וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים עורך את תערוכת "אמנות מבית"

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

18.6.2018 / 11:56

התערוכה, המתקיימת זו השנה ה-12 ברציפות, עוסקת בנושא "70 שנה למדינה". 70 מעובדי וגימלאי הבנק מציגים את יצירותיהם המתארות את התרבות הישראלית לדורותיה

עודד ערן, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, מירה פרלשטיין, עובדת הבנק שמציגה בתערוכה, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, יואל כהן, מנהל מחלקת שירותי רווחה בבנק. אביב גוטליב,
עודד ערן, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, מירה פרלשטיין, עובדת הבנק שמציגה בתערוכה, אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, יואל כהן, מנהל מחלקת שירותי רווחה בבנק/אביב גוטליב

התערוכה השנתית ה-12 "אמנות מבית" של בנק הפועלים, נפתחה היום (שני). השנה עוסקת התערוכה בנושא "70 שנה למדינה". 70 האמנים - עובדי וגמלאי הבנק, יצרו יצירות במיוחד לנושא זה - מארג אמנות ישראלי כחול לבן. היצירות הרבות בתערוכה מציגות מנופיה המגוונים של ישראל, קיבוץ הגלויות, עלייה ותקומה, התרבות הישראלית העכשווית ועוד.
לפתיחת התערוכה, הגיעה צמרת הבנק בראשות יו"ר הבנק, עודד ערן מנכ"ל הבנק, אריק פינטו וחברי ההנהלה שאירחו את עובדי הבנק, הגמלאים ובני משפחותיהם.

ערן אמר כי "התערוכה כוללת עבודות אמנות של עובדי הבנק. היצירתיות המשתקפת מהן, רלבנטית גם לעולם העסקים ובמקרה שלנו - זה המתכון למעבר מוצלח מהבנקאות של היום אל הבנקאות של המחר".

"אני גאה במסורת של הבנק בהצגת תערוכת אמנות מבית בנק הפועלים", אמר פינטו. "לאורך כל שנות קיומו, משקיע הבנק בהון האנושי. היכולת של עובדים לפנות זמן ולעסוק באמנות, מפתחת את החשיבה והיצירתיות שתורמות גם לעבודה".

בין העובדים שהציגו בתערוכה היתה מירה פרלשטיין, העובדת כ-20 שנים בבנק. מירה הציגה שני צילומים שהם תצפיות מישראל שטופת השמש, צילום פנורמי מנקודת תצפית הפלמינגו בבריכות המלח באילת ותצפית מהר יואש. את התערוכה יזמה היחידה לשירותי רווחה מאגף למשאבי אנוש של הבנק בניהולו של יואל כהן. אוצרת התערוכה היא נורית טל-טנא ומוצגים בה 220 יצירות של כ-70 עובדים וגמלאים של הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully