וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סיטיגרופ ויתר על עסקת חיתום עם חברה שמנוהלת על ידי בתו

רויטרס

1.12.2002 / 16:11

נשונל פייננשל פרנטרס בראשותה של ג'סיקה ביבליוביץ', בתו של סנדי וייל, תשתמש בחתם גולדמן סאקס בהנפקה ראשונה



מנכ"ל סיטיגרופ סנפורד "סנדי" וייל בחר לוותר על עסקת ייעוץ בהנפקה ראשונה של חברה המנוהלת על ידי בתו, לדברי סיטיגרופ, בשל החשדות האופפים את החברה באשר לניגוד עניינים.



נשונל פיינשל פרטנרס, חברת שירותים פיננסיים המנוהל על ידי בתו של ווייל, ג'סיקה ביבליוביץ', 43, תיעזר בשירותיו של גולדמן סאקס ושל חתמים אחרים לשם מכירת מניותיה לציבור בשנה הבאה, אמר מקור יודע דבר. נשונל פייננשל סירבה להגיב.



"סנדי וג'סיקה הסכימו במשותף כי ראוי שהיא תשתמש בבנקים אחרים", אמרה דוברת סיטיגרופ ביום שישי.



למרות שעסקי בנקאות ההשקעות הפכו נדירים בימינו, זרוע בנקאות ההשקעות של סיטיגרופ, סלומון סמית ברני, נמנעה מהעסקה לנוכח חקירה המתקיימת נגדה בחשד להטיה במחקר שפירסמו אנליסטים שלה. סיטיגרופ נחקרת גם בחשד להקצאת מניות בהנפקות חמות ללקוחות עסקיים גדולים במטרה לזכות בעסקות בנקאות השקעות בשלהי שנות התשעים.



התובע הכללי של מדינת ניו יורק בודק אם וייל לחץ על אנליסט הטלקום הידוע של סלומון סמית ברני, ג'ק גראבמן, להעלות המלצה על מניית AT&T במטרה לזכות בעסקת חיתום מכניסה להנפקת חטיבת הסלולר של החברה.



וייל אמר כי אמר לגראבמן לבחון מחדש את הדירוג על מניית AT&T, אולם הכחיש כי ביקש להעלות את הדירוג במטרה לזכות בעסקות או תמיכה מדירקטוריון סיטיגרופ.



נשונל פייננשל החלה דרכה כחברה המפיצה שירותים פיננסיים שהיא רוכשת מחברות אחרות, אשר משרתות אנשים בעלי אמצעים וחברות בגודל בינוני בתחומי תכנון נכסים ורכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully