וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול לחבילות ממתקים של עלית: "שוקולד פרה שבמארז עלול להכיל חלקיקי מתכת"

16.5.2018 / 18:54

משרד הבריאות מזהיר כי מדובר בטבליות שוקולד חלב מעולה עתיר בחלב (אקסטרה) במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות, שנמצאו במספר מצומצם של חבילות ממתקים של עלית. חברת שטראוס פועלת לאיסוף החבילות מהמדפים

עלית ריקול שוקולד פרה. מערכת וואלה! NEWS
האריזה שעומדת במוקד הריקול/מערכת וואלה! NEWS

משרד הבריאות הודיע הערב (רביעי) על ריקול לצרכני חבילת ממתקים של עלית במספר קטן של חבילות ממתקים המסומנות בתאריך 1/11/18. מדובר בחבילה מהסוג המופיע בתמונה בלבד, הארוזה בצלופן שקוף, קשורה בסרט בצבע קרם והמסומנת בברקוד 7290107946001.

זאת בעקבות טבליות שוקולד פרה מסוג "שוקולד חלב מעולה עתיר בחלב (אקסטרה) במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות", שנמצאו במספר מצומצם של האריזות, ועלולות להכיל חלקיקי מתכת שמקורם בציוד היצור. טבלת השוקולד מסומנת בתאריך 15/12/18.

חשוב לציין כי יתר המוצרים בחבילה תקינים לחלוטין לצריכה וכי מוצרי שוקולד חלב אקסטרה שלא נכללו בחבילות ממתקים אלה, בטוחים לחלוטין לצריכה.

חברת שטראוס הודיעה כי היא פועלת לאיסוף חבילות הממתקים האלה מהמדפים. במשרד הבריאות מבקשים ממי שבידיו טבלת השוקולד אקסטרה במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות מהתאריך 15/12/18 אשר נכללה בחבילת הממתקים בלבד, שלא לצרוך את המוצר; ומזמינים לפנות לבירורים באמצעות אתר האינטרנט של החברה www.strauss-group.com
או להתקשר לשירות הצרכנים בטלפון 1800-777-777.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully