וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החג הלבן: 96.4% מהישראלים צורכים חלב ומוצריו

15.5.2018 / 12:46

סקר שערכה חברת מדגם לקראת שבועות מעלה כי מוצר החלב האהוב ביותר על הישראלים הוא הקוטג'. הגבינה האהובה ביותר היא הגבינה הצהובה ואילו המאכל המזוהה ביותר עם החג הוא עוגת הגבינה

עוגה עוגת גבינה קרמל. ShutterStock
עוגת גבינה/ShutterStock

96.4% מהציבור בישראל אוכלים או שותים מוצרי חלב ורק 3.6% נמנעים מכך - כך עולה מסקר שביצעה חברת מדגם באינטרנט לקראת חג השבועות. הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל (504 אנשים).

מהסקר עולה עוד כי מוצר החלב האהוב ביותר על הישראלים הוא קוטג' - 16.3% מהנשאלים דירגו אותו במקום הראשון. אחריו ניצבת הגבינה הצהובה (14%) ובמקום השלישי גבינות בשלות כמו קממבר, ברי וכד' (11.3%). מבין הגבינות הגבינה האהובה ביותר היא היא הצהובה (19.8%) , לאחריה גבינת קוטג' (17.9%) ובמקום השלישי, גבינת שמנת (12.8%).

בהקשר לחג ענו הנשאלים בסקר כי המאכל הישראלי המזוהה ביותר עם חג השבועות הוא עוגת גבינה (37%), לאחריו גבינה (20%) וגבינה לבנה (9.7%) . חלב (כמשקה ולא כתוספת) נחשב כמזוהה עם החג על ידי 2.5% בלבד. המנה החלבית האהובה ביותר על הישראלים היא עוגת גבינה (21.2%), לאחריה פיצה (17.9%) ולמקום השלישי הגיעה פסטה עם שמנת (16.3%). רוב מוחלט בציבור ( 73.7%) מעדיף לאכול גבינה ישראלית מקומית על פני גבינה מיובאת (11.1%).

"העם אמר את דברו. מוצרי החלב נמצאים כיום כמעט בכל בית בישראל, וזאת הודות לאלפי רפתנים מדן ועד אילת הדואגים, לפעמים בתנאים בטחונים לא פשוטים לייצור שוטף של חלב כחול לבן", אמרה מיכל קראוס, מנכ"לית מועצת החלב. בהתייחסה לעובדה כי הגבינה הצהובה היא האהובה ביותר על הישראלים אמרה קראוס כי "בשנה החולפת, הצריכה של גבינה צהובה בקרב הישראלים זינקה ביותר מ-5%. אני שמחה שאנשים רבים הפנימו כי מעבר לטעמו, מדובר גם במוצר המהווה מקור מצוין וזמין לסידן וחלבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully