וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה החדשה לתינוקות של מטרנה כוללת את "רכיב הזהב" של אמא

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

7.6.2018 / 7:54

חדש על המדף: מטרנה השיקה סדרת תחליפי חלב בשם "מטרנה GOLD" המכילה רכיב החשוב לחוסן הגוף, להפחתת זיהומים ולעידודם של החיידקים הפרוביוטיים במעי התינוק. מטרנה היא החברה הראשונה בישראל ובין החברות הראשונות בעולם, שהצליחה לייצר את הפורמולה ולשלב אותה במוצרים

'מטרנה GOLD.
סדרת מטרנה GOLD החדשה

חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק ובנוסף לרכיבים המזינים שבו, הוא מכיל גם רכיבים פעילים חיוניים להתפתחות מערכת החיסון. אחד החשובים שבהם הוא ה-HM-O, אוליגוסכרידים בחלב האם (HM-O - Human Milk Oligosaccharides). חומר זה חיוני מאוד להגנה על הרך הנולד, בכך שתורם לשגשוגם של החיידקים הפרוביוטיים הידידותיים במעי, נצמד לחיידקים מחוללי מחלות ובכך מפחית זיהומים ומסייע בהבשלת מערכת החיסון.

מטרנה השיקה בימים אלו סדרת תחליפי חלב בשם "מטרנה GOLD" המכילה HM-O בתחליף החלב. תחליף חלב האם כבר נמצא על המדפים והוא כולל את "רכיב הזהב" שתורם להתפתחותו של התינוק. מחקרים קליניים שנערכו בקרב תינוקות שניזונו מתחליף חלב המועשר ב-HM-O הדגימו גדילה תקינה, מרקם יציאות ורמות סמנים חיסוניים דומים יותר לשל תינוקות יונקים כמו גם הרכב עשיר יותר של חיידקים פרוביוטיים ידידותיים במערכת העיכול שלהם.

אמא ותינוק. ShutterStock
"תזונת התינוק בשנים הראשונות לחייו משמעותית במיוחד לבניית מערכת חיסונית"/ShutterStock

תחליפי חלב אם המכילים HM-O אושרו על ידי רשויות הבריאות בארה"ב (FDA) ובאירופה (EFSA) ועתה גם על ידי משרד הבריאות בישראל. מטרנה היא החברה הראשונה בישראל ובין החברות הראשונות בעולם, לאחר ספרד, סין, וארה"ב, אשר הצליחה לייצר את הפורמולה ולשלב אותה במוצרים, שכאמור כבר נמצאים על המדפים.

"תזונת התינוק בשנים הראשונות לחייו משמעותית במיוחד לבניית מערכת חיסונית אשר תלווה אותו לאורך כל חייו", אומרת רננה מזרחי, דיאטנית והמנהלת המדעית של מטרנה, "חלב אם, שהוא התזונה הטובה ביותר לתינוק, מכיל בנוסף לרכיבי התזונה שבו גם רכיבים פעילים, כמו HM-O, המשפיעים על התפתחות המיקרוביום, על הבשלת המעי ועל תהליכים חיוניים להתפתחות מערכת החיסון של התינוק שילוו אותו לאורך כל חייו. אנו במטרנה משקיעים משאבי מחקר ופיתוח רבים על מנת להציע את הפתרונות המתקדמים ביותר לתינוקות שאינם יונקים באופן בלעדי ועתה בזכות שנים של מחקר ופיתוח בנסטלה, חברת האם של מטרנה, אנו גאים להוסיף לתמ"ל רכיב חשוב זה, שעד כה היה קיים בחלב אם בלבד, המספק לתינוקות שניזונים ממנו הגנה טובה יותר ומסייע לחיסוניות".

לדברי פרופסור צבי ויצמן, מומחה למחלות תזונה ועיכול של התינוק והילד, לשעבר מנהל היחידה למחלות, תזונה ועיכול של התינוק והילד במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, "מדובר במהפכה של ממש בייצור תרכובות המזון לתינוקות, שיהיו מעתה דומות יותר לחלב האם, שהוא ללא ספק המזון המיטבי לתינוק. מדובר בהעשרת המזון לתינוק בפחמימות מורכבות, הזהות לאלו הקיימות באופן טבעי בחלב אם. הן כמעט ולא נספגות לגוף התינוק ואינן גורמות להשמנה. ההשפעות החיוביות שלהן קורות בעיקר במעיים, שם הם מונעות פלישה של חיידקים מסוכנים לגוף התינוק, ובאותה שעה מעודדות גדילה של חיידקים טובים פרוביוטיים, כגון ביפידובקטריה. בנוסף הן משפרות את המערכת החיסונית של התינוק, מונעות אלרגיה ומשפרות גדילה. עם הנהגת חידוש זה בייצור של תרכובות מזון לתינוק בישראל, זוכים התינוקות בישראל לשדרוג משמעותי בתזונה שלהם, ממש במקביל לתהליך המתחולל בימים אלו גם בארצות אחרות".

עידן חדש בתזונת תינוקות: למידע נוסף על מטרנה GOLD

כתבה פרסומית, וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully