וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו מנחה השיקה את Mybusiness 4 - מערכת CRM מתקדמת

2.5.2018 / 13:31

מדובר בשירות מבוסס ענן המאגד בתוכו, בין היתר, שירותים וכלים רבים כגון הקמת אתרים, מסחר אלקטרוני, שיווק בדואר אלקטרוני, מחולל דפי נחיתה, סליקה, הפקת חשבוניות ועוד

מייביזנס. צילום מסך
Mybusiness/צילום מסך

חברה סיינרקיס, שבשליטת קבוצת קו מנחה, השיקה גרסה רביעיתשל שירות MyBusiness - שירות ה-CRM המתקדם בישראל. המוצר, מבוסס ענן (SaaS), הוא פרי פיתוח של מעל שנתיים, ונכתב כולו מחדש באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, לצד מתיחת פנים של הממשק וחווית המשתמש.

Mybusiness הוא שירות CRM המאגד בתוכו, בין היתר, שירותים וכלים רבים: הקמת אתרים, מסחר אלקטרוני, שיווק בדואר אלקטרוני, מחולל דפי נחיתה, סליקה, הפקת חשבוניות ועוד. כל המוצרים גם יחד מאגדים את כל מה שהעסק צריך, במקום אחד, כדי להתנהל בצורה חכמה, נוחה וטובה יותר - תוך מקסום הלקוחות וערוצי ההכנסה השונים.

בין היתר, מאפשרת הגרסה החדשה גמישות מוחלטת והתאמה מלאה לצרכי כל לקוח ולקוח, אפשרות כניסה למערכת מכל מקום, סביבת פיתוח מתקדמת כך שניתן לשלב פיצ'רים נוספים ומותאמים לעסק דרך הממשק ללא תלות בפיתוח, בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה עם חיבור מהיר למערכת הניהול - וכל זה באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי ומהיר.

אילן זריהן ושלומי שטיין, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, אמרו כי "לאחר שנים של אפיון ולמידת צרכים ועבודת פיתוח מאומצת אנו גאים מאוד במערכת החדשה שהוצאנו. למערכת יכולות שלא קיימות במערכות דומות בארץ ובעולם כדוגמת יכולת הקסטומיזציה שלה ב-drag and drop המאפשרות להתאים ולהטמיע אותה בקלות בכל ארגון. לא פחות חשוב - ממשק המשתמש של המערכת הינו אינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. אנו חושבים שהגרסה החדשה והגב החזק שקו מנחה נותנים לנו ירימו את החברה לגבהים חדשים".

החברה המפעילה את MyBusiness, סיינרקיס, נרכשה לפני כשלושה חודשים ע"י קבוצת קו מנחה, שנכנסה באמצעותה לתחום אספקת שירותי ענן לניהול קשר לקוחות (CRM) ללקוחות מגוונים. קהל היעד של החברה מתחיל בפרילנסרים בודדים, דרך חברות קטנות ובינוניות (SOHO ו-SMB) ועד לתאגידי ענק הזקוקים למערכות CRM אדפטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully