וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הקוסמטיקה Palmer's מגיע לישראל

17.6.2018 / 15:10

מוצרי הטיפוח של החברה האמריקנית נחשבים למובילים בקטגוריית הטיפול בסימני מתיחה אצל נשים לאחר הריון והרכיב העיקרי בהם הוא חמאת קקאו. המוצרים יימכרו בחניות פארם מובילות ובאתר המותג

מותג הקוסמטיקה Palmer’s פאלמרס. יח"צ,
מוצרי טיפוח Palmer's/יח"צ

מותג הקוסמטיקה האמריקאי Palmer's עושה עלייה ארצה. המותג נמצא בבעלות חברת E.T. Brown אשר השיקה אותו בשנת 1975. מוצרי החברה נמכרים כיום ביותר מ-110 מדינות בעולם תוך הובלת קטגוריית הטיפול בסימני מתיחה אצל נשים לאחר הריון. חומר הגלם העיקרי של החברה הוא חמאת קקאו. הת המותג ייצגו בישראל קבוצת יזמים שבראשם סיגל יחזקאל קריינר, אשר שימשה בתפקידי ניהול סחר בכירים וכאשר נחשפה למותג, איכותו וגודלו בעולם החליטה להביאו ארצה.

לדבר יחזקאל קריינר , "Palmer's הוא מותג עם איכויות גבוהות ביותר אך ברמות מחירים שמתאימות לשוק הישראלי. עובדה זו חיזקה אצלי מאד את האמונה שסיכויי הצלחתו כאן גבוהים. מרגע שחתמנו על קבלת הנציגות בישראל, אנו מקבלים פניות רבות מלקוחות ישראלים שפנו לחברה בארה"ב ומכאלו שמכירים את המוצג מחו"ל, בחיפוש אחר המוצרים וזה מגביר אצלנו את האמונה ואת ההתרגשות לקראת התחלת המכירה בארץ" . המוצרים יימכרו בחנויות ואתרי פארם וטבע מובילים דוגמת "שור טבצ'ניק", "ביו גאיה", "נקודתי טבע" ועוד וכן ישירות דרך אתר המותג בארץ, palmers.co.il www..

על פי החברה האם, כל אחת מפורמולות המוצרים, מבוססת על רכיבים העשירים והיוקרתיים ביותר שהטבע מציע, כולל 100% חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה, חמאת זיתים ושמן קוקוס. מוצרי המותג נותנים מענה לכל טיפולי העור הנדרשים: פנים, גוף, סימני מתיחה, תינוקות, שיער ומוצרי אמבט.

ב 2012 הצטרפה Palmer's לארגון העולמי לקקאו ותומכת מאז בנסיונות הארגון לספק למגדלי הקקאו ומשפחותיהם סביבה כלכלית וחברתית טובה יותר. כמו כן החברה משתייכת לאגודות נוספות שתומכות גם הן בחקלאים ומגדלים של חומרי הגלם בהן משתמשת כמו: איגוד מגדלי השיאה, "Happy Baby" - תמיכה בנשות כפרי אוגנדה ועוד. חברת E.T. Browne יצרנית המותג, מוגדרת גם כחברה שהיא "Cruelty free" (ללא אכזריות), כלומר חברה שאינה מבצעת ניסויים על בעלי חיים בתהליך ייצור המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully