וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי פתיר עוזב את ברק לאחר 5 שנים מאז היווסדה

עינב בן יהודה

2.12.2002 / 15:12

יקי ירושלמי, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה ב-13 השנים האחרונות, ימשיך לכהן כיו"ר פעיל

אבי פתיר, מנכ"ל ברק מיום הקמתה ב-1997, ימונה למנכ"ל נייר חדרה, החברה הגדולה בישראל לייצור נייר ומוצריו, הנמצאת בשליטת כלל תעשיות ודיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי.

יקי ירושלמי, יו"ר ומנכ"ל החברה ב-13 השנים האחרונות, ימשיך לכהן כיו"ר פעיל האחראי על אסטרטגיית הפיתוח של הקבוצה והמשך פיתוח הקשרים עם השותפים הבינלאומיים.

פתיר, 54, שימש לפני הצטרפותו לברק כסמנכ"ל הנדסה ותכנון בחברת בזק. השינויים בהנהלת החברה יכנסו לתוקפם במהלך הרבעון הראשון של 2003.

בישיבת הדירקטוריון בה נידונו חילופי התפקידים בקבוצה, ציין ירושלמי כי הצלחת השותפויות, תוך הישענות על המרכיב האנושי בקבוצה, מאפשרת המשך תנופת הגידול והתפתחות הקבוצה גם מעבר לגבולות ישראל.

בדו"חותיה לרבעון השלישי דיווחה נייר חדרה על מכירות של כ-123.5 מיליון שקל. סך המכירות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד על 369.7 מיליון שקל, כ-5% פחות מהמכירות בתקופה המקבילה.

החברה דיווחה על רווח נקי של 10.1 מיליון שקל, צמיחה של 56% לעומת הרווח ברבעון המקביל. את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2002 סכמה החברה עם רווח נקי מצטבר של כ-31.3 מיליון שקל - 7% יותר מהרווח שנרשם בתקופה המקבילה.

השיפור בתוצאותיה של החברה נובע מתהליכי התייעלות אשר באו לידי ביטוי בהקטנת עלויות השכר - בעקבות הצמצומים במספר העובדים, ובהקטנת עלויות חומרי גלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully