וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LiveU תשדר מירוצי פורמולה של Griiip בשידור חי

10.5.2018 / 15:32

שיתוף הפעולה בין שתי החברות נחתם במטרה להנגיש את מירוצי המכוניות לקהל הרכב. הצופים יוכלו לעקוב אחרי כל נהג המשתתף במירוץ בנפרד

רכבי G1. יח"צ,
רכבי G1/יח"צ

שיתוף פעולה כחול לבן: חברת Griiip, יצרנית רכבי הפורמולה מדגם G1 ו-LiveU יפיקו שידורי ספורט מוטורי דינמיים בזמן אמת. השידורים הראשונים יהיו של סדרת ה-G1 Series, סדרת המרוצים של חברת Griiip. המרוץ הראשון בסדרה, שהיה פיילוט טכנולוגי, התקיים בצפון איטליה (שם מתקיימת הסדרה כולה) ב-14 וב-15 באפריל ושודר בטכנולוגיית הזרמת מידע (סטרימינג) לאתר ייעודי שבו ניתן היה לעקוב בנפרד אחרי כל נהג שהשתתף במרוץ.

על גבי כל רכבי ה-1G המשתתפים בסדרת המרוצים החדשה מותקנת יחידת שידור של LiveU המחוברת למצלמת גו-פרו ומשדרת את המרוץ לאינטרנט.כמו כן יחידת הדגל של החברה, ה-LU600 משמשת לכיסוי רחב של האירוע.

המהלך מגיע בעקבות זיהוייה של Griiip שתי בעיות עיקריות בעולם הספורט המוטורי, המונעות צמיחה אמיתית של מירוצים בקטגוריות הכניסה. הבעיה הראשונה קשורה ליכולת להנגיש את המירוץ, אפילו ברמה ההתחלתית, לקהל רחב בעזרת סיקור חי איכותי ומבלי לצבור הוצאות גבוהות מדי. הבעיה השנייה נוגעת לרצון להוזיל באופן משמעותי את העלות העונתית לנהג, אשר מגיעה בקלות למאות אלפי יורו, אפילו בקטגוריות הפורמולה הנמוכות.

"מדהים לראות כמה טכנולוגיות השידור התקדמו במהלך חמש השנים האחרונות", אמר גלעד אגם, מנהל טכנולוגיות ראשי ב- Griiip. "חברת LiveUהיא ספקית מובילה של טכנולוגיה מתקדמת לצפייה במרוצים מוטוריים והיא בעלת חזון ייחודי. פנינו אליהם כדי לשתף פעולה ואנו מצפים כי נעמיק את מערכת היחסים בינינו גם מעבר לסדרת 1G. היכולת להביא את האירועים הללו בצורה אקטיבית לצופים ובעלות מזערית מזו של טכנולוגיות שידור קונבנציונאליות היא מרגשת מאוד עבורנו. האפשרות לשדר בסטרימינג בעלות נמוכה ובאיכות גבוהה מכל רכב המשתתף במרוץ היא פורצת דרך. אנו מאמינים שיכולת זו, בנוסף לנתונים מהמרוץ בזמן אמת, יעשירו את חוויית הצופים ויגבירו את מעורבותם והקשר הרגשי שלהם, גם בסדרות נוספות בעולם הספורט המוטורי".

שמוליק וסרמן מנכ"ל LiveU אמר כי "שיתוף הפעולה עם Griiip הוא באמת מרגש עבורנו. הוא מאפשר לנו להראות מה הטכנולוגיה שלנו מסוגלת לעשות עבור הצופים, והוא חושף את העבודה הרבה שעשינו בתקופה האחרונה. כל זה כדי להביא את הפתרונות שלנו אל שוק שידורי הספורט המודרניים".

הדרך אל הפסגה של הספורט המוטורי הפכה להיות יקרה מאוד. סדרת הרכבים מדגם 1G של Griiip מספקת מקפצה טכנולוגית לפורמולה בקטגוריות הכניסה. מדובר בייצור שאינו מתפשר על איכות, אך מפחית באופן משמעותי את העלות. כמו כן, עלות מחזור החיים של המכונית הוא נמוך ואפשר להפעילה בעזרת צוות הפעלה מצומצם, זאת בניגוד לצוות המומחים היקר הדרוש עבור פורמולות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully