וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה ממשיכה בפעילות Coca Cola wow

8.5.2018 / 10:57

גם השנה תשלח חברת המשקאות נבחרת צעירים למסע לאורך החוף המערבי של ארצות הברית. לנבחרת יתקבלו הצעירים על בסיס צבירת ניקוד באמצעות פעילויות התנדבותיות

תמונת סיכום מסע קוקה קולה. קוקה קולה,
נבחרת שתיסע על החוף המערבי של ארצות הברית/קוקה קולה

כמדי שנה, חברת "קוקה -קולה ישראל" מעניקה חווית קיץ ייחודית לאלפי צעירים וצעירות ברחבי הארץ. החברה ממשיכה את הפעילות שהחלה בה בשנה שעברה - פרויקט חווייתי-חברתי שגרם לאלפי צעירים וצעירות להתנדב בשלל עמותות ברחבי הארץ ומשיקה את: ''Coca-Cola Wow 2018.

במסגרת הפרויקט תיבחר נבחרת של צעירים בגילאי 16-18 מכל רחבי הארץ שייסעו למסע ייחודי ברחבי ארה"ב. כדי להיבחר על הצעירים לעבור בהצלחה תהליך במסגרתו ישתתפו המתמודדים בשלל משימות שעיקרן עשיית טוב למען הקהילה והחברה, וכך הם יצברו ניקוד אישי. מי שיצבור את מירב הנקודות על ידי פעולות התנדבותיות ותרומה לקהילה, יזכה להגיע לשלב המיונים ולהתמודד על מקום בנבחרת.

הנבחרת תיצא למסע חווייתי לאורך חופה המערבי של ארה"ב. במסע יחוו הצעירים חוויות בלתי נשכחות תוך שהם נעים במסע בלימו-בוס, שהוא חצי אוטובוס חצי לימוזינה אשר יעבור בין שלל אתרים ואטרקציות.

בשלב הראשון, שיחל בתחילת חודש מאי ויימשך עד אמצע חודש יולי, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר ייעודי של הפעילות. בחשבון יהיה לכל מתמודד סל נקודות אותו הוא יוכל למלא על ידי עמידה במשימות חברתיות שונות. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה" המאגדת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל יוכלו המתמודדים להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ כדוגמת ניקוי חופים, אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעלי חיים במצוקה. שעות ההתנדבות האלו יעניקו לבני הנוער ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר להם בחשבונם האישי. מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בפרויקט הקיץ, 8,000 המתמודדים הראשונים אשר יגיעו לרף הנקודות הנדרש יוזמנו לאירוע ענק עם מיטב האומנים אשר יתקיים ב- Live-Park בראשל"צ. האירוע יכלול הופעות, לצד שלל אטרקציות.

נבחרת ואוו טור מתנדבת במרכז אריזת מזון בנבדה בשנה שעברה. קוקה קולה,
נבחרת השנה שעברה במהלך התנדבות במרכז אריזת מזון/קוקה קולה

בשלב השני, במהלך חודשי הפעילות ייבחרו בכל פעם כ-500 צעירים אשר צברו את הניקוד הגבוה ביותר על בסיס פעילות חברתית ועשיית טוב. צעירים אלו יעברו תהליך מיון ראשוני בו יספרו על עצמם וינמקו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. חלקם יוזמנו לימי מיונים אשר יתקיימו בפני ועדה מיוחדת. בסוף כל יום של אודישנים ייבחרו 6-5 צעירים לנבחרת, עד להשלמה של כל 16 חברי הנבחרת.

סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה, שלי שמיר-קינן, אמרה כי "גם השנה בחרנו להעניק לצעירים חוויה של פעם בחיים, חוויה שקוראת להם לעשות משהו טוב למען הקהילה ולקבל טוב בחזרה. היה לנו חשוב לשלב רגעים חווייתיים בשילוב התנדבות בתחומים מגוונים. יחד עם עמותת 'רוח טובה' יצרנו פרויקט ייחודי שבאמצעותו יוכלו אלפי צעירים וצעירות לצאת בקיץ הקרוב ולתרום מזמנם לקהילה. אנו גאים שניתנה לנו ההזדמנות לייצר פרויקט ייחודי שכזה, שמניע את משתתפי הפרויקט לתרום למען הקהילה והחברה. אנו בטוחים כי גם למתמודדים וגם לזוכים צפויה חוויה בלתי נשכחת".

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully