וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' מעלה את התחזיות לתרו

סופי שולמן

29.11.2002 / 10:20

תרו הודיעה שלשום על קבלת אישור חדש מה-FDAלמשחת אקונאזול ניטרט המיועדת לטיפול בפטריות בעור



לאחר הפוגה קצרה הודיעה שלשום תרו על קבלת אישור חדש מהרשות האמריקאית לתרופות ומזון (FDA). האישור הוענק למשחת אקונאזול ניטרט 1% המיועדת לטיפול בפטריות בעור. המשחה היא גרסתה האתית של משחת ספקטזול המיוצרת על ידי אורתו-מקניל האמריקאית. מכירות הגרסה המקורית של המשחה בארה"ב הסתכמו ב-54 מיליון דולר ב-2001. תרו מאמינה כי היא החברה הראשונה שתתחיל בשיווק הגרסה הגנרית של ספקטזול.



בעקבות קבלת האישור העלה אתמול פול וודהאוס, אנליסט מבנק ההשקעות מריל לינץ', את תחזיותיו לתרו. הוא צופה כי המשחה החדשה תניב לחברה מכירות שנתיות של 13-12 מיליון דולר. וודהאוס מציין כי התחזית הנוכחית שמרנית שכן היא מניחה כניסה של מתחרה נוספת לשוק של ספקטזול. אם לא יכנסו יצרניות גנריות נוספות לשוק זה, צפויה ההכנסות של תרו מהמשחה להיות גבוהה יותר.



תוספת ההכנסות של 13-12 מיליון דולר, עם שולי רווח גולמי של 65%, אמורה להוסיף 17 סנט לרווח הנקי למניה של תרו. על רקע זה מעלה וודהאוס את תחזית הרווח של החברה מ-1.84 דולרים למניה ל-2 דולרים למניה.



לתרו 17 תרופות נוספות הממתינות לאישור FDA, ועל פי הערכה של מריל לינץ' פוטנציאל השוק המצטבר שלהן מגיע ל-750 מיליון דולר. הערכה זו מבוססת על מחירי הגירסה המקורית, כך שבפועל צפויות ההכנסות מתרופות אלו להיות נמוכות יותר.



במקביל להעלאת התחזית מעלה וודהאוס גם את מחיר היעד שלו למניית תרו ומציב אותו על 46 דולר. הערכת שווי זו מבוססת על מכפיל רווח של 23, המשקף פרמיה קטנה בהשוואה לחברות בעלות פרופיל דומה. מחיר היעד החדש גבוה ב-18% מהמחיר של 39 דולר בו נסחרה המניה שלשום בוול סטריט. עם זאת, מוסיף וודהאוס כי הוא רואה שני גורמי סיכון למניה. הראשון הוא המצב הביטחוני בישראל והשני הוא הגברת התחרות בשוק הגנרי, בעיקר סביב הלוטריזון, מנוע הצמיחה העיקרי של תרו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully