וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדקס הזמינה ממוטורולה מסופי כף יד בכ-150 מיליון דולר

כתב וואלה! עסקים

1.12.2002 / 14:33

המסופים פותחו על-ידי מוטורולה ישראל וייוצרו במפעל מוטורולה דרום בערד


ענק המשלוחים האמריקני פדקס (FedEx) הזמין מחברת מוטורולה 40,000 מסופי כף-יד מתקדמים, ויחל להצטייד בהם בשנה הבאה. היקף העסקה הוא כ-150 מיליון דולר, והשימוש במסופים יחסוך לפדקס כ-20 מיליון דולר לשנה. כך אמר קן פייזלי, מנהל פיתוח מערכות אלחוטיות בפדקס.

המסופים בהם תצטייד פדקס פותחו על-ידי מוטורולה ישראל, וייוצרו במפעל מוטורולה דרום בערד. בכך מעמיקה מוטורולה ישראל את אחיזתה בשוק המסופים לחברות משלוחים, והיא היום הספקית הבלעדית למסופים מסוג זה גם ל-יו.פי.אס, דויטשה פוסט ואיירבורן אקספרס.

מסוף כף היד המתקדם, הקרוי FedEx PowerPad מבוסס על מערכת הפעלה Pocket PC של מיקרוסופט, והוא גרסה תעשייתית מוקשחת של מחשבי כף היד האזרחיים. המסוף החדיש ישפר את השירות ללקוחות פדקס ויזרז את תהליך השיגור: הוא אמור לחסוך כ-10 שניות מכל פעולת איסוף או הפצה של משלוח. כן יאפשר המסוף לשליחי החברה גמישות רבה יותר בתיקון שגיאות בכתובות הנמענים ואפילו לבדוק את מזג האוויר ביעד המשלוח, כדי לחזות עיכובים אפשריים.

המסוף מתקשר בטכנולוגית Bluetooth ועובר דרך תקשורת נתונים סלולרית- GPRS הפועלת בקצבים של 20 – 40 קילוביט לשניה, ומקשרת בין השליח בשטח לבין מרכז החברה. כל מסוף מצויד במערכת Bluetooth המקושרת למדפסת לייזר להדפסת תוויות, המצויה ברכב המשלוחים. פדקס מבקשת ממוטורולה לכלול במסוף גם משדר ברשת מקומית LAN , המשמשת בפדקס לסריקת המשלוחים.

מוטורולה גברה בתחרות על חברת סימבול, שסיפקה עד עתה את מסופי כף היד לפדקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully