וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם לשיתוף פעולה בין קרנות הון סיכון ישראליות לרוסיות

אורה קורן

29.11.2002 / 10:57

מנכ"ל התמ"ס: המשרד יקדם הסכמים לשיתוף פעולה עם רוסיה כשותפה אסטרטגית מרכזית של ישראל בכל תחום שהתעשיות בשתי המדינות יביעו בו עניין



האיגוד הישראלי לקרנות הון סיכון והאיגוד הרוסי לקרנות הון סיכון חתמו השבוע על הסכם לשיתוף פעולה בתחום ההשקעות בהיי-טק. במסגרת ההסכם התחייבו הצדדים לפעול להקמת קרנות הון סיכון משותפות, לעודד השקעות הדדיות של קרנות קיימות ולפתח במשותף טכנולוגיות חדשות. ממשרד התעשייה והמסחר, שהעניק חסות להסכם, נמסר כי ההסכם נחתם גם בחסותה של הוועדה המעורבת למחקר ופיתוח (מו"פ) בין ישראל לרוסיה, שהתכנסה השבוע בישראל.



ממשרד התמ"ס נמסר גם כי ישראל ורוסיה החלו במגעים להקמת קרן דו-לאומית לתמיכה במו"פ. מנכ"ל משרד התמ"ס, אמיר חייק, וסגן שר התעשייה, המדע והטכנולוגיה של רוסיה, אנדריי פורסנקו, חתמו השבוע על מזכר הבנות לכניסה למו"מ מפורט בעניין הקמת הקרן.



חייק אמר כי משרד התמ"ס יקדם הסכמים לשיתוף פעולה עם רוסיה כשותפה אסטרטגית מרכזית של ישראל בכל תחום שהתעשיות בשתי המדינות יביעו בו עניין. לדבריו, ישראל ורוסיה משתפות פעולה לקידום מיזמי מו"פ במסגרת רשת שיתוף הפעולה האירופית - יוריקה. מנהל הקשרים הבינלאומיים בלשכת המדען הראשי, עזי המר, אמר כי בחודשים הראשונים של 2003 תצא משלחת מו"פ לרוסיה. רוסיה הביעה עניין במפגש מומחים בתחומי תקשוב, אלקטרואופטיקה וביוטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully