וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגשר על הפערים: טלכלל הקימה את ג'וביט - אתר השמה לבני דור ה-Y

7.5.2018 / 11:16

הקבוצה, בבעלות יואב בן יקר וקבוצת מאיר, הקימה את החברה החדשה בשיתוף עם תומר כהן שישמש כמנכ"ל. ג'ובאיט תספק שירותים ממוקדים לצעירים בבניית קריירה ובהתנהלות מול מעסיקים

יואב בן יקר בעלי טלכלל ותומר כהן מנכ"ל ג'וביט. יח"צ,
יואב בן יקר, מבעלי טלכלל ותומר כהן, מנכ"ל ג'וביט/יח"צ

קבוצת טלכלל (Teleclal), בבעלות משותפת של יואב בן יקר וקבוצת מאיר הקימה חברה חדשה - ג'וביט (Jobit) בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. הקבוצה הקימה את החברה יחד עם תומר כהן שישמש כמנכ"ל החברה. מעבר לשירותים של גיוס והשמה, חברת ג'וביט תעניק שירותים מתקדמים עם התמחות בבני דור ה-Y; תוך התמקדות בניהול קריירה.

ג'וביט פיתחה מערכת טכנולוגית לאבחון אישי, המסייעת לבני הדור הצעיר למצוא את העבודה הנכונה, ולתכנן את מסלול הקריירה. המערכת מאפשרת לכל אחד להבין מה מתאים לו ולאיזה כיוון הוא שואף. בנוסף, הקימה החברה תכנית מנטורים, המסייעת בדילמות משמעותיות יותר באמצעות ייעוץ אישי עם עובדים בכירים בשוק התעסוקה.

דור ה-Y מהווה היום למעלה מ-50% משוק העובדים בישראל. לצעירים צרכים ייחודיים בנוגע למסלול הקריירה אליו הם שואפים ולהתנהלות שלהם בשוק העבודה בכלל ובמקומות עבודה בפרט. לדברי ג'וביט, חברות וארגונים חייבים להתאים את עצמם לסגנון השונה של דור ה-Y ולאתגרים שהם מציבים למעסיקים. חברת ג'וביט נועד להיות גשר בין עולם המעסיקים הוותיק יותר בדרך כלל לבין עולם המועסקים הצעיר ולהביא גישה חדשנית לניהול קריירה מחד ולגיוס עובדים מאידך.

"חברת ג'וביט מאפשרת לצעירים לנהל נכון את תהליך חיפוש העבודה ואת מסלול הקריירה שלהם", אמר תומר כהן. "מצד אחד בני דור ה-Y מאד שאפתנים, בטוחים בעצמם ויודעים בדיוק מה רוצים, אך מצד שני חשוב לתת הכוונה ולנתב אותם לדרך הנכונה והמתאימה להם, כדי שידעו לנצל באופן יעיל את הפוטנציאל והשאיפות שלהם. לא פחות חשוב ללוות אותם ואת המעסיקים בגישור על הפער הקיים בתפיסות ובגישות בכל הקשור לאיך העובד רואה את מקום העבודה - האם זה רק תחנת מעבר, או קרש קפיצה, האם מהווה מקום בו ניתן להתקדם ולממש את החלומות?"

לדברי כהן, "יש הבדלים עצומים בכל הקשור לדורות השונים וחוסר תיווך גורם הרבה פעמים לפספוס. מקומות עבודה שלא ישתנו ויתאימו עצמם למציאות החדשה, יתקשו מאוד לגייס עובדים טובים - יש חשיבות ליצירת תנאים חדשים החל משלב פרסום העבודה וקשר עם המועמדים, דרך הקליטה, התאמת מקום העבודה ויצירת תנאים שמאפשרים לעובדים להתפתח ולגדול. אנחנו נסייע בכל אלו ".

מנכ"ל טלכלל, יואב בן יקר, אמר כי "הרעיון להקמת החברה התחיל בצורך עסקי שזיהיתי באמצעות לקוחות החברה, שהביעו תסכול אדיר מכך שלא תמיד מצליחים לגייס כח אדם איכותי ובנוסף נתקלים בתחלופת עובדים גבוהה". לדבריו, ההשקעה בג'וביט נובעת מאמון במוצר עצמו ועוד יותר במייסד תומר כהן, אשר מביא איתו גישה חדשנית לתפיסת שוק העבודה בישראל וניסיון משמעותי בהובלת תהליכים ובמיתוג ציבורי. אנחנו שמחים על הצטרפותו של תומר ובטוחים שבהובלתו ג'וביט תביא בשורה של ממש לשוק מחפשי העבודה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • דור ה-Y

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully