וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף שלכם שווה יותר: ברוכים הבאים לחנות הכי חברתית באינטרנט

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

19.7.2018 / 8:04

יש הרבה דרכים לעשות טוב לאחרים, בטח ברשת. הכירו את "החנות החברתית", פלטפורמת קניות אינטרנטית שמציעה למכירה מוצרים של עמותות ועסקים חברתיים. ממוצרי טקסטיל יפהפיים ועד משחקים לילדים - יש בה מגוון מוצרים במחירים שווה לכל כיס

קעריות לב מקרמיקה של עמותת עמיחי. אלונה להב,
קעריות לב של עמותת עמיחי/אלונה להב

קניות קשורות לרוב אלינו או אל הקרובים שלנו. אנחנו קונים דברים שצריכים לבית או מתנות לקרובים וחברים, אבל קניות יכולות להיות גם למען אחרים. קנייה עם משמעות אחרת - משמעות חברתית. לעמותות בישראל יש צורך הכרחי לייצר הכנסות ולשמור על חירות פיננסית. היקף ההכנסות מתרומות הולך וקטן בשנים האחרונות ועמותות נדרשות ליזמות ומכירת שירותים ומוצרים. ובכן, דרך קניות אפשר לעזור להן ובאופן משמעותי. בנק הפועלים ומרמלדה מרקט, בשיתוף היזמית חברת CHOICE, משיקים את "החנות החברתית" מתחם קניות אינטרנטי אשר יציע למכירה מוצרים של עמותות ועסקים חברתיים.

מדובר בפלטפורמה עסקית וטכנולוגית המותאמת לצרכי עמותות ועסקים חברתיים. איך זה עובד? כל עמותה או עסק חברתי המצטרפת לחנות החברתית, מקבלת את החנות שלה בחינם, כשכל ההכנסות מהמכירות מוקדשות לעמותות ולמתמודדים ישירות.

בחנות מגוון מוצרים שנוצרו על ידי מבוגרים ובני נוער מאוכלוסיות מגוונות, החל ממוצרי טקסטיל יפהפיים ומתנות מיוחדות, דרך מוצרי עץ לילדים, סלים קלועים, ועד מוצרי צורפות וקרמיקה בשיתוף מעצבים צעירים. החנות פונה גם לחברות וארגונים שרוכשים מתנות לעובדים ולאירועים, ומאפשרת להם לבצע רכש חברתי שכולו טוב.

"החנות החברתית" מציעה למכירה כבר כעת, מעל ל-1,000 מוצרים של 30 עמותות ועסקים חברתיים מרחבי הארץ והיא תתעדכן לאורך הזמן.

החיות של דודו. גלי נתיב מזורסקי,
פאזל של "החיות של דודו"/גלי נתיב מזורסקי

בנוסף, בנק הפועלים מעמיד לרשות העמותות והעסקים החברתיים המשתתפים בחנות החברתית ליווי צמוד של 30 עובדי חטיבת הטכנולוגיה של הבנק, שהתנדבו לשמש כמנטורים אישיים לעמותות - משלב ההקמה של החנות הפרטית של כל עמותה/עסק חברתי ועד סיוע מקצועי במגוון נושאים רלוונטיים בתחום עיסוקם. בנוסף, צוות מרמלדה ו-CHOICE מדריך ומלווה בהדרכה ובפיתוח עסקי. מרמלדה מרקט הוא קניון וירטואלי עם למעלה מ-1,300 חנויות, ומושך אליו כבר למעלה משש שנים מיליוני אנשים, שאוהבים ומעריכים פריטים מעוצבים ומיוחדים.

.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מובייל של עמותת עלה. יורם אשהיים,
מובייל של עמותת עלה/יורם אשהיים

רשימת העמותות/עסקים החברתיים המשתתפים בחנות החברתית: קוצ'ינטה, אנד ג'וי, ציפור נפש, הבית של דודו, אלין בית נועם, בית איזי שפירא, החיות של דודו, עמיחי, אקי"ם, עלה, מכון סאמיט, כוכב הצפון, אחותי, גוונים של מתום, טליה סבונים, נגישות ישראל, מירמבה, אלמז, עציץ טרי, מוסללה, לתת, דרור, משיב הרוח, רוקמות המדבר, נאני, אופטימיסט, דן אבשלום, גוונים אשקלון, המפעל להכשרת ילדי ישראל וערכותי מקבוצת שכולו טוב.

החנות החברתית פתוחה לעמותות ועסקים חברתיים נוספים. מעוניינים להצטרף? פנו למייל שכתובתו liat@choice-sl.co.il.

מארז מגנטים של מנהיגים של עמותת ציפור הנפש. עמותת ציפור הנפש,
מארז מגנטים של מנהיגים מתוצרת עמותת ציפור הנפש/עמותת ציפור הנפש
וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully