וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ההשקה: צפו במיצג האורות המדהים במגדל הכי גבוה בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

12.6.2018 / 8:12

הוא מתנשא לגובה 255 מטרים, יש בו 61 קומות והוא מייצג את קו הרקיע החדש של תל אביב. מגדל עזריאלי שרונה יושק במעמד בכירי קבוצת עזריאלי וראש העיר חולדאי, ובשיאו של הטקס יוקרן עליו מיצג וידאו ואודיו מרשים שכולו מסע בזמן ברחובות העיר, מימי הטמפלרים ועד היום

יח"צ - חד פעמי

קו הרקיע של תל אביב השתנה בחודשים האחרונים כשמרכזה של העיר נבנה מגדל אייקוני חדש, כזה שלוכד העין מרחוק - מגדל עזריאלי שרונה. עיצוב המגדל, פרי חזונו של היזם והאדריכל דוד עזריאלי בשיתוף עם משרד משה צור אדריכלים, תוכנן ופותח לצורתו הנוכחית בידי ממשיכת דרכו, יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי, לצורה גיאומטרית ייחודית היוצרת מראה של מגדל הסובב על צירו במבנה מיוחד הלוכד את העין והמחשבה. הסיבוב הייחודי מאפשר תצפית מכל חלקי המגדל אל הים ואל נוף עיר תל אביב.

אחרי חודשים ארוכים בהם נבנה ולוטש, הגיע הזמן לחנוך את המגדל הגבוה בישראל - 255 מטרים גובהו והוא כולל 61 קומות. בין החברות שמשרדיהן ישכנו בו אפשר למצוא את פייסבוק ישראל, אמזון, דרופבוקס, סיטי בנק ופירמת המחקר הבינלאומית נילסן.

בשיאו של ערב ההשקה יוקרן על גבי המגדל מיצג וידאו ואודיו יוצא דופן בהיקפו ובתוכנו. המיצג יזמין את הצופים למסע בן ארבע דקות ברחובות תל אביב, מימי הטמפלרים ועד להקמת עזריאלי שרונה, שהפך מיד עם הקמתו לאייקון מקומי המאכלס כמה מן החברות הבינלאומיות המשפיעות בעולם.

10 אלף מ"ר של הקרנה, 56 מיליון פיקסלים של אור לייזר ו-28 מקרנים עוצמתיים שהוטסו במיוחד מבריטניה ובלגיה ייצרו מיצג מרהיב. את המיצג התלת-ממדי יוכלו לראות העוברים והשבים באזור שרונה, ולעתים הוא יפרוץ את גבולות המרחב וייצור אשליה כאילו המגדל זז. את האירוע יארחו בכירי קבוצת עזריאלי בראשות היו"ר דנה עזריאלי והמנכ"ל אייל חנקין, והוא יתקיים במעמד רון חולדאי ראש עיריית תל אביב-יפו.

מגדל עזריאלי שרונה. תמונת רחפן: גיא שדות,
מגדל עזריאלי שרונה/תמונת רחפן: גיא שדות
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully