וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לעשות הרבה דברים עם סמארטפון - אבל על הדבר הזה לא חשבתם

וואלה! NEWS בשיתוף שירביט, וואלה! NEWS בשיתוף שירביט

1.7.2018 / 8:00

הטכנולוגיה המדהימה שאנחנו לוקחים איתנו בכיס לכל מקום מאפשרת לנו בעזרת תמונה אחת ושני קליקים לעשות אפילו ביטוח רכב. איך עושים זאת ומהם היתרונות? התשובות בפנים

ביטוח לרכב. Shutterstock, ניר בן טובים
ביטוח רכב כבר לא צריך להיות עניין מסובך כל כך בימינו/ניר בן טובים, Shutterstock

חלפו רק כחודשיים מאז שחברת הביטוח "שירביט" השיקה ממשק ייחודי המאפשר לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב און-ליין בכמה קליקים, ובחברה מדווחים על הצלחה מסחררת בדמות אלפי פניות בעזרת הממשק החדש מצד לקוחות פוטנציאליים.

אמנם בשנים האחרונות כבר התרגלנו למצוא כמעט הכול און-ליין, חלק לא מבוטל מהרכישות שלנו עבר לרשת וגם בתחום הביטוח כבר מזה זמן נרשם מעבר נרחב של לקוחות לעולם הדיגיטל, אולם הממשק החדש מהווה עוד צעד קדימה.

אין ספק שמאוד נוח לרכוש און-ליין מהכורסה בבית, אבל כשעושים זאת צריך לקחת בחשבון שחייבים לדייק ולשים לב, כי כמו שבוודאי חוו מי שהזמינו בגד מ"אסוס" או גאדג'ט לסלולרי מ"עלי אקספרס", לא פעם מה שרואים על המסך הוא לא בדיוק מה שתקבלו הביתה במציאות. ביטוח הוא נושא רציני וחייבים להתאים את הפוליסה הנכונה לכיסוי הולם ומלא בעת הצורך, בהתאם לפרטי הרכב הספציפי ולזהות הנוהגים בו.

זו הסיבה שבגינה בדרך לקבלת הצעת מחיר לפוליסה, שירותי האון-ליין של מרבית חברות הביטוח הם מסורבלים למדי, מצריכים מעבר בין מספר לא מבוטל של מסכים, מילוי כמות אדירה של פרטים לגבי הרכב, בעליו, הנוהגים בו, ותק הנהיגה, עבר ביטוחי, פרטי נהגים נוספים, מקום המגורים, מצב משפחתי, תביעות, שלילות, מספר הטלפון, אימייל, מספר תעודת זהות ועוד נתונים שהופכים את העניין למתיש - בדיוק ההיפך מאיך ששירות ידידותי בקליק צריך להיות.

בחורה עם סמארטפון על מכונית. ShutterStock
כמה קליקים וביטוח הרכב סגור/ShutterStock

קצר, פשוט ומדויק

הממשק החדשני של "שירביט" מחסל את הסרבול הזה ומאפשר לכל לקוח לקבל הצעת מחיר מדויקת ומותאמת אישית, בתהליך מקוון קצר מאוד ובלי הצורך לחפש ולהקליד הררי פרטים.

כל מה שנדרש לעשות הוא להיכנס לאתר של "שירביט", להקליק על הכפתור "לקבלת הצעה לביטוח רכב" ואז נפתח חלון שיחה ומיד לאחר מכן, במקום מילוי כל הפרטים, כל מה שתידרשו לעשות הוא פשוט להפעיל את מצלמת הנייד ולעשות שני קליקים - בראשון תצלמו את רישיון הנהיגה שלכם ובשני את רישיון הרכב אותו אתם רוצים לבטח.

התמונות יעברו למערכת המתוחכמת של שירביט וזו תזין באופן אוטומטי את כל המידע במחשבי החברה ולאחר ניתוח הפרטים בתוך כמה שניות תופיע על מסך הסמארטפון או המחשב שלכם הצעת מחיר מדויקת לביטוח על פי הפרטים ששלחתם.

"אנשים היום לא מעוניינים שיבזבזו להם את הזמן", מסביר גיל ספיר, מנכ"ל שירביט, בהתייחסו לצורך שהביא לפיתוח הממשק הייחודי. "בעזרת הממשק שלנו הלקוח יכול לקבל במהירות שיא את האינדיקציה המדויקת ביותר לעלות הביטוח לרכב שלו ואז להחליט אם הוא רוצה ללכת על זה ולהמשיך בתהליך הרכישה. הממשק לא רק מפשט ומקצר את התהליך אלא גם הופך אותו למדויק יותר במציאת תת הדגם, קוד משרד התחבורה ואבזור הבטיחות של הרכב הספציפי עליו מדובר".

בכל מקרה, החיים הם לא רק און-ליין ובמקביל ב"שירביט" מדגישים כי בחברה ניתנת תשומת לב מלאה גם למענה אנושי ולטיפול אישי בלקוחות, כפי שניתן לראות בתוצאות המרשימות שהחברה השיגה במדדי השירות של חברות הביטוח לשנת 2017 שמשרד האוצר פרסם החודש.

למעשה "שירביט" היא אחת מחברות הביטוח המובילות את צמרת הדירוג הבלתי תלוי של משרד האוצר כבר שנה רביעית ברציפות, בשקלול כל הפרמטרים שמרכיבים את המדד בתחום ביטוחי הרכב. כמו כן, משרד האוצר בדק וקבע כי "שירביט" מציעה מענה אנושי בתוך פחות מדקה בפניה טלפונית.

בניגוד לשחקניות בולטות אחרות בשוק הביטוחים האינטרנטי, "שירביט" עובדת במקביל גם עם סוכני ביטוח מסורתיים וגם באופן ישיר מול לקוחות. "לדעתי בכל תרחיש שוק עתידי יהיה צורך בסוכני ביטוח אנושיים. עם זאת", מציין ספיר, "אי אפשר לעצור את הקדמה ואת רצון האנשים לקבל שירותים ממסך המחשב או הסמארטפון, ובביטוחים 'פשוטים' יחסית כמו למשל ביטוחי רכב זה אפשרי. ממשק כמו שלנו באמת מאפשר גם לעשות זאת בכמה קליקים פשוטים".

מעבר לפשטות ולנוחות יש לציין שלקוחות האתר נהנים מהנחה של עד 30% במחיר הביטוח המקיף ולכבוד השקת הממשק החדש, מעבר לחסכון הרב בזמן ובכסף, הרוכשים ביטוח באמצעותו ייהנו בנוסף גם מחודש חינם בביטוח המקיף לרכב שלהם.

בקליק אחד: לביטוח רכב וחודש מתנה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף שירביט, וואלה! NEWS בשיתוף שירביט
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully