וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים נתנו לכם לימונים? תכינו מזה שלט פרסומת

7.6.2018 / 15:20

שלט הפרסומת למשקה הספרייט של קוקה קולה, שהוצב במחלף אלוף שדה, מואר ברובו על ידי חשמל המופק על ידי לימונים.איך זה עובד? לפניכם שיעור מדע קצר

שלט של קוקה קולה וספרייט מופעל לימונים. יח"צ,
השלט המופעל על ידי לימונים/יח"צ

קיץ 2018 הוא אתגר לא פשוט עבור המפרסמים, אחרי שהצרכנים ראו כבר כמעט הכול. ספרייט, מותג משקאות הלמון-ליים, מבית קוקה קולה ישראל, החליט להתעלות על עצמו ולהשיק את הטעם החדש Sprite Lime בדרך מקורית במיוחד - שלט חוצות שהוצב במחלף אלוף שדה שמואר באמצעות חשמל המופק ממאות לימונים (לצד תוספת חשמל רגיל שמסייע להעיר חלקים אחרים בשלט, כמו את הפנס העליון).

חשמל מלימונים? איך זה עובד? קבלו שיעור מדעים קצר: אל הלימונים מחוברים ברגים, וביניהם מחברים חוטי נחושת. הלימונים מלאים בחומצת לימון וכשבורג בא במגע עם החומצה, זו ממיסה אטומים של אבץ ומשתחרר מטען אלקטרונים לתוך הלימון. חוטי נחושת שמחוברים לברגים סוגרים מעגל והמטען עובר לחוט הנחושת ושוב אל הלימון. כמו בסוללה, האלקטרונים עוברים מצד אחד לשני, מהחיובי לשלילי, וכך בעצם נוצר החשמל שמשמש להפעלת השלט.

למי שדואג מביזבוז מזון, נגלה שהלימונים שחוברו לשלט נפסלו למאכל אדם. מדובר בלימונים שיועדו להשמדה, אך לשמחתם נמצא להם שימוש ראוי יותר. אז חשבתם שראיתם הכל? כנראה שעוד לא עברתם במחלף אלוף שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully