וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פוג'יטסו היפאנית שילבה את פתרונותיה של אולטיקום בשרתיה

שירלי יום-טוב

2.12.2002 / 16:58

שילוב הפתרון של אולטיקום, החברה הבת של קומברס, יסייע לפוג'יטסו להציע למפעילות תקשורת שירותים שונים על גבי פרוטוקולים של אינטרנט



אולטיקום , החברה הבת של קומברס, הודיעה היום כי חברת פוג'יטסו (Fujitsu) היפאנית תעשה שימוש בפתרון ה-Signalware שלה, בשרתיה. שילוב הפתרון של אולטיקום יאפשר לפוג'יטסו פיתוח של שירותים שונים על גבי פרוטוקולים של אינטרנט (VoIP), כדי להציע מגוון פתרונות למפעילות תקשורת.



אולטיקום הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 313 מיליון דולר, מפתחת תוכנה המוטמעת במתגים רכים, המאפשרים העברת מידע (קול, תמונה וכו') על גבי פרוטוקול אינטרנט (IP) באמצעות מיתוג מנות. פתרונות התוכנה של החברה מאפשרים לחברות הטלקום לספק ללקוחותיהן שירותי ערך מוסף.



אולטיקום, שפירסמה את דו"חותיה לרבעון השלישי בשבוע שעבר, הפתיעה לטובה עם חזרה לרווח נקי מוקדם מהצפוי. החברה דיווחה על הכנסות של 7.8 מיליון דולר לעומת 6.1 מיליון דולר ברבעון השני ו-13 מיליון דולר ברבעון מקביל. הרווח הנקי הסתכם ב-580 אלף דולר או סנט אחד למניה - טוב בשני סנטים מהתחזית הממוצעת. ברבעון הקודם דיווחה על הפסד נקי של 650 אלף דולר ובתקופה המקבילה נרשם רווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר. הכנסותיה של אולטיקום היוו כ-4% מכלל הכנסותיה של קומברס טכנולוג'י, לעומת שיעור של 3% ברבעון הקודם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully