וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה נפגשו השפים המובילים ואנשי העסקים

רונית מטיאס

31.5.2018 / 11:10

וגם: איזה מלון בן 150 שנה נחנך מחדש, מי הגיע להשקת האוטוביוגרפיה של שמעון פרס, רשת WOK TO WALK מתרחבת ומה הקשר בין באוהאוס ומרצדס?

פסגת האוכל

יניב גרינוולד, סנדרה רינגלר, הילה נחשון, מיקי צימט. רפי דלויה
יניב גרינוולד,סנדרה רינגלר, הילה נחשון, מיקי צימט/רפי דלויה

מיקי צימט, מנכ"ל חברת התוכן אלין, ויניב גרינוולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום, השיקו ב"שבע" בתל אביב את ערוץ האוכל הטלוויזיוני הראשון בישראל FOODY (פודי), בסלקום t.v. המוזמנים התענגו על ארוחה וקינוחים של מיקי שמו, דודו אוטמזגין, ישראל אהרוני ועוד, ונחשפו לתכני הערוץ ולנבחרת השפים והבלוגרים שיככבו בתכניות המקור. בכוכבים: שף ישראל אהרוני, שף שגב משה, שף אבי לוי, שף מאיר אדוני, שף עומר מילר, שף אבי ביטון, שף-קונדיטור מיקי שמו.

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יניב גינוולד, עדי שטראוס מייקי צימט. רפי דלויה
יניב גרינוולד, עדי שטראוס, מיקי צימט/רפי דלויה

בחוגגים: עדי שטראוס, מבעלי קבוצת שטראוס, שסיפר כי בשבוע הבא יארגן בפעם הרביעית נסיעת שחרור לפצועי צה"ל אחרי צבא, וכי הוא מתוכנן להצטרף אליהם לטיול; איציק שגב, סמנכ"ל שיווק רוסולינג; יאיר לוי, בעלים שפ"א; רענן בן-יוסף, סמנכ"ל שיווק ריסטרטו; ריקי אלמגור, מנהלת תחום מזון טרי שטראוס; יונה ויזנטל, המתמודד לסמנכ"ל תאגיד השידור; רותם אזולאי, משנה למנכ"ל שרונה מרקט; סוניה מרמרי, דוברת קבוצת שסטוביץ'; ענבל אורן, מנהלת תקשורת נספרסו; רן בראון, מנכ"ל חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; פיני כהן, מנכ"ל קבוצת ברימאג; אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק קבוצת ברימאג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

היסטוריה במלון

איתן שוורץ רומי גורודיסקי. רונית מטיאס,
איתן שוורץ ורומי גורודיסקי/רונית מטיאס

ביפו נפתח מלון דריסקו - המלון ההיסטורי הראשון שפעל בתל אביב יפו בשכונה האמריקאית גרמנית לפני 150 שנה, ובגלגולו ההיסטורי אירח את עשירי אמריקה, אנגליה וגרמניה ואת הסופר מארק טווין. בשיאו התפרסם כמלון ירושלים. משנות ה-50 עמד המלון נטוש והוא נחנך מחדש על שם היזמים המקורים - האחים האמריקאים דריסקו. המלון שוחזר באמצעות צוות מומחי שימור מהארץ והעולם ונבחר כמלון הראשון בתל אביב הנמנה על קבוצת המלונות היוקרתית The Leading Hotels of the world

יריב לוין ואבי זק. רונית מטיאס,
יריב לוין ואבי זק/רונית מטיאס

בחונכים: שר התיירות, יריב לוין; אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; אלי זיו, מנכ"ל התאחדות המלונות; השף חיים כהן; רון חולדאי, שאמר כי לפני 20 שנה כשנכנס לתפקידו כראש עיר, מצא עיר מתפוררת שאנשים לא רצו לגור בה, וגילה שיש לה נכסים בלתי רגילים שיש לחשוף והמלון הוא חלק מהסיפור של תל אביב המתחדשת; אבי זק , מבעלי המלון שאמר שזהו רגע מרגש, שסוגר מעגל שנפתח לפני 152 שנים ע"י האחים דריסקו שהגיעו ממיין ארה"ב על מנת להקים את המלון הראשון מחוץ לגבולות יפו, וקרא לבכירי העירייה ולעומד בראשה, רון חולדאי, להשקיע בפנינה זו.

שרון  וניר טל. רונית מטיאס,
שרון וניר טל/רונית מטיאס
אבי זק רון חולדאי יאיב לוין חיים ילין. עודד קרני,
אבי זק, רון חולדאי, יריב לוין וחיים ילין/עודד קרני
seperator

חדרים לבודדים

צביקה תמרי, מייקל גרינברג, יאיר בן עמי, זקי לוי. מקור רני רהב,
צביקה תמרי, מייקל גרינברג, יאיר בן עמי, ז'קי לוי/מקור רני רהב

יאיר בן עמי, מנכ"ל תדהר עבודות בנייה, והמיליונר הקנדי מייקל גרינברג חנכו במדשאות קיבוץ שדה אליהו בעמק המעיינות את קמפוס "הביתה" שיהיה בית ראשון במולדת לצעירים יהודיים מרחבי העולם המגיעים לישראל במסגרת אולפן עברית וגרעין צבר. את הקמת הקמפוס יזם גרינברג, בוגר האולפן הראשון של שדה אליהו המתגורר בפלורידה, ועוסק בייזום נדל"ן כחלק מעסק משפחתי, שהגיע לשדה אליהו מקנדה ב-68' ונקשר עם משפחות הקיבוץ.

עלות הקמת המתחם שעל הקמתו הופקדה קבוצת הייזום והבנייה, תדהר נאמדת ב כ-30 מיליון שקל. המתחם שתוכנן ועוצב על ידי האדריכל צביקה תמרי, כולל חדרי לימוד, מועדון, משרדים ו-44 חדרים.

seperator

השראה עיצובית

ליזי ורוני מוסקונה. רונית מטיאס,
ליזי ורוני מוסקונה/רונית מטיאס

באולם התצוגה של כלמוביל מרצדס בהרצליה, נערך המפגש החודשי לחוג לקוחות המותג תחת הקונספט MERCEDES INSPIRE. דנה רביד-מנחם, מנהלת השיווק של המותג, אירחה לארוחת ערב, השקת ה-CLS החדשה באמירה עיצובית מוקפדת, ושיח עיצוב ואדריכלות עם האדריכל אילן פיבקו - מייסד ובעלים משרד פיבקו אדריכלים והאדריכל גל גאון - בעלים וארט דיירקטור גלריית טאלנט דיזיין.

הראל וקרן פלג. רונית מטיאס,
הראל וקרן פלג/רונית מטיאס

רביד-מנחם סיפרה כי כלמוביל מרצדס שוקדת כל העת להציע ללקוחותיה פעילות עם ערך מוסף של השראה והעשרה, והעיצוב-נושא המפגש החודש, הוא אחד מאבני היסוד של המותג - עיצוב מדויק וחסר פשרות תחת שפה שהוגדרה במרצדס כ- SENSUAL PURITY. היא הוסיפה כי העיצוב ברכבי מרצדס הושפע רבות מסגנון הבאוהאוס ועקרונותיו, שבאים לידי ביטוי בקווים עגולים ופשוטים יחסית למראה, נקיים וחלקים כפי שבאה לידי ביטוי גם ב-CLS החדשה.

דנה רביד מנחם, אילן פיבקו וגל גאון. מקור רוני וולף,
דנה רביד מנחם, אילן פיבקו וגל גאון/מקור רוני וולף
seperator

חלומות גדולים

יונה בר טל בני גנץ מיקי פדרמן. רפי דלויה
יונה בר טל, בני גנץ, מיקי פרידמן/רפי דלויה

חוג ידידי מרכז פרס לשלום ולחדשנות השיק במלון דן תל אביב, את "אין מקום לחלומות קטנים" - סיפרו האוטוביוגרפי של שמעון פרס ז"ל. הספר נכתב במשך שנתיים ופרס השלים את כתיבתו שבועות ספורים לפני מותו. הספר מתחקה אחר נקודות מפנה בהיסטוריה הישראלית ומתבסס על מחקר היסטורי ועל ניסיונו האישי של פרס כפוליטיקאי, ראש ממשלה ונשיא.

יונתן ועירית קולבר. רונית מטיאס,
יונתן ועירית קולבר/רונית מטיאס

במשיקים: ילדיו - פרופ' צביה ולדן, ד"ר יוני פרס וחמי פרס; הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף בני גנץ; יונה בר-טל, יזמית ומייסדת חוג ידידי פרס, שאמרה שזכתה בזכות גדולה לעבוד עם איש החזון והמעש שמעון פרס מעל 21 שנים נפלאות ולהקים את חוג הידידים הנהדר עם ידידים שהקימו ובנו איתו את הארץ הזאת, ידידים שממשיכים את מורשתו-חזון של חדשנות עם ערכים ודו-קיום.

חמי פרס ואורית מור סיניבר. רפי דלויה
חמי פרס ואורית מור סינובר/רפי דלויה

עוד במשיקים: מוריס קהאן, ג'ורג חורש, שלום זיידלר, תמי רווה, דני גילרמן.

seperator

הולכים על זה

קובי יוסף וניר מעתוק. עופר חן,
קובי יוסף וניר מעתוק/עופר חן

ניר מעתוק, הזכיין בישראל של WOK TO WALK - רשת המסעדות האסייאתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית, השיק בשרונה מרקט את פתיחת הסניף השני של הרשת בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניף השלישי יפתח ברחוב החשמונאים בתל אביב, ובשנתיים שלוש הקרובות הרשת מתעתדת לפתוח כ-40 סניפים ברחבי הארץ על ידי זכיינים. הרשת מפעילה כ?100 סניפים באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, הודו מרוקו וסעודיה ונמצאת במגמת התרחבות עולמית.

Wok to Walk הוקמה ב?2004 על-ידי האחים נחמן ודב מלוא ובועז וליאור שוויצר המחזיקים ברשת פלאפל מעוז באירופה ובארה"ב, וכיום מוחזקת בבעלות משותפת עם החברה היפנית הציבורית TORIDOLL CORP שבבעלותה יותר מ-1,200 מסעדות בתחום האוכל האסיאתי.

seperator

פועלים לסטארט אפ

מירי אשכנזי, ניר למפרט, נטע-לי מאירי-יערי, אורי לוונטר-רוברטס, יוסי ויניצקי. עומר הכהן,
מירי אשכנזי, ניר למפרט, נטע-לי מאירי-יערי, אורי לוונטר-רוברטס, יוסי ויניצקי/עומר הכהן

בבנק הפועלים נערך אירוע הסיום של התכנית החברתית של בוגרי 8200 בשיתוף בנק הפועלים, כיל, נשיץ-ברנדס-אמיר, אמדוקס, KPMG, ארגון נפש בנפש, בזק, עיריית תל-אביב יפו, MFI Initiative והפדרציה היהודית של ניו-יורק.

בנוכחים: נטע-לי מאירי-יערי מנכ"לית התוכנית, שהדגישה כי עולם היזמות החברתית-טכנולוגית נמצא בעליה מתמדת, מאז התחיל להתפתח בישראל ב-2013 וההצלחה של הסטארטאפים החברתיים אינה רק שלהם, אלא של כל החברה; רוני צארום, מייסד ויו"ר ארגון "יוניסטרים" שסיפר על סוד ההצלחה של יזמות חברתית; מירי אשכנזי, מנהלת פיתוח עסקי במערך פועלים הייטק; ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת MER ויו"ר עמותת בוגרי 8200; אורי לוונטר-רוברטס, מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו-יורק בישראל; יוסי ויניצקי, ראש מערך פועלים הייטק.

seperator

שלום למעטפות

סיגל בר און ונורית הראל. מקור גיתם,
סיגל בר און ונורית הראל/מקור גיתם

בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל נפתחה תערוכת אוסף מעטפות השלום של ד"ר פישר, בה מוצג אוסף מעטפות השלום החדש לציון 70 שנה למדינה. אירית איזקסון, יו"ר דירקטוריון הבנק הבינלאומי, אתי פרופר, פרופ' יהודה שנהב, הניה ומשה נור, בעלי קבוצת נור חנכו ונהנו.

seperator

לא לאלימות

יעל גולד, גל גברעם ואיילת עוז. מרינה מושקוביץ,
יעל גולד, גל גברעם ואיילת עוז/מרינה מושקוביץ

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO, ואיילת עוז, סמנכ"לית השיווק, השיקו את צילומי הקמפיין "לא לאלימות" עם יעל גולד, מנכ"לית העמותה ומור גלעדי, בתה של רות גלעדי ז"ל מייסדת עמותת "לא לאלימות". TOGO מסייעים לעמותה להקמת מרכזי סיוע ברחבי הארץ, ונרתמת ותורמת להעלאת המודעות הציבורית למניעת אלימות במשפחה. גולד בירכה על הפרויקט הייחודי ועל התרומה למקלטי הסיוע לנפגעים ויוזמת פרויקט הצילומים המיוחד. "לא לאלימות" מפעילה 3 מרכזי סיוע ברחבי הארץ.

seperator

עומד בקצב

אור לב ארי, דוד בן משה, דרור לב, יוסי קצב. רונית מטיאס,
אור לב ארי, דוד בן משה, דרור לב, יוסי קצב/רונית מטיאס

מעצב האופנה יוסי קצב, בעל מותג SKETCH, שלפני כחצי שנה נרכש על ידי חברת וספורטוויר - מבעלי מותג S.WEAR , השיק את החנות החדשה של SKETCH בקניון עופר רמת אביב. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של גראנד קפה טורקיז וחשיפת קולקציית הנשים והגברים. קצב סיפר כי עיצוב הפנים של החנות ישתנה בהתאם במהלך השנה.

במשיקים: דרור לב, מנכ"ל החברה; דוד בן משה, מנכ"ל הקניון וטלי מנהלת השיווק; החנות מצטרפת לחנויות בקניון גינדי TLV, מתחם התחנה בתל אביב וקניון עזריאלי גבעתיים.

seperator

הודו לו

דורון בן ארצי מולי-לויט. יח"צ,
דורון בן ארצי ומולי לויט/יח"צ

המועצה לענף הלול, הממשיכה בקמפיין לעידוד צריכת בשר ההודו הביתי בישראל, ערכה סדנת בישול הודו בסטודיו לבישול ניופאן גורמה בתל אביב, במהלכה הוכנו מגוון מתכוני הודו כמו בורגר הודו, כנאפה, פסטרמה ביתית ועוד.

בטועמים: מולי לויט, מנכ"ל המועצה לענף הלול ודורון בן ארצי, מזכיר הסקציה להודים בארגון מגדלי העופות של מועצת הלול.

seperator

יפה ואופה

עירית אבני כהן  ורונית אביר. רונית מטיאס,
עירית אבני כהן ורונית אביר/רונית מטיאס

הקונדיטורית רינת בן-דוד השיקה בבית אמה גלית בסביון את kamila' קו עוגות ועוגיות. רינת סיפרה למוזמנות כי הרומן שלה עם האפייה החל בכיתה ב', כשהיה עליה לאלתר עוגה ליום הולדתה של אמה. לא היה לה ידע בכל הקשור למטבח, והמתכון הורכב מכוס של כל מה שמצאה במטבח, לאורך השנים רכשה ספרי אפייה, צפתה בתכניות טלוויזיה וניסתה מאות מתכונים, ולבת מצווה קיבלה מיקסר ששירת אותה כעשור. בן-דוד ביקרה בקונדיטוריות בארץ ובעולם ונרשמה ללימודי פטיסרי בבית הספר "בישולים" אותם סיימה בהצטיינות.

עתליה שמלצר, גלית ורינת בן דוד. רונית מטיאס,
עתליה שמלצר, גלית ורינת בן דוד/רונית מטיאס

המוזמנות נהנו מטעימות של עוגות ושרפו את הקלוריות בריקודים. לאחר חודשי מחשבה, עשייה, אפייה, אמרה שהיא גאה לעמוד מאחורי שם הקונדיטוריה שלה: Kamila Patisserie" הפועלת מביתה, פתיחה שהתארכה משום שהיה חשוב לה לתת למקום שהיא מפקידה בו את כל מה שהיא אוהבת, שם שיהיה הולם וראוי על-שמה של סבתה שהייתה העוגן של חייה בקולינריה ובכלל.

במשיקות: הניה נור, עתליה שמלצר, אילה מולדבסקי, רונה פרוינד, יעל נימרודי, ועוד - שתוך שעה וחצי רכשו את כל הסחורה.

seperator

הפגישה הסודית

דניאל פוני, מוטי רייף ועפרה שמעוני. יהודית הופמן,
דניאל פוני, מוטי רייף ועפרה שמעוני/יהודית הופמן

דניאל פוני, מנהל שיווק קבוצת חג'ג'; המפיק מוטי רייף ועפרה שמעוני, מנכ"ל ובעלים שמעוני גרופ, נפגשו במגדלי הסיטי טאור לפגישה סודית לקראת טקס 30 הנבחרים - טקס פרס האוסקר של עולם העיצוב מטעם קבוצת עפרה שמעוני שיתקיים בשבוע הבא ויפגיש את צמרת עולם הנדל"ן והאדריכלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully