וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: למי תרמו החוגגים בבית משפחת עופר?

רונית מטיאס

3.6.2018 / 11:38

וגם: אנשי מימון ישיר חוגגים באושן, באוניברסיטת תל אביב מציגים את ההיסטוריה בתפריטים, לואי ויטון משיק ניחוחות גבריים וידידי מוזיאון תל אביב נהנים מווידאו ארט

מגשימים משאלות

עידן עופר, ליאורה אופר ואודי אנגל. מקור שרף תקשורת,
עידן עופר, ליאורה עופר ואודי אנגל/מקור שרף תקשורת

בתיה ועידן עופר אירחו בביתם בארסוף את אירוע "מגשימי המשאלות" של עמותת Make A Wish Israel. במכירה פומבית, שניהלו בתיה עופר ודביר בנדק, נמכרו עבודות של אמנים ישראלים ובינלאומיים, חוויה אישית עם שחקני אתלטיקו מדריד שעידן עופר מחזיק ב-32% ממניות הקבוצה וחופשה בטירת נופש בפריז. בסוף המכירה גויסו כמיליון שקלים לטובת פעילות העמותה.



רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

אלפרד אקירוב ובתיה עופר. יח"צ,
אלפרד אקירוב ובתיה עופר/יח"צ

בתורמים: טדי שגיא, מוקי ורונית שניידמן, ליאורה עופר, אודי אנג'ל, אלפרד אקירוב, אלונה ואלי ברקת, עו"ד דודי תדמור, דניס בר-אהרון, תומר יעקובי, מנהל בנקאות השקעות UBS.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

גדול ביפן

סופיה יוכלמן, טוני לוי זאב יוכלמן. אור גפן,
סופיה יוכלמן, טוני לוי, זאב יוכלמן/אור גפן

איש העסקים טוני לוי חגג על גג מלון סטאי ביפו את יום הולדתו עם החברים והמשפחה. לוי הקים ביפן רשת חנויות תכשיטים בשם "בלס", הפך לזכיין של "ללין" והקים 20 סניפים ברחבי יפן. לאחרונה יצא לאקזיט כש TSI - ענקית סחר יפנית המתמחה במותגי אופנה, רכשה 70% ממניותיו בללין על פי שווי חברה של 35 מיליון דולר.

שלומית מלכה, טוני לוי, נטע אלחמיסטר. אור גפן,
שלומית מלכה, טוני לוי, נטע אלחמיסטר/אור גפן

לוי קיבל לפני כשנה את פרס המצוינות בעסקים מלשכת המסחר ישראל-יפן.

בחוגגים: סופיה יוכלמן, מבעלי חברת הנדל"ן סרוג ובעלה יזם הנדל"ן זאב יוכלמן, מנכ"ל ובעלים חברת Y Group 1; זאב וייס, יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן; רויטל לוי ומירב כהן מבעלות ללין; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; דוד הלפרין, מבעלי אופטיקה הלפרין; עו"ד אודי ברזילי; עמית אלון, מנכ"ל פרארי ישראל.

seperator

חתונה ישירה

דורון שניידמן, מוקי שניידמן, ערן וולף יוסי קוצ'יק. תמי פאר,
דורון שניידמן, מוקי שניידמן, ערן וולף ויוסי קוצ'יק/תמי פאר

מנהלי מימון ישיר וקולגות מעולם העסקים התייצבו ב"אושן" בתל אביב לחגוג את נישואיה של דנה, בתם של אלה וערן וולף, מנכ"ל מימון ישיר עם בחיר ליבה אבירן שלו.

בחוגגים: מוקי ודורון שניידמן, מבעלי קבוצת צור שמיר; אראל מרגלית, מייסד JVP; יוסי קוצ'יק, חבר דירקטוריון.

seperator

חוגגים ושרים

אבי באום, עידן רייכל ושחר אפעל. פאביאן קולדורף,
אבי באום, עידן רייכל ושחר אפעל/פאביאן קולדורף

חברת נס, מקבוצת חילן, ערכה את Ness Live Festival - אירוע העובדים השנתי שלה בלייב פארק ראשל"צ עם דוכני אוכל, מוזיקה, תערוכת צילומים של זיו קורן, סרט בהשתתפות עובדי החברה מאתרי הפעילות השונים בארץ, והמופע החדש של "הפרויקט של עידן רייכל", שהתאחד למופע משותף ראשון מזה למעלה מ-3.5 שנים.

שחר אפעל, מנכ"ל נס, אמר כי בשנה הבאה יציינו 20 שנות פעילות, וכחברה ישראלית בכל רמ"ח איבריה, נוגעים, יוצרים ומעורבים בפרויקטים הלאומיים, החברתיים והמשמעותיים ביותר במדינה.

seperator

התפריט בגלריה

רונית ורד , צבי סרפר , יריב נורנברג, ספי הנדלר. חן גלי,
רונית ורד, צבי סרפר, יריב נורנברג, ספי הנדלר/חן גלי

בגלריה האוניברסיטאית באוניברסיטת תל אביב, נפתחה התערוכה הנוסטלגית "התפריט" המציגה דרך תפריטים משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד ימינו, את סיפורן של המסעדות בישראל: תפריטי מזנון, מסעדות אתניות, שיפודיות, ומטבח עילי, הנותנים מבט על ההוויה הישראלית וההשלכות התרבותיות, החזותיות והקולינריות של התפריט כסמל מקומי. במקום הוגשו קוקטיילים בהשראת תל אביב, שרקחו אנשי "האימפריאל קוקטייל בר", ויין סובניון בלאן של יקב מטואה הניו זילנדי שמייבאת חברת אקרמן.

בגסטרונומיים: רונית ורד, חוקרת אוכל ואוצרת התערוכה; פרופ' צבי סרפר, דיקן הפקולטה לאמנויות; ד"ר ספי הנדלר, ראש החוג לתולדות האמנות באוניברסיטה; ח"כ מירב מיכאלי; יריב נורנברג, ראש הנציגות הישראלית של יוליוס בר - בנק שוויצרי העוסק בבנקאות פרטית שנתן חסות ראשית לפרויקט; צחי בוקששתר; אבי גנור; יונתן בורוביץ; מתן אברהמס.

seperator

תאורת לילה

מיכי סתר ודניאל חסון צילום. רונית מטיאס,
מיכי סתר ודניאל חסון/רונית מטיאס

חברת התאורה "קרני תכלת" השיקה ב"טיילור מייד", את המותג הדני LOUISE POULSEN, אותו היא מייבאת באופן בלעדי לישראל. LOUISE POULSEN נחשב לספק מפתח בשוק התאורה האדריכלית והדקורטיבית בעולם ומזוהה עם טרנד העיצוב הסקנדינבי המקורי.

ורד קוריסקי, כריסטיאן פלינדט, ניסים בן שוהם. דודי פרץ,
ורד קוריסקי, כריסטיאן פלינדט, ניסים בן שוהם/דודי פרץ

ניסים בן-שוהם, מנכ"ל "קרני תכלת"; ורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות, דבורה בליי, גיא וליקסון, שלום דוידוביץ', קרן פוזנר, ערן נעים, אורלי אברון, אביבית מנקס, קובי רוזנטל, מיכל קנטור, אורלי דקטר, אנג'לה לנציאנו, אושרי אבירם ודנה קושמירסקי נהנו מארוחת ערב, והרצאה של כריסטיאן פלינדט, מהמעצבים הראשיים של LOUISE POULSEN על ההיסטוריה של המותג.

seperator

צעירים בגן

אליטל וג'ייסון אריסון, דורון רבניא, עטרה דזיקובסקי. אלי סדן,
אליטל וג'ייסון אריסון, דורון רבינא, עטרה דזיקובסקי, דודו דהן/אלי סדן

ידידי מוזיאון תל אביב הצעירים חגגו בגן הפסלים שנתיים להקמת TAMA Garden Party, על מוסיקת צ'יל-אאוט, אוכל ,קוקטיילים וטעימות יין מיקב דלתון, ו-EVIAN, שנתנו חסות לאירוע במהלכו הוקרנו עבודות וידיאו-ארט של אמנים ישראלים מובילים. הידידים הצעירים היא מסגרת למעורבות פעילה של אוהבי אמנות ותרבות הנמצאים בקשר עם המוזיאון, ותרומותיהם מיועדות לתמיכה בתערוכות חדשות המוצגות במוזיאון.

seperator
הילה ורני רהב,אליטל אריסון וסיוון סבג. יוסי מסה,
הילה ורני רהב,אליטל אריסון וסיוון סבג/יוסי מסה

בחוגגים: אליטל וג'ייסון אריסון, יו"ר הידידים הצעירים; אייל דיין, מוריאל גולדשטיין, דורון רבינא, האוצר הראשי של המוזיאון; עברי לידר - אספן ואמן העוסק בצילום, סיון ומאי סבג- בנותיו של האספן דורון סבג - מבעלי ORS; עטרה דז'יקובסקי, מנהלת ידידי המוזיאון, דוד שטרית, נילי פורר רבינוביץ, ורדית גרוס, אליאן אלקון, יוני ועדי וולף, רועי ובשמת וולף, אור ניר, אייל וסלומה דיין, חנה ובני פריזן, קרן כהנא, ליאור קורן, נירית נלסון, אורן פישר.

seperator

יוון זה כאן

הני ונלי גרבלי, שרית רסין. רונית מטיאס,
הני ונלי גרבלי, שרית רסין/רונית מטיאס

הני ונלי גרבלי, בעלי מסעדת פאראקאלו היווניית, השיקו את פתיחת עונת הקיץ באירוע שכלל את השקת תפריט הקיץ והופעה של זמר יווני ובוזוקי. השניים סיפרו כי הקונספט המנחה בפתיחת פאראקאלו היה שילוב בין יפו העתיקה, יוון הקיצית והאירוח הישראלי, בעיצוב כחול לבן, שימוש בחומרי גלם ים תיכוניים, שדרוג מנות קיימות ו-3 פעמים בשבוע חגיגת טברנה יוונית עם שבירת צלחות, מאזטים, סופלקי, אוזו ובוזוקי עם להקה אותנטית.

seperator

ניחוח גברי

אור לב ארי, אריאל זייידמן, ג'ושוע אברהם. רונית מטיאס,
אור לב ארי, אריאל זייידמן, ג'ושוע אברהם/רונית מטיאס

בית האופנה הבינלאומי לואי ויטון השיק בחנות הדגל בקניון עופר רמת אביב את קו הבשמים החדש לגבר. המשיקים נהנו מקוקטיילים בהשראת ניחוחות הבושם החדשים, מוסיקה עם D.J נטע זאבי שהשתתפה לאחרונה בסדרה "כמה רחוק", ושמעו מג'ושוע אברהם, מנהל החנות, על חמשת הניחוחות החדשים לגבר שהרכיב אמן הבישום ז'ק קוואלייה בלטרוד על בסיס רשמים שאסף במסעותיו בעולם. האוסף נושא עמו הבטחה לאופק חדש בעזרתו ניתן להנות מחיים חדשים ומרגשים.

seperator

אסלה בתערוכה

ערן שקין אירמה אורנשטיין אורית אפרתי לימור אלאלוף. אביב חופי
ערן שקין, אירמה אורנשטיין, אורית אפרתי, לימור אלאלוף/אביב חופי

חוג ידידי מוזיאון ינקו דאדא שבעין הוד חגג בבית קנדינוף ביפו אירוע מכירת יצירות אמנות של אמנים שהציגו במוזיאון במשך השנים. כמיטב מסורת הדאדא, קבלה את המוזמנים שורת מכסי אסלה שציירו אמנים באירוע הנעילה של התערוכה האחרונה לציון 100 שנה למשתנה המפורסמת של מרסל דושאן.

בתוכנית: השחקנית נוגה ד'אנג'לי במופע סטנד-אפ, אמנים שספרו על עבודתם, והסופר טל חן שהקריא מספרו "הקוסם מגבעת דאדא".

seperator

גאווה ישראלית

אירמה אורנשטיין ומרגרט אדמס. מקור אירמה,
אירמה אורנשטיין ומרגרט אדמס/מקור אירמה

האדריכלית אירמה אורנשטיין שבה מאיטליה וסיפרה כי לצד הגאווה העצומה שהביאה קבוצת הסייקלינג אקדמי של הפילנתרופ היהודי סילבן אדאמס היא זכתה לגאווה ישראלית, כשמתקן נשיאת האופניים המעוצב שהכינה במיוחד למרוץ הג'ירו דה איטליה, הנושא את סימן ההיכר עם האות הלטינית I, הוצב בחלון הראווה של הכל-בו המפורסם rinascente Rome - רשת חנויות מעצבים באיטליה. המנשא הוצג במלון וולדורף אסטוריה בירושלים בימי המרוץ בארץ, זכה לתשומת לב ולמבקרים שהצטלמו לידו, ביניהם שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, ובר רפאלי.

seperator

מנוחת הלוחמים

אלכס טיוס,דינאדרה קיין,רוני שוורץ,דורון ג'מצי וטל בורשטיין. מורג ביטון,
אלכס טיוס, דינאדרה קיין, רוני שוורץ, דורון ג'מצי וטל בורשטיין/מורג ביטון

רוני שוורץ, מבעלי עמינח, אירח בהשקת חנות הדגל של רשת "גודנייט" בסגולה בפתח-תקווה את שחקני מכבי ת"א בכדורסל שניצלו את הפגרה של משחקי ליגת העל בשל שביתת השחקנים הישראלים, והגיעו להתנסות במיטות.

seperator

מצלמים וקופצים

דביר בנדק ודינה נבות. אילן בשור,
דביר בנדק ודינה נבות/אילן בשור

בבנק מזרחי טפחות צילמו קמפיין חדש בהשתתפות הפרזנטור דביר בנדק במטרה לקדם את פיקדון "תפוז" - חלק מסדרת פיקדונות "פרי השעה" של בנק מזרחי טפחות. בנדק התאמן בזומבה, בהתאמה לפיקדון החדש שמציע ריבית שעולה וקופצת עם אפשרות לפרישה בשיא. דינה נבות, סמנכ"לית השיווק קפצה לבקר.

seperator

שניר עד הבית

ניר שמול ושימי מלכה. תומר פדר,
ניר שמול ושימי מלכה/תומר פדר

איש הנדל"ן ניר שמול, מנכ"ל שניר, השיק שירות חדשני ללא תשלום המוצע לראשונה בישראל בענף הנדל"ן - נציגי מכירות המגיעים עד הבית בארץ ובחו"ל. שמול העניק לאנשי המכירות רכבים ומחשבים ניידים הכוללים את תוכניות הפרויקטים. שמול גם השיק שירות יועץ פיננסי בתחום מימון נדל"ן ואשראי, שמגיע לפגישה מתואמת בבית הלקוח. שמול אמר כי השרות הושק בעקבות פיילוט שערכו ומצא כי השירות הביא להורדת ביטולי הפגישות ב-90%, ולהגדלת המכירות בלמעלה מ-50% מידי חודש.

בימים אלה מפתחת החברה אפליקציה שתאפשר ללקוחות לבצע הזמנה להגעה עד הבית בשעה הנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully