וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקופוס תספק פלטפורמת שידור דיגיטלית ל-Nexion היפאנית בכ-3 מיליון שקל

ערן גבאי

1.12.2002 / 15:57

הפלטפורמה תשמש לשידור משחקי ספורט מארה"ב ואירופה בטוקיו; המערכת תשמש גם להפצת ערוצי תוכן יפאניים על סיבים אופטיים תת ימיים לסין, צפון אמריקה ואירופה



חברת סקופוס הישראלית, המפתחת פתרונות קצה אל קצה להעברת שידורי וידיאו דיגיטליים בזמן אמת על גבי פס רחב, תספק לחברת Nexion היפאנית פלטפורמה להעברת שידורי ספורט המתקיימים ברחבי ארה"ב בעסקה שהיקפה מוערך בכ-3 מיליון שקל.



חברת סקופוס סיפקה לקוריאה טלקום את התשתית להעברת שידורי המונדיאל בקיץ האחרון. הציוד של סקופוס מאפשר לרשתות שידור יפאניות הנמצאות בטוקיו לקלוט שידורי ספורט דיגיטליים מאירועי ספורט מרכזיים הנערכים באירופה ובארה"ב ולהפיצם ברחבי יפאן.



בנוסף, המערכת של סקופוס שהותקנה בטוקיו משמשת גם להפצת ערוצי תוכן יפאניים דיגיטליים, על גבי סיבים אופטיים תת ימיים, לסין, צפון אמריקה ואירופה.



אריה ורד, מנהל מחלקת מכירות בכיר לאסיה בסקופוס, טען שהעסקה עם Nexion הנה העסקה הגדולה ביותר של סקופוס ביפאן ומדובר בחברה הבת של תאגיד מרובני (Marubeni) שהוא אחד מענקי הסחר הגדולים ביפאן.



סקופוס היא חברה פרטית הנמצאת בבעלות קרנות ישראליות והיא מעסיקה 180 עובדים בישראל, ארה"ב, סין, הודו ומקסיקו. מנכ"ל החברה הוא דוד מחלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully