וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני השלמת מכירת מניות הכשרת הישוב למשפחת ברזני: החברה רושמת הפסד של 31.6 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

1.12.2002 / 9:25

ברבעון המקביל רשמה הפסד של 30.5 מ' ש'; הוצאות המימון גדלו ב-17% ברבעון השלישי והסתכמו ב-41 מ' ש'; פעילות התקשורת הביאה להפסד תפעולי של 15 מ' ש'



בעוד עסקת מכירת ההחזקות של רועי גיל ואיתן אלדר בהכשרת הישוב למשפחת ברזני מתעכבת מפרסמת היום החברה את דו"חותיה הכספיים. הכשרת היישוב מדווחת היום על הפסד של 31.6 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 30.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



הרווח התפעולי של הכשרת הישוב מפעילות הנדל"ן המניב הסתכם ברבעון השלישי ב-12 מיליון שקל. פעילות בתי המלון של הכשרת הישוב הניבה לחברה האם רווח תפעולי של 1.4 מיליון שקל, ואילו פעילות התקשורת גרמה לחברה הפסד של 15 מיליון שקל ברבעון השלישי. עסקי הביטוח של הכשרת הישוב, המרוכזים בחברה הבורסאית הכשרת הישוב ביטוח , הניבו לחברה האם רווח תפעולי של 12.2 מיליון שקל.



הוצאות המימון של החברה האם ברבעון השלישי היו גבוהות - הסתכמו ב-41 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת הוצאות מימון בהיקף של 35 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות ההנהלה והכלליות ירדו מרמה של 10.3 מיליון שקל ברבעון המקביל לרמה של 8.9 מיליוןש קל ברבעון הנוכחי.



הפסדיה של הכשרת היישוב בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-47.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 68.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully