וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינוי של רן גוראון כמנכ"ל חברת yes - רון אילון עוזב

גד פרץ

17.6.2018 / 14:59

רון אילון, מנכ"ל yes, יעזוב את תפקידו לאחר שנים ארוכות בתפקיד. מי שימונה במקומו יהיה רן גוראון, שיכהן במקביל גם כמנכ"ל פלאפון וגם כמנכ"ל החדש. בשלב מאוחר יותר יוחלט כיצד להשלים את המיזוג עם בזק בינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן גוראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

רון אילון עוזב את yes, ובאופן בלתי מתוכנן הוא עושה זאת דווקא כאשר הוא מצליח לעצור את נטישת המנויים בחברה. הפעולה של אילון מגיעה בעקבות החקירות של הרשות לניירות ערך, כאשר החשדות נגדו הן שהוא פעל לסייע לשאול אלוביץ למכור את חלקו ב-yes לבזק במחיר מופקע, ותוך שהוא לוקח חלק במהלכים שנועדו לסייע לאלוביץ לקבל תמורה מותנית נוספת בסך 170 מיליון שקלים על עמידה ביעדי תזרים מזומנים של yes.

דירקטוריון בזק מכונס בשעה זו וצפוי להחליט גם בסוגיית המנכ"ל שיחליף את סטלה הנדלר בבזק קווי.

על פי הערכות רן גוראון יקבל את הניהול של yes כך שבאופן הדרגתי הוא ישתלט וילמד אותה. ככל הנראה רק בשלב מאוחר יותר יגיע המיזוג עם בזק בינלאומי שהוא מיזוג מורכב הרבה יותר.

ההנחות בשוק היו שממזגים את שלוש החברות אבל הוחלט שלא בינתיים. גוראון ינהל את שתי החברות במקביל עד שיוחלט אחרת.

רון אילון: "לאחר קדנציה בת 12 שנים, אני מסיים את תפקידי. אני גאה לפרוש כאשר yes ניצבת בשורה אחת עם מפעילות הטלוויזיה הרב ערוצית המובילות בעולם, כשהיא מביאה ללקוחות בישראל מידי יום ביומו, בשורות תוכן מפעימות, התפתחויות טכנולוגיות פורצות דרך, בסביבה תחרותית ומאתגרת. אני גאה במיוחד על קידום היצירה הישראלית המקורית בעולם, בעזרתה של yes Studios, זרוע בינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל, האחראית על שורה של עסקאות תוכן ישראליות המופצות לעולם כולו, בהן 'פאודה', 'על הספקטרום' ורבות אחרות. yes תמשיך להצטיין בזכות עובדיה - אנשים נלהבים, יצירתיים, אוהבי טלוויזיה שימשיכו להצעיד אותה להצלחות עתידיות.

יו"ר קבוצת בזק, שלמה רודב: "רון אילון מסיים את תפקידו לאחר 12 שנה עם הישגים גדולים לחברת yes. אני מלווה את קבוצת בזק שנים רבות ולמדתי להעריך את עבדותו המצוינת של אילון, בעל חשיבה אסטרטגית, יכולות ניהול יוצאות מן הכלל והיכרות רבת שנים עם שוק התקשורת הישראלי, שאיפשרו לו להוביל את החברה לצמיחה גדולה והישגים רבים זאת למרות המגבלות הרגולטוריות שהוטלו על החברה ועל קבוצת בזק כולה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. לרן גוראון, הנכנס לתפקיד מנכ"ל yes, במקביל לתפקידו כמנכ"ל פלאפון, היכרות רבת ערך עם שוק התקשורת בכלל ועם קבוצת בזק בפרט, אשר תסייע לו באתגר החדש, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully