וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שבשני קליקים נותן לכם הצעת מחיר מדויקת לביטוח לרכב

24.5.2018 / 8:00

במקום למלא הררי פרטים ולענות על המון שאלות, באתר שירביט תוכלו לשלוח צילום של הרישיון ולקבל בתוך שניות על המסך הצעת מחיר אטרקטיבית לביטוח. כך זה עובד

קניית מכונית אונליין. ShutterStock
לא כל רכישת פוליסה ברשת היא עניין פשוט/ShutterStock

בשנים האחרונות התרגלנו למצוא כמעט הכול און-ליין, חלק לא מבוטל מהרכישות שלנו עבר לעולם הדיגיטל וגם בתחום ביטוחי הרכב אפשר לראות מעבר נרחב של לקוחות לקבלת הצעות מחיר ורכישת פוליסות ברשת.

עם זאת, למרות שיש כמה חברות ביטוח שמתהדרות בשירותי און-ליין, במציאות תהליך קבלת הצעת המחיר לפוליסה מסורבל למדי, מצריך מעבר בין מספר לא מבוטל של מסכים, מילוי כמות אדירה של פרטים אודות הרכב, בעליו, הנוהגים בו, ותק הנהיגה, עבר ביטוחי, פרטי נהגים נוספים, מקום המגורים, מצב משפחתי, תביעות, שלילות, מספר הטלפון, אימייל, מספר תעודת זהות והשד יודע עוד איזה שאלות ופרטים בתהליך הארך והמייגע.

אמנם אין ספק שביטוח הוא עניין רציני וצריך לדייק בפרטים כדי להתאים את הפוליסה הנכונה, אך ב-2018 אין ספק שחייבת להיות דרך פשוטה, ידידותית ומהירה יותר לקבלת הצעת מחיר לביטוח. דרך שאורכת שני קליקים בלבד.

קניית רכב באמצעות סמארטפון. ShutterStock
כל מה שצריך הוא שני קליקים בסמארטפון/ShutterStock

שני קליקים בסמארטפון

בחברת הביטוח שירביט החליטו להרים את הכפפה ומצאו פתרון טכנולוגי שיחסל את הסרבול. כיום בחברה מסוגלים לתת לכל לקוח הצעת מחיר בתהליך קצר און-ליין מבלי צורך לחפש ולהקליד הררי פרטים אלא פשוט באמצעות שני קליקים (תרתי משמע) על הסמארטפון.

כל מה שנדרש לעשות הוא להיכנס לאתר של שירביט, בדף הבית מקליקים על הכפתור "לקבלת הצעה לביטוח רכב" ואז נפתח חלון שיחה ומיד לאחר מכן, במקום מילוי כל הפרטים, פשוט תתבקשו להפעיל את מצלמת הנייד ולעשות שני קליקים - בראשון תצלמו את רישיון הנהיגה שלכם ובשני את רישיון הרכב אותו אתם רוצים לבטח.

התמונות יעברו למערכת המתוחכמת של שירביט וזו תזין באופן אוטומטי את כל המידע במחשבי החברה ולאחר ניתוח הפרטים בתוך כמה שניות תופיע על מסך הסמארטפון שלכם הצעת מחיר מדויקת לביטוח על פי הפרטים ששלחתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נוחות, חדשנות ודיוק

"עד היום שירותי קבלת הצעות המחיר און-ליין של חברות הביטוח השונות היו מסורבלים ולמעשה מה שהלקוח נדרש למלא היה העתקה מלאה של התהליך מול נציג טלפוני וזה לקח גם זמן דומה ולא מבוטל. המערכת החכמה של שירביט חוסכת את הצורך בהזנת הפרטים ומענה על שאלות ושולפת מצמד התמונות שהלקוח שולח את כל הפרטים הרלוונטיים להצעת מחיר לביטוח", מסביר תמיר לסרי מנהל המחלקה הישירה בשירביט. "מעבר לכך, המערכת שלנו גם מדויקת יותר במציאת תת הדגם, קוד משרד התחבורה ואבזור הבטיחות של הרכב הספציפי עליו מדובר למניעת טעויות".

בניגוד לשחקניות בולטות אחרות בשוק הביטוחים האינטרנטי, שירביט עובדת במקביל גם עם סוכני ביטוח מסורתיים וגם באופן ישיר מול לקוחות. "מקצועם של סוכני וסוכנות הביטוח הוא מיוחד, אין הרבה מקצועות בהם נדרשים לדעת כל כך הרבה על לקוחותיהם ובכלל זה מצבם הרפואי, הכלכלי, המשפחתי, תחומי העיסוק ועוד", מסביר גיל ספיר, מנכ"ל שירביט. "מסיבה זו לדעתי בכל תרחיש שוק עתידי יהיה צורך בסוכני ביטוח, עם זאת אי אפשר לעצור את הקדמה ובביטוחים 'פשוטים' יחסית כמו למשל ביטוחי רכב המעבר לדיגיטל הוא כמעט בלתי נמנע".

בתחום הביטוחים ברשת, נכון להיום לפחות, ממשק האון-ליין של שירביט הוא ככל הנראה הנוח שקיים בשוק בזכות פשטותו המתוחכמת. כמו כן יש לציין שלקוחות האתר נהנים מהנחה של עד 30% הנחה ממחירי הביטוח דרך הסוכנים ולכבוד השקת הממשק החדש, מעבר לחסכון הרב בזמן, הרוכשים באמצעותו ייהנו גם מחודש חינם בביטוח המקיף לרכב שלהם.

"שירביט מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ולקדמה טכנולוגיות ושמה בראש מעייניה את צורכי הלקוחות והסוכנים", מוסיף ספיר. "לכן השקיעה שירביט משאבים רבים במערכות מידע מתקדמות, בכלל זה מערכות תומכות ניהול ומכירה. פיתוח ייחודי זה הוא אחד ממאפייני הקדמה הדיגיטלית בשירביט, כמו אחרים עליהם אנו עמלים. העולם מתקדם בטכנולוגיה מודרנית, הלקוחות מצפים לתקשורת קלה, זמינה ופשוטה עם ספקיהם וחברות הביטוח בכללם, ושירביט גאה להיות חלוצה וחדשנית גם בתחום זה".

בקליק אחד: לביטוח רכב וחודש מתנה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף שירביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully