וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן צפויה לקבל סכום נוסף עבור המלאי של זארה ופול אנד בר; תגבה 10% ממכירות פול אנד בר כעמלה

אמיר טייג

2.12.2002 / 14:16

כך נודע ל-TheMarker; שווי המלאי עשוי להגיע עד 15 מיליון שקל; סכום הרכישה - כ-57 מיליון שקל ללא המלאי, יועבר במזומן עם השלמת בדיקת הנאותות; בנק לאומי יעמיד מימון ביניים לזארה



על פי הסכם העקרונות שגובש בשבוע שעבר למכירת הזיכיון של זארה לאפריקה ישראל , המשביר לצרכן תקבל תשלום נפרד עבור ערך המלאי כפי שיחושב במועד ביצוע העסקה; כך נודע ל-TheMarker. סכום העסקה הכולל שנקבע בהסכם העקרונות הוא כ-57 מיליון שקל, ואינו כולל את שווי המלאי. לפיכך, המשביר לצרכן צפויה לקבל סכום נוסף, שעשוי להגיע עד 15 מיליון שקל.



סכום הרכישה יועבר במזומן למשביר לצרכן לאחר סיום בדיקת הנאותות ועמידה בשלושה תנאים מתלים: אישור של בית המשפט לעקרונות העסקה, הסכמת בנק לאומי להעמדת מימון ביניים לפעילות זארה בערבות אפריקה ישראל, ואישור הממונה על ההגבלים העסקיים לעסקה. לרוכשת ניתנה אפשרות לסגת מהעסקה גם אם יתמלאו שלושת התנאים המתלים בתנאי שלא יושלמו בדיקות הנאותות לשביעות רצון אפריקה ישראל.



בנק לאומי צפוי להעמיד לזארה מימון ביניים לאחר השלמת שלושת התנאים המתלים, עד השלמת העסקה והעברת הבעלות. הבנק יקצה מימון שוטף אשר לא יהיה נמוך מ-3 מיליון שקל ולא יעלה על 10 מיליון שקל. סכום כסף זה יופקד בחשבונות הבנק החדשים של זארה, וישמש רק לפעילות השוטפת של זארה ופול אנד בר.



בנוגע למותג פול אנד בר, הפועל באמצעות 11 נקודות מכירה בתוך סניפי המשביר ועוד 4 חנויות נפרדות, הסכימו שני הצדדים כי המשביר לצרכן תמשיך לגבות את כספי המכירות של המותג עבור אפריקה ישראל ותעבירם לחשבון אפריקה ישראל, לא יאוחר מ-3 ימי עסקים ממועד קבלתם. ההסכם הוא לגבי 11 נקודות המכירה הנמצאות בתוך תחומי המשביר. כמו כן, המשביר תמשיך לשאת בכל הוצאות השוטפות הכרוכות בהחזקת שטח נקודות המכירה, של נקודות אלו, לרבות שכר דירה, מסים וחשמל. בתמורה תעביר אפריקה ישראל כ-10% מפדיון נקודות המכירה למשביר לצרכן.



עוד עולה מהסכם העקרונות כי מסכום התמורה בעד המכירה שהמשביר צפוי לקבל, ינוכה סכום של כ-5 מיליון שקל, שיועברו ישירות לכיסוי הלוואות שזארה לקחה כדי לשפץ את הסניף בקניון ברחובות. הסכום יועבר לדנקנר נכסים ואילות השקעות, המחזיקות בבעלות בקניון האמור, והלוו סכום זה למשביר על מנת שתקים את החנות בתחומן.



בנוגע לעובדי זארה ופול אנד בר, הוסכם בין הצדדים כי לכל העובדים תינתן אפשרות להמיר את חוזיהם האישיים בחוזים חדשים מול הרוכש, ולהמשיך לעבוד בתנאים זהים תחת המעסיק החדש. עם זאת, העובדים אשר כפופים להסדרים קיבוציים לא יעברו לעבוד אצל אפריקה ישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully