וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ענק: לופ קומרס הישראלית נמכרת במאות מיליוני דולר

יסמין יבלונקו

13.5.2018 / 9:53

לופ קומרס שהוקמה ב-2012, עוסקת בגיפטקארדס דיגטליים. המוצר של החברה נמצא בשימוש לקוחות גדולים דוגמת בננה רפובליק, טרגט ו-DXL

דולרים. רויטרס
דולרים/רויטרס

חברת לופ קומרס (Loop Commerce) האמריקאית, של הישראלים אלכס סירוטה ורועי ארז, נרכשה היום (א') על ידי חברת Synchrony, חברה אמריקאית גם היא, המספקת שירותים פיננסיים לרבות כרטיסי אשראי.

לופ קומרס היא חברה טכנולוגית המתמחה בגיפטקארדס דיגטליים ובשירותי מתנות בחנויות עצמן. שוק המתנות בארה"ב מוערך בלמעלה מ-400 מיליארד דולר ואף גדל משנה לשנה. לופ קומרס מספקת פלטפורמת SaaS אשר, מלבד שירותי המתנות, נועדה לאפשר ללקוחות קמעונאיים לתת מענה לבעיות כמו שינוי פתאומי בזמני משלוחים ועלויות הנובעות מהחזרי מוצרים.

בעקבות הרכישה, סינכרוני תשלב את פלטפורמת המתנות של לופ קומרס, GiftNow, בשירותי החברה. "הרכישה תאפשר לסינכרוני לנוע לשווקים נוספים, דרך הרחבה של חבילת המוצרים והשירותים שלנו", אמרה מרגרט קיין, מנכ"לית סינכרוני, בעקבות העסקה. "מדיניות הצמיחה וההשקעה שלנו מעוצבת כדי לשפר את ביצועינו בעולם הדיגיטלי המשתנה".

המוצר של לופ קומרס כבר נמצא בשימוש של לקוחות גדולים דוגמת בננה רפובליק, טרגט ו-DXL. החברה שהוקמה ב-2012, גייסה עד כה כ-30 מיליון דולר מפייפאל וממשקיעים פרטיים, אשר רובם כיהנו בתפקידים בכירים בחברות קמעונות כגון איביי, אודיבל שנמכרה לאמזון, וטויז אר אס.

סינכרוני היא ספקית כרטיסי האשראי הפרטית הגדולה בארה"ב. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של כ-25 מיליארד דולר, הכנסותיה בשנת 2016 עמדו על 13 מיליארד דולר ובשנת 2017 דורגה במקום ה-185 של רשימת Fortune 500.

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully