דרור,
מיכאל אטיאס,סטפאנו ארוסיו,מוניקה סאצ?י, שרית שניר חפץ/מקור זאביק דרור

שרית חפץ-שניר מנכ"לית שעוני קבוצת יבנה ומיכאל אטיאס מנהל השיווק של הקבוצה, אירחו את נציגי מותג השעונים הבינלאומי TIMEX בחנות המפעל בקיבוץ קבוצת יבנה. מוניקה סאצ'י, מנהלת מכירות TIMEX אירופה ומזרח התיכון וסטפאנו ארוסיו, סמנכ"ל TIMEX במזרח תיכון ואירופה הגיעו לבחון את התוצאות העסקיות של המותג בישראל וללמוד מקרוב על סיפורי ההצלחה שנוצרו משיתופי הפעולה האחרונים בין TIMEX לריקושט ולרשת סטורי.

בסוף היום סעדו בחדר האוכל של הקיבוץ וצפו בהכנות לקראת חג שבועות.

seperator

ההשראה של מרצדס

סנדרה רינגלר ודנה רביד מנחם. מקור רוני וולף,
סנדרה רינגלר ודנה רביד מנחם/מקור רוני וולף

כלמוביל מרצדס ערכה באולם התצוגה בהרצליה את המפגש החודשי לחוג לקוחות המותג, תחת הקונספט של MERCEDES INSPIRE. דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של המותג, פינקה עם ארוחת-ערב והרצאה של הסטייליסטית סנדרה רינגלר. רביד סיפרה על האירוע החמישי בסדרת ההרצאות שהושקה בתחילת השנה, המציעה ערך מוסף והעשרה ללקוחות בעולמות של השראה והעצמה וציינה כי הרצאתה של רינגלר, מביאה נופך נשי התואם את הקונספט הבינלאומי של היצרן תחת הכותרת של SHE'S MERCEDES שמדבר על השראה נשית, מתוך ההכרה כי הכוח הנשי הולך ומתחזק. כמו בעולם, גם בישראל, רואים שב-5 השנים האחרונות מספר הנשים הנוהגות במרצדס גדל פי-7 לערך והיום כ-35% מלקוחות מרצדס בישראל הן נשים.

רינת ומורן כוזהינוף. רונית מטיאס,
רינת ומורן כוזהינוף/רונית מטיאס
ליאור לבנת , טלי דביר לבנת, רוי רוזנק. רונית מטיאס,
ליאור לבנת , טלי דביר לבנת, רוי רוזנק/רונית מטיאס
seperator

רצים רחוק

שוקי קובלנץ ורוביק דנילוביץ. טל קולט,
שוקי קובלנץ ורוביק דנילוביץ'/טל קולט

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, וראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הזניקו את מרוץ הלילה של באר שבע Ikea Light Run שנערך בחסות איקאה, שהשיקה לאחרונה חנות רביעית בעיר. בתום המרוץ העניקו לזוכים במקצה התחרותי, שוברים לקנייה בחנויות איקאה.

seperator

הנוקמים

רמי גרשון, יעל קרבוי, פרד רטן. צבי רוגר,
רמי גרשון, יעל קרבוי, פרד רטן/צבי רוגר

שחקני מכבי חיפה הגיעו לפרמיירה של הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" במתחם ה-VIP שב-yesPLANET חיפה. יעל קרבוי, מנהלת השיווק של פורום פילם, הגיעה לפרגן.

seperator

הולכים בגאווה

אוהד חזקי וזוהר בנזינו. מקור זאביק דרור,
אוהד חזקי וזוהר בנזינו/מקור זאביק דרור

רשת ההנעלה WESHOES, מחברת קולנוע חדש, בבעלות האחים עמוס ומיכאל הורביץ נרתמת לאגודה למען הלהט"ב התומכת בהורים ובני משפחתם, לקראת מצעד הגאווה השנתי. כחלק מהמהלך תתרום הרשת בחודש הקרוב 5% מכל רכישה של מותג הכפכפים הצבעוני MOSES.

אוהד חזקי, מנכ"ל האגודה, רכש כפכפים עבורו והכיר את זוהר בנזינו, מנהלת השיווק שהרימה את היוזמה המבורכת.

seperator

בובה של סיפור

רוית בירנבאום אייל ברקוביץ אופירה אסייג ומשה בטיטו. מקור שלמור,
רוית בירנבאום, אייל ברקוביץ', אופירה אסייג ומשה בטיטו/מקור שלמור

משה בטיטו, סמנכ"ל שיווק אלקטרה, הפתיע את אופירה אסייג ואייל ברקוביץ עם הבובות "פיפי ובבקו" אותן מדובבים השניים בקמפיין הקיץ של החברה. בטיטו ביקש מהשניים להיזהר כשהם מחזיקים את הבובות, שכן עלות כל בובה עשרות אלפי שקלים ואם יידרש תיקון, יהיה עליו להטיס אותן לסטודיו של ג'ים הנסון בלוס אנג'לס - יוצר החבובות, שייצר אותן בהזמנה אישית.

seperator

הבן דוד

נחום חוגי ואהוד בלייברג,. רפי דלויה
נחום חוגי ואהוד בלייברג/רפי דלויה

בסינמה סיטי גלילות נערכה פרמיירה לסרטו של צחי גראד "הבן דוד", שהוצג בפסטיבל ונציה וטוקיו. גראד כתב, ביים ומשחק בסרט שצולם בביתו. שותפו של גראד להפקה המפיק ההוליוודי-הישראלי אהוד בלייברג, הגיע לישראל במיוחד לאירוע ופגש את נחום חוגי, מנהל המכירות הארצי של וולוו.

seperator

ויוה איטליה

דני מוג'ה,פאולו ג'נובזה, פרנצ'סקו מאריה תאלו, מאסימו סרטי ורוני פלוס. אביב חופי
דני מוג'ה, פאולו ג'נובזה, פרנצ'סקו מאריה תאלו, מאסימו סרטי ורוני פלוס/אביב חופי

במסגרת פסטיבל "צ'ינמה איטליה 2018" ה-5, בניהול רוני פלוס ודני מוג'ה, נערכה בסינמטק תל אביב, הקרנה לסרט האיטלקי "המקום" במעמד הבמאי האיטלקי פאולו ג'נובזה. הפסטיבל הוא שיתוף פעולה בין עמותת אדאמס איטליה-ישראל, המכון האיטלקי לתרבות תל אביב, המכון האיטלקי לתרבות בחיפה, מכון לוצ'ה-צ'ינה ציטה, עיריות תל אביב וחיפה, ובחסות שגרירות איטליה בישראל.

seperator

בסימן טוב

גני צרוואני, שחר כחלון, נטלי דדון ג'קי אזולאי. מקור ציפי רומנו,
ג'ני צ'רוואני, שחר כחלון, נטלי דדון, ג'קי אזולאי/מקור ציפי רומנו

איש העסקים שחר כחלון, מבעלי גן האירועים "גאיה" בנס ציונה, פתח את עונת חתונות הקיץ על ארוחה חגיגית של השף דוד גדג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully