וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטרום נאמנה להצהרותיה: רכשה חברה העוסקת בתחום תמציות טעם וריח תמורת 2 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

1.12.2002 / 14:27

הפעילות הנרכשת כוללת מוצרים חדשים הן בתחום התמציות והן בתחום המיצים הטבעיים; לא תידרש תוספת כוח אדם משמעותית לצורך קליטת הפעילות



חברת פרוטרום מממשת היום הלכה למעשה את המדיניות עליה הצהירה לא מכבר ולפיה לא תהסס לרכוש חברות הפועלות בתחומה. היום מדווחת החברה לבורסה כי החברה הבת שלה באנגליה רוכשת את חברת Rayner&Company Limited הבריטית תמורת 2 מיליון דולר.



הפעילות הנרכשת, מציינים בפרוטרום, היא סינרגטית לפעילות פרוטרום וכוללת בין היתר מוצרים ייחודיים חדשים הן בתחום התמציות, לדוגמה תמציות המופקות מדגים, והן בתחום המיצים הטבעיים, בעיקר בתחום הונילה. רכישת הפעילות, על פי הודעתה של פרוטרום, צפויה להוסיף לה לקוחות חדשים באנגליה ומחוצה לה. להערכתה של פרוטרום, לא תידרש תוספת כוח משמעותית לצורך קליטת הפעילות של החברה הבריטית, אך בכוונת החברה לקלוט מספר עובדים בכירים של החברה הבריטית מתחומי הפיתוח והשיווק.



מכירותיה של פרוטרום ברבעון השלישי הסתכמו בכ-134 מיליון שקל ומשקפים גידול של 4.3% לעומת הרבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הגיעה החברה למחזור מכירות של 409 מיליון שקל - גידול של 8.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



החברה מציגה שיפור זה הרבעון ה-12 ברציפות בשורת הרווח הנקי שלה, שהסתכם ברבעון השלישי בכ-6.2 מיליון שקל, לעומת רווח של 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. יחד עם זאת, ברבעון הקודם רשמה החברה רווח של 10.8 מיליון שקל, כך שבהשוואה לרבעון הקודם ירד הרווח הנקי ב-42%. בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה צמח הרווח הנקי בכ-42% לרמה של 25.8 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully