וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשה נסיך מונקו באוניברסיטת תל אביב?

רונית מטיאס

13.6.2018 / 11:14

וגם: רנואר בתערוכת צילומי קולנוע, מתחם מסעדות אקספרס חדש בעזריאלי, משפחת רוטשילד משקמת את קיסריה והיועצות המשפטיות נפגשות בתל אביב

כבוד הנסיך

יוסף קלפטר, הנסיך אלבר, יעקב פרנקל, ירון עוז. ישראל הדרי,
יוסף קלפטר, הנסיך אלבר, יעקב פרנקל, ירון עוז/ישראל הדרי

נסיך מונקו, אלבר השני, קיבל אמש תואר דוקטור כבוד מאוניברסיטת תל אביב באירוע שנערך בבניין פורטר ללימודי הסביבה. בנימוקים להענקת התואר צוין כי התואר מוענק כהוקרה על המחויבות העמוקה של הנסיך לשמור על הסביבה למען דור העתיד, קידום שיתופי פעולה לפתרון בעיות בתחום האקלים, המים והמגוון האקולוגי, קשריו החמים עם הקהילה היהודית במונקו, וידידותו ארוכת השנים עם ישראל והעם היהודי.

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

ויקטור פטריק, הנסיך אלבר, נסיך מונקו, מיכאל מירלשוילי. חן גלילי,
ויקטור פטריק, הנסיך אלבר, מיכאל מירלשוילי/חן גלילי

האירוע נפתח בקוקטייל, המשיך בטקס באודיטוריום, והסתיים בארוחת ערב מצומצמת במבואה הראשית. את האירוע הפיקה טל טייכמן, שביחד עם השף אורי אפרוני, בנתה תפריט גורמה מיוחד. במהלך הערב העניק האמן הרוסי, ויקטור פטריק, פורטרט שלו מגולף מאבן ספיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנייס, פרלה עזורי, פיליפ בן זימרה. רונית מטיאס,
אנייס, פרלה עזורי, פיליפ בן זמרה/רונית מטיאס

אלבר השני שהוכתר לנסיך מונקו באפריל 2005, פועל ומפעיל השפעתו על ארגונים ומדינות במטרה לפעול למען איכות הסביבה, בדגש על איכות הסביבה הימית. במהלך 2006 ביקר בקוטב הצפוני והיה שליט המדינה היחיד המכהן שביקר בקוטב בתקופת כהונתו. הנסיך מכהן כיועץ לארגון Orphans International, ובמהלך טקס גילוי אנדרטה לזכר יהדות מונקו שנספתה בשואה, ביקש מחילה על הסגרת יהודים לידי הנאצים במלחמת העולם השנייה.

אמנון דיק וסילבן אדמס. רונית מטיאס,
אמנון דיק וסילבן אדמס/רונית מטיאס

בנוכחים: דיים שירלי פורטר, מייסדת בית הספר ללימודי הסביבה; דפנה מיתר, מנכ"לית קרן משפחת מיתר; איש העסקים אמנון דיק, נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב; איש העסקים סילבן אדמס, מי שהביא את מירוץ הג'יירו איטליה לישראל; פרלה עזורי, נשיאת חברת ההשקעות פרליה; פיליפ בן זמרה, מנכ"ל בספרא בנקאות פרטית; איריס לביא ופרופ' יעקב פרנקל, יו"ר חבר נאמני האוניברסיטה; מאיה ואהרון פרנקל, מבעלי קבוצת Loyd's.

seperator

גדולים מהחיים

מוטי ורינת כוזהינוף. אביב חופי
מוטי ורינת כוזהינוף/אביב חופי

חבר הנאמנים של עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ערך אמש את ערב הגאלה השנתי בהיכל התרבות תל אביב, במטרה לגייס תרומות לטובת קרן הבריאות - למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. את הערב, שהנחו יעל בר זוהר וקובי מחט, הפיק ברדוגו החברה להפקת אירועים וביימה תמי טיש, בסימן "מחווה ללהקות הגדולות של המוסיקה הישראלית".

שרון אילון יוסי ומיכל מולדבסקי. אביב חופי
שרון אילון, יוסי ומיכל מולדבסקי/אביב חופי

בתורמים: ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה; רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; רוני לנדאו, מבעלי ג'יג'י קוסמטיקה; ברנרד ודליה רסקין, בעלי רימקס ישראל; מוטי ורינת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית; עופר יאנקו, מנכ"ל נביעות; קובי ויפעת פלר.

ברנרד ודליה רסקין. אביב חופי
ברנרד ודליה רסקין/אביב חופי
רוני לנדאו וליאור שמואלי. אביב חופי
רוני לנדאו וליאור שמואלי/אביב חופי
seperator

אופנה קולנוע ומה שביניהם

סרג דרעי, יודה לוי וורד רוזן. אלירן אביטל,
סרג דרעי, יודה לוי וורד רוזן/אלירן אביטל

קבוצת רנואר השיקה תערוכת צילומים - פרי שיתוף פעולה ייחודי עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים המתקיים בתל אביב. התערוכה מפנה זרקור לשילוב שבין קולנוע לאופנה ומוצגים בה צילומים של הפקות אופנה מסצנות מוכרות מעולם הקולנוע, על-פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל.

מישל תמיר יוסי ברוש וסרג דרעי. יח"צ,
מישל תמיר יוסי ברוש וסרג דרעי/יח"צ

באופנתיים: רוית ויוסי ברוש, מבעלי קבוצת רנואר; סרג' דרעי, מנכ"ל הקבוצה; מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק; רון קאהן, מנהל הקריאייטיב; אפרת עזר מוסלי, מנהלת השיווק; מורן אטיאס שהגיעה היישר מלוס אנג'לס ואמרה כי אי אפשר לדבר על קולנוע מבלי להתייחס לאופנה מעצם היותה שפה ויזואלית המושתת על קודים חברתיים; יהודה לוי, גפן ברקאי ויעל שלבייה, הצלמת והסטייליסטית תמר קרוון; האמנית ורד רוזן; אבי בר, מבעלי אימג'ין מדיה.

סרג דרעי ומורן אטיאס. אלירן אביטל,
סרג דרעי ומורן אטיאס/אלירן אביטל
seperator

ארוחה אקספרס

אופיר אורן, דנה עזריאלי, אייל חנקין, ירון טל וארנון תורן. לנס הפקות,
אופיר אורן, דנה עזריאלי, אייל חנקין, ירון טל וארנון תורן/לנס הפקות

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי רק חגגה את השקת המגדל בשרונה וכבר חנכה אתמול בקניון עזריאלי תל אביב, מתחם מסעדות אקספרס בהשקעה של 16 מיליון שקל. המתחם מתפרש על פני 1,500 מ"ר. מעצב הפנים ירון טל עיצב מתחם בקונספט ייחודי המעניק חווית אוכל שקטה ועדכנית. בין המסעדות במתחם: ביירון, בר-דגים, פסטה בסטה ועוד.

ירון טל ואופיר אורן. לנס הפקות,
ירון טל ואופיר אורן/לנס הפקות

בגסטרונומיים: אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב; יורם בן-פורת, מנהל תחום הדיור המוגן; דודו פולטורק, מבעלי רולטיים; יובל אורגד, מבעלי בורגר ראנץ'; רענן צורי, מנהל הנכסים של מקדונלדס.

seperator

חגיגה ספרדית

ענת פרץ דוידי , חורחה בלייר, דדי ויפית ראובן וענת אגסי. אלעד גוטמן,
ענת פרץ דוידי, חורחה בלייר, דדי ויפית ראובן וענת אגסי/אלעד גוטמן

דוד מטלון, מנכ"ל חברת אלוני, אירח אמש בביסטרו 56 את בכירי מותג רוקה הספרדי - מהמובילות בעולם בתחום המוצרים הסניטרים והריצוף, עם אורח הכבוד חורחה בלייר, סמנכ"ל בכיר רוקה, וארמני רוקה. האורחים נחשפו לטרנדים והליצובים החדשים של המותג, כולל מוצרי ארמני רוקה, של מעצב העל ג'ורגיו ארמני ונהנו מארוחת ערב ספרדית.

מטלון אמר כי האירוע ממשיך את הקשר המקצועי של אלוני עם רוקה העולמית, מותג פרמיום המדבר בשפה העיצובית של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני וסיפר כי חברת רוקה נמצאת ב-135 מדינות בעולם, מעסיקה למעלה מ-20 אלף עובדים בעולם ומחויבת לשמירה על איכות הסביבה כערך עליון, גם במדיניות הפנים של החברה וגם מבחינת המוצרים. בלייר אמר כי לשיתוף הפעולה שלהם עם ישראל דרך אלוני יש פוטנציאל עסקי רב, בעיקר נוכח תנופת הבניה בה ומיזמי ההתחדשות העירונית הרבים ובירך על הקשר העסקי והבלעדי עם אלוני הנמשך כבר שנים רבות.

חלמו בספרדית: אלון שגיא, סמנכ"ל רשת אלוני; איריס מאירי, סמנכ"לית סחר; ענת פרץ-דוידי, מנהלת שיווק; ענת אגסי, מנהלת קשרי אדריכלים; נטע פאר-דולב; יפית ודדי ראובני; מזל גלבוע; גל פלורסהיים; לינור גבעולי; ברוריה ידיד; שלומית גנות; טל בן-זאב; שלומי ביטנסקי; אילנה פרש; שרונה יעקובי; שלומית עמית; טלי דורה.

seperator

שואו הרהיטים

ענבל שלוי שלום מיכאלשווילי. רפי דלויה
ענבל שלוי, שלום מיכאלשווילי/רפי דלויה

שימי שרגא, מבעלי מחסני הנמל ובייביז בנמל, השיק ביפו את מחסני הנמל SHOW ROOM. המתחם משתרע על פני למעלה מ-1,000 מ"ר, והוא מציע כל מה שקשור בעיצוב הבית. המוזמנים נהנו מארוחה של מסעדת פריים סושי-בר ומינגלינג עם ענבל שלוי, שלום מיכאלשווילי ועדי הימלבלוי -השותפים העסקיים של שרגא בחנות הרהיטים בייביז בנמל; ג'ני צרווני ורוני מאנה; טל פישר ויוסי רון -שותפים ומבעלי מסעדת פריים סושי-בר.

שימי שרגא, רוני מאנה, ג'ני צ'ארווני. רפי דלויה
שימי שרגא, רוני מאנה, ג'ני צ'ארווני/רפי דלויה
טל פישר, שימי שרגא, יוסי רון. מקור: קרנית בן דוד,
טל פישר, שימי שרגא, יוסי רון/מקור: קרנית בן דוד
seperator

קדימה מדע

מריאנה קורול, לאה פיש,  איליה רודוב. שלמה ברונשטיין,
מריאנה קורול, לאה פיש, איליה רודוב/שלמה ברונשטיין

באוניברסיטת בר אילן נפתחה תערוכה המציגה עבודות של בוגרי מגמת האומנות מבית הספר כבר חסידים השייך לרשת קדימה מדע. במחלקה לאומנות יהודית באוניברסיטה שוקדים בימים אלה על פיתוח תוכנית לטיפול באומנות.

seperator

יועצות ומדברות

נירה פורן, יפעת גבעול, אדוה ליואנו, אורנה גולן, שרון ברלין, בת שבע בוקר מירי חכמי. יעל צור,
נירה פורן, יפעת גבעול, אדוה ליואנו, אורנה גולן, שרון ברלין, בת שבע בוקר, מירי חכמי/יעל צור

בטוקהאוס תל אביב התקיים הכנס השנתי של פורום הנשים של ACC ארגון היועצים המשפטיים בישראל בשיתוף משרד עו"ד גלוזמן ושות'. 80 יועצות משפטיות נהנו מהרצאות של סא"ל במיל' ענבר בארי, ח"כ סתיו שפיר, יוצרת הסרטים דנה עדן ועוד.

שרון ברלין, ראש פורום הנשים ב- ACC ויועמ"ש של אורקל ומירי חכמי, עו"ד שותפה במשרד עו"ד גלוזמן, יוזמות הכנס ומנהלות הפורום, אמרו שהן שמחות לראות את הפורום במגמת צמיחה וכי חברות רבות בארגון מבינות את חשיבות המפגשים, ומקדישות לכך מזמנן. הפורום הוקם לפני כ-4 שנים, ומשמש בין היתר כפלטפורמה מצוינת לנטוורקינג בין נשות הארגון.

במשתתפות: נירה פורן, מנכ"לית ACC; בת-שבע בוקר, יועמ"ש נס טכנולוגיות; אורנה גולן ולימור קלבו מיחידת השוויון המגדרי בחברת החשמל; יפעת גבעול, יועמ"ש מטריקס; אדוה ליואנו, יועמ"ש `hp, טלי גיא, סמנכ"לית אכיפה וציות בחברת טבע ובכירות נוספות.

seperator

עושים שוק

מיכאל כרסנטי, אריאן דה רוטשילד וגיא סברסקי. ויקטור לוי,
מיכאל כרסנטי, אריאן דה רוטשילד וגיא סברסקי/ויקטור לוי

בנמל קיסריה נחנך פרויקט שימור ושיחזור טיילת החומות, הביצורים, המגדלים והשוק הצלבני, בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקל של קרן אדמונד דה רוטשילד. הברונית אריאן דה רוטשילד, יו"ר הקרן, גזרה את הסרט ואמרה כי מבחינתה לא מדובר רק באטרקציה תיירותית ו-150 מיליון השקלים שהשקיעו בעשור האחרון הם נדבך חשוב באימפקט החברתי והכלכלי שמחוללת הקרן בקיסריה, באור-עקיבא, בג'אסר אלזרקא וביישובי הסביבה.

בחומכים: גיא סברסקי, סגן יו"ר הקרן; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה; ישראל חסון, מנכ"ל רשות העתיקות; שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים; מנהל הפילנתרופיה בקרן, אלי בוך.

seperator

לב אוהב

חיים ים, שלי מיכל שרי וסולי סקאל. רונית מטיאס,
חיים ים, שלי מיכל, שרי וסולי סקאל/רונית מטיאס

עמותת לב אוהב ציינה 20 שנה לפעילותה במגדל ארלוזורוב 17. המוזמנים המריאו לפנטהאוז בקומה ה-17 (200 מיליון שקלים והוא שלכם), נהנו מקוקטייל, נוף סובב תלאביב ותערוכת אמנות של גלריה זימק. בהמשך ירדו ללובי ונהנו מארוחת ערב של השף משה שגב בקונספט 'חלומות ילדים' והאזינו לתזמורת הקאמרית שניגנה עם להקת הרוק רוקוויל קאברים של להקת קווין האגדית. ילדי העמותה שרו את "אלוהים שלי".

עומרי וטליה כהן. רונית מטיאס,
עומרי וטליה כהן/רונית מטיאס

הכנסות הערב שהתקיים בשיתוף דן נדל"ן - זרוע הנדל"ן של חברת התחבורה דן, יזמית המגדל, קודש לפרויקט '100 לבבות' שמפעילה העמותה למען ילדים נוער בסיכון.

משה צור ומצליח קזיס. רונית מטיאס,
משה צור ומצליח קזיס/רונית מטיאס

בתורמים: מיכל וחיים סקאל, בעלים ומנכ"ל רשת סקאל ומקימי העמותה, שסיפר על כמה חברים בני עשרים פלוס שחברו והקימו את מה שלימים הפך להיות לב אוהב - עמותה המסייעת לאלפי ילדים ובני משפחותיהם מצפון עד דרום; מצליח קזיס, יו"ר דן נדל"ן; שמואל רפאלי, יו"ר דירקטוריון דן; רוברט אנטוקול; אייל גרינברג ומאיה ישעיהו; ישראל אליהו; נגה רחמני.

ישראל ועופרה (שמלצר) רייף. רונית מטיאס,
ישראל ועופרה/רונית מטיאס
עתליה, עופרה וטובי שמלצר. רונית מטיאס,
עתליה, עופרה וטובי שמלצר/רונית מטיאס
שמואל רפאלי, ניר שרצקי וגלית פרבר. רונית מטיאס,
שמואל רפאלי, ניר שרצקי וגלית פרבר/רונית מטיאס
seperator

בלה בליסימה

דוד ואביב לזר, יאנה ויינשטין ואדיר לזר. מקור לב תקשורת,
דוד ואביב לזר, יאנה ויינשטין ואדיר לזר/מקור לב תקשורת

דוד לזר, מבעלי רשת "אופטיקה בליסימה", השיק בסניף הדגל בתל אביב את replay69- קולקציית המותג הפרטי של הרשת שבה דגמים חדשים לקיץ 2018. אביב לזר, מנהל השיווק של הרשת ואדיר לזר, מנהל המכירות, הציגו את הלהיט - משקפי שמש ששוקלים 11 גרם בלבד.

seperator

פותחים דלת

מאיה דונרשטיין יתיר ודן שפירא. אייל טואג,
מאיה דונרשטיין יתיר ודן שפירא/אייל טואג

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית מרקום ברב בריח, התייצבה בסט הצילומים של רב בריח, שמשיקה בימים אלה קולקציית דלתות כניסה ופנים. את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי בהשתתפות השחקן דן שפירא והמגישה דנה לוזון פאן הממשיכים לעונה שנייה תחת הסלוגן "תפנימו ותחצינו". הקמפיין בהפקת משרד הפרסום M&C Saatchi יעלה בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ורדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully