וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן קוריאה-ישראל למו"פ אישרה מענקים ל-5 פרויקטים בעלות של כ-3 מיליון דולר

צורי דאר

2.12.2002 / 15:28

סך המענקים מסתכם בכ-1.5 מיליון דולר; בין הפרויקטים שאושרו: פיתוח מערכת ממוחשבת לטיפול בגמגום המותאמת לשפות אסייתיות



בישיבת מועצת המנהלים של KORIL-RDF, הקרן הדו לאומית קוריאה-ישראל למו"פ שבלשכת המדען הראשי בתמ"ס, אישרה הקרן מענקים ל-5 פרויקטים משותפים בעלות של 3 מיליון דולר. סך המענקים מסתכם בכ-1.5 מיליון דולר.



הפרויקטים שאושרו: פיתוח אלגוריתם חדש למודמי VDSL על ידי החברה הישראלית Data-JCE ו-GLOTREX הקוריאנית; פרויקט המשלב בין טכנולוגיית התאים הקוליים שפותחה ע"י וריקום הישראלית, לבין מוצר זיהוי קול ממוכן שפותח ע"י Metel הקוריאנית; פיתוח של מערכת ארגונית שמאפשרת שיחות משולבות אודיו ווידיאו רבות משתתפים בעלויות נמוכות על ידי ZMM הישראלית ו-MC-media הקוריאנית; פיתוח מערכת ממוחשבת לטיפול בגמגום המותאמת לשפות אסייתיות על ידי החברה הישראלית STS Speech Therapy Systems ו-Academia הקוריאנית; וכן פרויקט משותף בין Digito.com Inc הקוריאנית לחברת סטארט אפ ישראלית ששמה לא נמסר, לפיתוח של תוכנת מסרים מיידיים, המאובטחת בהצפנה שקופה באמצעות PKI.



מנהלת הקרן בישראל, עו"ד שרון דפני, מסרה כי חברי מועצת המנהלים הקורייאנים ובראשם ביונג הו לי, מנכ"ל לשכת תעשיית הטכנולוגיה של משרד המסחר התעשייה והאנרגיה הקוריאני, הביעו עניין רב בתעשייה הישראלית ונכונות להמשיך ולפעול על מנת לממש את הפוטנציאל הרב הקיים בשיתוף פעולה בין המדינות.



הקרן הדו לאומית קוריאה-ישראל, שנועדה לקדם שיתופי פעולה במחקר ופיתוח בין חברות משתי המדינות, החלה את פעילותה ביולי 2001.



הקרן תומכת ב-50% מהוצאות הפרויקט המשותף עד לסכום של 500 אלף דולר לפרויקט, וכן בבדיקות היתכנות לפרויקטים בהיקף של עד 50 אלף דולר. בנוסף לתמיכה הכספית, מסייעת הקרן לחברות ישראליות לקדם יכולת ההשתלבות שלהן בפעילות עתירת טכנולוגיה בקוריאה. בתמורה, הקרן גובה מהחברות תמלוגים של 2.5% בשנה עד להחזרת המענק. מאז הקמתה אישרה הקרן 4 פרויקטים מלאים ו-2 פרויקטים של בדיקת היתכנות.



את הקרן יזמו ממשלות ישראל וקוריאה, שהקצו לה תקציב של כ-6 מיליון דולר ל-3 שנים, עם אופציה להגדלת סכום זה.



ישראל מנהלת קרנות דו לאומיות דומות גם עם סינגפור, בריטניה וקנדה - במטרה לפתח קרנות במודל הקרן הישראלית-אמריקאית הוותיקה, בירד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully