וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשתמש נלהב לשותף: עומרי כספי השקיע ב- DayTwo

גלי וינרב

5.6.2018 / 7:24

החברה פיתחה אפליקציה המתאימה תזונה לחולי סוכרת וקדם סוכרתיים על בסיס חיידקי המעי שלהם, שמתאימה גם לספורטאים. כספי: "לפני משחק אכלתי פסטה ורוטב עגבניות, שהתבררה כמשהו שהוא בעצם פחות טוב עבורי. בזכות הטכנולוגיה אני שומר על תזונה הרבה יותר מאוזנת מבחינת רמות

עומרי כספי גולדן סטייט. רויטרס
עומרי כספי/רויטרס

עומרי כספי השקיע סכום שלא נחשף בחברת הסטארטאפ DayTwo. החברה פיתחה אפליקציה המתאימה תזונה לחולי סוכרת וקדם סוכרתיים על בסיס חיידקי המעי שלהם, כדי לאפשר להם לשמור על רמות סוכר קבועות ככל האפשר. אף שהאפליקציה מיועת בראש ובראשונה למניעת סוכרת ולטיפול בה, היא מתאימה גם לאנשים בריאים וספורטאים. כספי החל להשתמש במוצר לפני למעלה משנה, כדי להתאים לעצמו את התזונה ולשמור על רמות סוכר אופטימליות בדם, אל מול התנודות המשמעותיות ברמות המאמץ שלו כספורטאי במהלך כל יום.

לדברי עמרי כספי: "לראשונה בקריירה התאמתי תזונה באופן אישי ולפי סוג הפעילות שאני מבצע. גיליתי שיש מזונות ושילובי מזון שהומלצו לי על ידי המומחים הגדולים בעולם לאורך הקריירה ואלו לאו דווקא מתאימים לצרכים שלי.

"הדוגמה הכי ברורה היא הארוחה שלי לפני משחק, פסטה ורוטב עגבניות, שהתבררה כמשהו שהוא בעצם פחות טוב עבורי. תמיד ניסיתי לשמור על תזונה המתאימה לי והיום בזכות הטכנולוגיה אני שומר על תזונה הרבה יותר מאוזנת מבחינת רמות סוכר בגוף וזה עוזר לצרכים שלי בתור ספורטאי מקצועי. אני מרגיש ערני יותר, חד, אין לי נפילות סוכר במהלך המשחק, רמת אנרגיה שלי גבוהה ואני מתאושש יותר טוב לאחר משחקים."

כיום החברה פעילה בעיקר בשוק הישראלי, והחלה בהשקה רכה בשוק האמריקאי. לאחר ההשקעה החברה תגייס עשרה אנשי פיתוח לצורך הרחבת פעילות החברה בשוק האמריקאי, בתחום הספורט המקצועני בדגש על ליגת ה- NBA, ומול ארגוני בריאות אשר מטפלים בסוכרת מסוג 2.

במקביל מרחיבה החברה את פעילותה גם בסניף הישראלי בהוד השרון.

חברת DayTwo נוסדה על ידי מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פויינט, יחד עם ליהיא סגל (מנכ"ל) ויובל אופק (יו"ר, בעבר מייסד חברת די בי מושן). המחקר בבסיס הטכנולוגיה התבצע במכון ויצמן בהובלתם של פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב. DayTwo גייסה עד כה היקף השקעות כולל של 17 מיליון דולר, בין המשקיעים תאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון, רשת בתי החולים האמריקאית מאיו קליניק, הקרן הצרפתית Seventure Partners המתמחה בהשקעות בתחום חיידקי המעי ומשקיעים פרטיים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully