וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר מדינת קוסטה ריקה התערב לטובת ECIבעקבות ביטול עסקה בשווי 18.3 מיליון דולר בה זכתה

גתית פנקס

1.12.2002 / 16:40

כך מדווחת העיתונות המקומית במרכז אמריקה; את המכרז ביצעה חברת ICE, מונופול הטלקום מקוסטה ריקה, וכעת הממשלה הקפיאה ביצועו של מכרז חדש עד שלא יובהר מדוע יש בו צורך



מבקר המדינה (המבקר הכללי) של קוסטה ריקה מסייע לחברת אי.סי.איי טלקום הישראלית במלחמתה בביטול זכייתה במכרז אותו הזמינה חברת ICE, מונופול הטלקום והחשמל המקומי. ICE הכריזה בסוף אוגוסט על זכייתה של חטיבת אינוויה של ECI הישראלית במכרז לאספקת 85 אלף קווי DSL בשווי של 18.3 מיליון דולר, כולל ציוד גישה מבוסס DSL בפס רחב.



ואולם, לאור לחץ שהופעל על ICE, גם מכיוון משתתפות אחרות במכרז (כולל אלקטל ולוסנט), נטען כי היו בעיות טכניות בהצעתה של ECI ועל כן בוטלה זכייתה. בספטמבר הודיעה ICE על קיומו של מכרז מחודש ומתוקן. ועדה שמונתה בנושא לא הובילה למסקנות אופרטיוויות ועל כן המכרז החדש נותר בתוקף, ובימים הקרובים אמור היה להינעל.



לפי העיתונות המקומית במרכז אמריקה, התערבותו של המבקר כעת הובילה לכך שהמכרז החדש יוקפא כל עוד לא תנמק ICE את הסיבות בעטיין ביטלה את זכיית אינוויה במכרז, ומהן אותן בעיות טכניות שהיו לכאורה בהצעתה של החברה הישראלית. לא ניתן היה להשיג את תגובת ECI.



אינוויה רשמה ברבעון השני של השנה הכנסות של 49.6 מיליון דולר ורווח תפעולי של 639 אלף דולר. שווי השוק של החברה הוא 234 מיליון דולר, לאחר זינוק של 8% במניה ביום שישי האחרון במחזור נמוך מן הממוצע היומי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully