וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איך קיבלו בכירי ענף המלונאות את שבועות?

רונית מטיאס

17.5.2018 / 8:03

וגם: מה הוצג בכנס החדשנות של איגוד השיווק הישראלי, מי השיק קולקציה בגינדי TLV, מה נחשף בחנויות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון ומי השפים שזכו לנסוע בפרארי באיטליה?

שבועות לבנים

משה בובליל ואיל קשדן. רפי דלויה
משה בובליל ואייל קשדן/רפי דלויה

מסורת לא שוברים: מחלקת תיירות הפנים בחברת השטיח המעופף ערכה שלשום, זו השנה ה-11, מסיבת שבועות לבכירי ענף המלונאות. חצר בית השטיח המעופף ביפו עוצבה בלבן, למוזמנים הוצעו מזנוני אוכל חלבי, עמדת גלידה ועמדת פירות והכי מבוקשת - עמדה לשזירת זרי פרחים לראש. האירוע נערך לזכרו וכהמשך לחזונו של ירון מילר, מייסד השטיח המעופף.

אייל קשדן מדי אשכנזי. רפי דלויה
אייל קשדן ומדי אשכנזי/רפי דלויה

לבשו לבן: ישי מילר, מבעלי השטיח המעופף ובנו של ירון ז"ל; אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף ומדי אשכנזי, מנהלת מחלקת תיירות פנים; ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל; רפי וינר, מנכ"ל רשת מלונות טמרס; משה בובליל, מנכל קלאב הוטל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

חדשניים בבורסה

עופר משולם ותלמה בירו. אבשלום ששוני,
עופר משולם ותלמה בירו/אבשלום ששוני

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ורן גוראון, מנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד, אירחו בבורסה לניירות ערך בת"א את כנס החדשנות השנתי של האיגוד. איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר דיבר על מהפכת העוזרות הקוליות דוגמת אלקסה של אמזון וגוגל הום והדגים כיצד הדבר בא לידי ביטוי גם באמצעות שימוש בשלט קולי.

עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן ניפץ את המשוואה שחדשנות וטכנולוגיה חד הם והציע מתודולוגיה משלו כדי לבחון איזו חדשנות צריך הלקוח.

חמוטל שיבר, חוקרת החדשנות והמגמות, סיפרה כיצד מותגים יכולים לייצר לעצמם קהל צרכנים נאמן בעזרת הפחתת סטרס יומיומי.

מני ברזילי, חוקר השפעות טכנולוגיות על חברות ואיש סייבר, דיבר על הקשר בין בני אדם, בינה מלאכותית ותבונה אנושית. באירוע הוכרזה השקת ערוץ 12 של קשת, כהשקה המנצחת ל-2017.

seperator

קונים ברשת

יונתן איבגי ואלעד גולדנברג. שלומי מזרחי,
יונתן איבגי ואלעד גולדנברג/שלומי מזרחי

eBay ישראל אירחה את חברת השילוח DHL אקספרס ישראל לאירוע לקוחות במהלכו אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית ב-eBay ישראל, גילה כי 1 מכל 9 ישראלים מחזיק בחשבון eBay לעומת 1 מ-5,000 בארה"ב. יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק ב-DHL אקספרס ישראל סיפר על הצלחות הייצוא הישראלי בעידן האיקומרס וציין כי אנחנו ערים לתופעה מדהימה של חברות ישראליות שמשווקות לעולם מוצרים פורצי דרך וייחודים בתחומם בעשרות אלפי יחידות לחודש.

seperator

מתכנסים ומקשיבים

גלית יצפאן, ראסל בארקלי, איריס שני, אבי גרייניק ואריאלה ורטהיימר. ברדוגו ישראל,
גלית יצפאן, ראסל בארקלי, איריס שני, אבי גרייניק ואריאלה ורטהיימר/ברדוגו ישראל

עמותת קווים ומחשבות - העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD, ערכה ב"לאגו" את הכנס השנתי שלה. ד"ר ראסל בארקלי, מהמשפיעים בתחום החקר המדעי של הפרעת קשב בעולם, שהגיע מארצות הברית כאורח הכבוד, דיבר על המחקרים האחרונים בתחום. עמותת "קווים ומחשבות" הוקמה על ידי אנשי מקצוע בתחום במטרה להעלות את נושא הפרעת קשב לסדר היום הציבורי, להנגיש מידע אמין, מקצועי ועדכני לציבור ולאנשי המקצוע, לקדם חקיקה וליזום מחקרים בתחום.

לעמותה אתר אינטרנט המכיל מידע אמין ומקצועי רב המתעדכן באופן שוטף ועמוד פייסבוק עם המלווה אנשים עם הפרעת קשב בהתמודדות היומיומית עם ההפרעה ונותן מענה אישי לכל פנייה.

seperator

מזל של גיבור

שמעון באבו, זיו שילוני, עודד לוגסי,עידן יניב, ירון שובל וציפי רפאלי. מקור עלעזה וניצן,
שמעון באבו, זיו שילוני, עודד לוגסי,עידן יניב, רון שובל וציפי רפאלי/מקור עלעזה וניצן

אבי לוגסי, נשיא קרן היסוד בז'נבה ושותף במסעדת קיוטו היפנית בהרצליה פיתוח, יזם מסיבת יום הולדת 30 לזיו שילון, מ"פ לשעבר בחטיבת גבעתי שנפצע בהתפוצצות מטען בעזה.

חגגו: שמעון באבו, מבעלי מסעדת קיוטו; שמעון בוסקילה, שהקדיש את השיר "יא מאמא" לשילון שאיבד את אמו לפני כמה שנים; ציפי רפאלי; רון שובל; עידן יניב; מיכל הקטנה; פולה בלייק; שני גולדשטיין ועומר גורדון.

seperator

המירוץ לגסטרונומיה

אייל יקר ואייל שני. ריקי בן יוסף,
אייל יקר ואייל שני/ריקי בן יוסף

אייל יקר, מנכ"ל "קירוסקאי", אירח 40 שפים ובעלי מסעדות בסיור מקצועי באיטליה בין ונציה למילאנו. המשלחת סיירה במפעלים גדולים המייצרים ציוד חדיש בענף המטבחים המוסדיים. יקר פינק את אורחיו עם ביקור במתחם מסלול המירוצים של פאררי במילאנו ו-4 מכוניות פאררי עמדו לרשות האורחים לנסיעה במסלול.

האורחים: השפים ובעלי המסעדות: "מדיקס", "פילדלפיה", "טאיזו", "יפו-ת"א", "מחנהיודה","ארכדיה", "הסלון של אייל שני", "ארומה ת"א, "נאפיס".

seperator

שיק צרפתי

אבי כהן, לי אפיק, מירב מילר. רונית מטיאס,
אבי כהן, לי אפיק, מירב מילר/רונית מטיאס

בכירי בית האופנה הצרפתי CELINE נחתו לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית משקפי השמש לקיץ 2018 בסניף הדגל של רשת אירוקה בקניון גינדי TLV. לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, אמרה שכיבואנים בלעדיים של סלין בישראל הם נרגשים להשיק את הקולקציה של המותג הנחשק וזהו כבוד גדול שבית היוקרה סלין שולח נציגות בכירה כל כך להשקת קולקציה בישראל. כבוד זה מוכיח כי השוק הישראלי, על אף גודלו, הוא שוק משמעותי.

שי אביטל ונטע אלחמיסטר. רונית מטיאס,
שי אביטל ונטע אלחמיסטר/רונית מטיאס

המוזמנים נחשפו לקולקציית משקפי שמש לגברים ודגמי יוניסקס שהוצגה לראשונה.

מרתה מיציאטי ניקולה ברטנגו, נטע אלחימסטר ולי אפיק. אלעד גוטמן,
מרתה מיציאטי, ניקולה ברטנגו, נטע אלחימסטר ולי אפיק/אלעד גוטמן

במשיקים: ניקולה ברטנגו, מנהלת קשרי לקוחות בינלאומיים; מרתה מיצ'יאטי, סמנכ"ל מכירות סלין העולמי; פרנצ'סקה ליאוני, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות; אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה ופרזנטורית המותג נטע אלחמיסטר שהגיעה היישר מהונג-קונג.

seperator

תיק בינלאומי

צ'ארלס דאלין,אסף זמיר ואיריס בן דרור. עופר חן,
צ'ארלס דאלין,אסף זמיר ואיריס בן דרור/עופר חן

איריס ואילן בן-דרור, בעלי קבוצת בן-דרור, הנציגה הבלעדית בישראל של מותג תיקי הגב האמריקני JanSport, אירחו לראשונה 25 נציגים מהעולם לכנס בינלאומי. אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב בירך אותם על שבחרו לחשוף את קולקציית JanSort ל-2019 בתל אביב. צ'ארלס דאלאין, מנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי וסקוט וורהם, מנהל פיתוח שוק בינלאומי, שמעו מזמיר על פעילויות העיר ללא הפסקה.

seperator

יופי של מתחם

סבסטיאן קליפטון וולקר, ג'ני גרובה, ברונו אורבה. ליה גלדמן,
סבסטיאן קליפטון וולקר, ג'ני גרובה, ברונו אורבה/ליה גלדמן

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי חברו זו השנה הרביעית למותג הקוסמטיקה היוקרתי אליזבת ארדן והשיקו מתחם היופי Get Your Daily Dose of Beauty וחשפו Skin Illuminating Brightening Night - קפסולות לילה חדשות המבהירות את גוון העור ומעניקות לו זוהר.

לאירוע שנערך בגלריה חייק ביפו הגיעו לישראל סבסטיאן קליפטון וולקר, מנהל שיווק ויחסי ציבור אליזבת' ארדן; ברונו אורבה, מנהל ההדרכות הבינלאומי; וג'ני גרובה, מנהלת מכירות אזורית.

מתחם היופי החדש יושק במרכז החנות בתאריכים 14.5-11.6, ויוזמנו אליו נוסעות ממהרות שיוכלו לבחור את מנת היופי היומית שלהן על פי תפריט יופי התואם את צורכי עורן.

seperator

פוף ישראלי

מירב כהן , ליהיא ענבר ,ומיכל כהן. טל ציפורים,
מירב כהן , ליהיא ענבר ומיכל כהן/טל ציפורים

מירב כהן, מבעלי "ללין", השיקה עם אחותה מיכל את Pozitive מותג פופים מוביל, בחנות הדגל בהרצליה פיתוח, במטרה להפוך לעסק חדש ששם את הפופים על מפת העיצוב והלייף סטייל.

כוכבות הקמפיין הן מירב, מיכל וליהי בתה.

seperator

מרוסיה באהבה

יהודה ויפה אורן. מקור רייבנבך,
יהודה ויפה אורן/מקור רייבנבך

משלחת נציגי קניונים מישראל שבה מביקור בקניונים במוסקבה, ביניהם קניון Avia park הגדול ביותר באירופה, Afimall של משפחת לבייב, הקניון התת-קרקעי Ohotny Ryad, קניון הילדים Detsky Mir ועוד. בשנה שעברה נערך סיור בקניוני ורשה בפולין ובשנה הקרובה מתכנן ריזל סיור לקניוני שנחאי בסין ולמונטריאול בקנדה.

במסיירים: דדי ריזל, יו"ר ועידת הקניונים בישראל; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; אורן רווח, יו"ר אסתי לאודר; רונית שבירו.

seperator

יופי מנצח

נטע סקלי, פולה בליק-דיין, ציפי רפאלי, גילי אלגבי. רונית מטיאס,
נטע סקלי, פולה בליק-דיין, ציפי רפאלי, גילי אלגבי/רונית מטיאס

פולה בליק דיין - גורו הטיפוח של אנשי עסקים וסלבס, וגילי אלגבי -אמן איפור ושיער, העבירו כיתת אומן בחנות המותג MAC בקניון רמת אביב בנושא טיפוח העור ויצירת מראות איפור טרנדיים. השניים חלקו עם המשתתפות טיפים מנצחים שצברו במהלך העבודה עם צמרת עולם העסקים, האופנה והבידור. הטיפ המרכזי: לפני שמתאפרים חובה להשקיע בעור, להגן עליו ולהזין בלחות.

seperator

לא נורמלי

מעיין כרמל, כריסטיאן רוהד, אמיל טרופ, רוני קרן. רונית מטיאס,
מעיין כרמל, כריסטיאן רוהד, אמיל טרופ, רוני קרן/רונית מטיאס

רוני קרן ומעיין כרמל בעלות מותג העיצוב PAS NORMAL אירחו בסטודיו החדש שלהן ברמת גן את המעצב אמיל טורפ ממותג העיצוב הדני HANDVARK. טורפ הרצה על מקורות ההשראה מאחורי המותג וסיפר על תרבות העיצוב הדנית וכיצד היא משתלבת בתפישת העיצוב בארץ.

מעצבי הפנים והאדריכלים שהאזינו: מיכי סתר, מיכאל אזולאי, ניצן הורוביץ, עדי ותמר סמט, ושרון וויזר.

seperator

יופי עולמי

קסניה טרנטול, בניטה,  גולן נהרדע. יח"צ,
קסניה טרנטול, בניטה, גולן נהרדע/יח"צ

תמי בניטה כהן ערכה במלון הילטון תל אביב את כנס תמי בניטה ה-5 עם מגוון חברות קוסמטיקה שהציגו את חידושי היופי. יניב כהן, גולן נהרדעא,לי לוי וקסניה טרנטול קפצו להתרשם.

seperator
רינה טל, אופיר אורן, ארנון תורן, עידו גרינברג, יצחק סער ועופר שביט. מקור זאביק דרור,
רינה טל, אופיר אורן, ארנון תורן, עידו גרינברג, יצחק סער ועופר שביט/מקור זאביק דרור

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי נפגש עם אמן האינסטגרם עידו גרינברג - השם מאחורי מותג הטי-שירטים MISMAS שצמח ברשת החברתית וסחף אלפי אנשים. גרינברג הציג קולקציית T shirt המבוססת על משפטים אייקוניים, שתוצג במתחמי פופ-אפ ביריד ה-T SALE בקניונים ברחבי הארץ בתאריכים: 21-24.5.

seperator

לקראת ועידת NadlanCityNY של מרכז הבנייה הישראלי שתתקיים בנובמבר בניו-יורק, נפגש ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי עם איסמאל לייבה, אדריכל מקסיקני אמריקני מהמובילים בניו יורק, שמשרדו מדורג בין 12 המשרדים הגדולים בעיר עם היקף תכנון של 4.3 מיליון רגל רבוע. לייבה אישר הגעתו לוועידה ואמר שישמח ליצור שיתופי פעולה בתחום התכנון והנדל"ן במיזמים ישראליים בישראל ובעולם.

seperator

פרוקטר אנד גמבל ישראל קטפה 5 פרסים בתחרות ה-Festival of Media Global Awards בהם 2 מדליות זהב למותג ג'ילט, קמפיין גרילה לג'ילט דאודורנט במגזר החרדי בהובלת שטרן אריאלי סער, וקמפיין פרסום לג'ילט בייבי פייס בהובלת מדיהקום ישראל.

seperator

עמוס נעים, מנכ"ל וזכיין סוכנות תיווך הנדל"ן הבינלאומית קלר וויליאמס ישראל, התגייס במסגרת ה-RED DAY - פעילות התנדבותית המתקיימת מידי שנה באותו היום בקרב עובדי קלר ווילאמס העולמית. עובדי קלר וילייאמס ישראל התנדבו במגוון פעילויות ביניהן שת"פ עם עמותת Dream Doctors והליצנים הרפואיים שהעמותה מפעילה, וחלוקת מזון לנזקקים בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully