וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוי חג הפסח עשה טוב לפוקס ברבעון הראשון של 2018

קובי ישעיהו

22.5.2018 / 11:45

רשמה שיפור של 21.6% במכירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 424.8 מיליון שקל. המנכ"ל הראל ויזל: "אתר הסחר של הקבוצה TERMINAL X עובד בהתאם לתוכנית העסקית"

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. שוקה כהן
הראל ויזל/שוקה כהן

בדומה לחברות אחרות בתחום הקמעונאות, גם חברת פוקס, הנמצאת בשליטת המנכ"ל הראל ויזל, נהנתה ברבעון הראשון של 2018 מעיתוי חג הפסח, שחל השנה בסוף חודש מארס, ורשמה שיפור של 21.6% במכירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 424.8 מיליון שקל.

בתחום האופנה ואופנת הבית בארץ רשמה פוקס גידול של 8.4% בהכנסות, תחום האופנה בחו"ל הכפיל את המכירות (עלייה של כ-5.5 מיליון שקל), בתחום מוצרי אווירה וטיפוח נרשמה עלייה של כ-16% במכירות, ובתחומי פעילות אחרים נרשמה קפיצה של 78.6% בהכנסות.

המכירות בחנויות זהות (הפועלות יותר משנה) בתחום האופנה ואופנת הבית רשמו גידול של כ-5% ברבעון זה, ובמכירות של מוצרי אווירה וטיפוח נרשמה עלייה של כ-16.5%.

בעקבות הקפיצה במכירות נרשם גידול של 36.5% ברווח הגולמי ברבעון לרמה של כ-239 מיליון שקל (56.3% מהמכירות), ובשורה התפעולית נרשם מעבר לרווח של 19 מיליון שקל, לעומת הפסד של 8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.

בשורה התחתונה הציגה פוקס ברבעון רווח נקי של 16.3 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל.

תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת עמד ברבעון על כ-41 מיליון שקל, והונה העצמי של החברה הגיע בסוף חודש מארס לכ-661 מיליון שקל.

מניית פוקס הגיבה לפרסום התוצאות בעלייה של 3% והשלימה התקדמות של קרוב ל-20% בשלושה חודשים. בשנה האחרונה, עם זאת, רשמה המניה ירידה של 10% ושוויה של החברה הצטמק לכ-916 מיליון שקל, בין השאר על רקע חששות מפגיעה של המסחר המקוון ברשתות האופנה הישראליות.

ויזל ציין עם פרסום הדוחות כי "ברבעון הראשון פתחנו את החנות הראשונה של המותג Urban Outfitters בישראל, המשכנו בפתיחת חנויות NIKE בטורונטו קנדה, ואנו נערכים להשקה של מועדון כרטיס האשראי שלנו. אתר הסחר של הקבוצה TERMINAL X עובד בהתאם לתוכנית העסקית. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו וההתרחבות לתחומים משיקים, חתמנו באפריל על הסכם לרכישת 50% מרשת שילב, המונה 75 סניפים בפריסה ארצית".

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully