וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פנמה בחברת אורקם: "הטכנולוגיה הישראלית יוצרת עולם טוב יותר"

17.5.2018 / 18:19

במסגרת ביקורו הקצר בישראל ביקר חואן קרלוס וארלה לבקר בחברת אורקם כמקור ללמידה עבור מדינתו לגבי תפקידה של הממשלה ביצירת תנאים מתאימים לפיתוח חדשנות וטכנולוגיה. "טכנולוגיה כמו של אורקם עושה שירות טוב ומשמעותי למדינת ישראל ולתדמיתה", אמר

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: דברי הנשיא ריבלין בקבלת הפנים לנשיא פנמה חואן קרלוס וארלה

נשיא פנמה חואן קרלוס וארלה עורך ביקור מדיני בישראל שמטרתו להדק את היחסים ולחזק את שיתוף הפעולה הכלכלי והמסחרי בין המדינות. ואלרה ומשלחתו ביקרו היום (חמישי) במשרדי חברת אורקם הישראלית שבירושלים וביקש לשמוע על התנאים הנדרשים להקמת סביבת הייטק מצליחה ותפקידה של הממשלה. את תחום החדשנות במדינת ישראל הציג סמנכ"ל החטיבה הבינלאומית ברשות החדשנות, דני בירן. הנשיא ואלרה ציין כי יכולותיה והישגיה של ישראל, הם מקור ללמידה עבור פנמה מה תפקידה של הממשלה ביצירת התנאים המתאימים לפיתוח אקוסיסטם לחדשנות וטכנולוגיה. "מדהים כיצד מדינה קטנה ונטולת משאבים טבעיים כמו ישראל' יכולה עם פיתוחים טכנולוגיים לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר"' אמר הנשיא, "טכנולוגיה כמו של אורקם עושה שירות טוב ומשמעותי למדינת ישראל ולתדמית שלה".

הביקור מהווה ציון דרך נוסף להגשמת החזון הברור של חברת אורקם לרתום את כוחה של הראייה המלאכותית לכדי סיוע ושיפור חייהם של אנשים לקויי ראייה, עיוורים, בעלי קושי בקריאה או אלו החווים עייפות מקריאה בביצוע פעולות יומיות. המארח זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם, אשר ייסד את החברה יחד עם שותפו פרופ' אמנון שעשוע, קיבל את פניו של הנשיא והודה לו על ביקורו בישראל. במהלך הביקור סיפר מר אבירם על סיפור ההקמה של חברת מובילאיי, סיפור ההצלחה הגדול ביותר של ההייטק הישראלי וההחלטה להקים את אורקם ב- 2010, חברה נוספת בתחום הבינה המלאכותית. זיו הציג בפניהם את הטכנולוגיה פורצת הדרך של הדור החדש OrCam MyEye2.0 בספרדית. המשלחת התנסתה במכשיר והתרשמה מהטכנולוגיה הישראלית המהפכנית בתחומה.

נשיא פנמה חואן קרלוס וארלה וזיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם. יח"צ אורקם,
נשיא פנמה קרלוס וארלה עם מייסד ומנכ"ל אורקם זיו אבירם/יח"צ אורקם

הביקור הנו המשך לביקור משלחת מאורקם בהובלת זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם לפני מספר חודשים במדינות אמריקה הלטינית, שכלל סדרת פגישות והרצאות כחלק מכניסת אורקם ליבשת.

זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם אמר במהלך הביקור: "אנו גאים לארח את נשיא פנמה וחברי המשלחת בביקורם בישראל. ביקורם של בכירים רבים בחברות ישראליות בינלאומיות מוכיח שוב את עוצמתה של ישראל ויכולתה לשנות את העולם, לצד הפצת חדשנות אשר מהווה מודל לחיקוי בעולם. היה לנו חשוב להציג בפניו את משימתנו להעצים אנשים בעלי לקות ראייה, עיוורון וקשיי קריאה, כולל דיסלקציה או אלה שחווים עייפות בקריאה, ללמוד, לעבוד ולחיות את חייהם במידה גבוהה יותר של עצמאות. אלפי משתמשים ברחבי העולם כבר אימצו את הטכנולוגיה של אורקם ואני בטוח כי כניסתנו לאמריקה הלטינית יביא לשיפור בחייהם של משתמשים נוספים. אורקם תמשיך לחדש ולתרום לאנושות באמצעות פיתוח של טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הראייה מלאכותית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא פנמה חואן קרלוס וארלה בחברת אורקם. יח"צ אורקם,
נשיא פנמה ופמלייתו מתאחרים בחברת אורקם/יח"צ אורקם
וואלה! NEWS בשיתוף אורקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully