וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ואסם זכו בפרס "ההשקה המנצחת"

24.6.2018 / 12:16

איגוד השיווק הישראלי בחר בבנק הפועלים בעקבות השקת "פועלים - איתכם בכל החלטה" ובאסם בעקבות השקת "בונז'ור ולתנור"

בנק הפועלים איתכם בכל החלטה. יח"צ,
קמפיין בנק הפועלים/יח"צ

אסם ובנק הפועלים זכו בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי. ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של אסם שהשיקה את "בונזו'ר ולתנור" ושל בנק הפועלים שהשיק את "פועלים איתכם בכל החלטה".

"בונזו'ר ולתנור" הוא מהלך לשיווק מאפי שמרים טריים להכנה בתנור. השופטים ציינו כי לאחר ההבנה כי הצרכן הישראלי מעוניין בפתרון מהיר להכנת מאפי שמרים בבית מבלי להתפשר על טריות, איכות וטעם, הוחלט באסם להשיק את סדרת מוצרי "בונז'ור ולתנור" - מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית. האתגר המותגי היה גדול למרות שמדובר במותג חזק, הנהנה מתפיסות מומחיות וטעם גבוהות. האתגר היה גדול כי החברה עסקה עד לשלב זה בייצור, הפצת מוצרי בצק קפוא ומתן שירותי הדרכת אפייה לשלל מאפיות פרטיות ופינות מאפה בסופרים ברחבי הארץ בלבד. מעבר לקשיים השיווקיים הכרוכים בכניסה ראשונית לעבודה מול הצרכן הסופי, כלל לא היה ברור כיצד יקבל אותו צרכן את הימצאותו של המותג במקררי הסופר, ואת הפנייה הישירה אליו.

השקת "בונז'ור ולתנור" הייתה למעשה מעבר להשקתה של סדרת מוצרים חדשה, יצירה של קטגוריה צרכנית חדשה לחלוטין על מדפי הסופר - מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתי. בזמן הקצר שעבר מאז ההשקה כבר הספיקה הסדרה להכות גלים ולעורר שיח משמעותי בקרב קהל היעד. שיח שללא ספק ילך ויגבר ויביא למהפכה של ממש ביחסיו של הצרכן הישראלי עם עולם אפיית השמרים הביתית.

עוגת שמרים בונז'ור ולתנור. יח"צ,
בונז'ור ולתנור/יח"צ

מהלכו של בנק הפועלים - "פועלים איתכם בכל החלטה" היה מענה ללחצים הרגולטוריים והצרכניים המופעלים בשוק הבנקאות. מדובר במהלך של הקשבה לצרכים ולציפיות של לקוחותיו ושל כלל מחזיקי העניין. מתוך כך, ניסח הבנק את התפקיד שלו כמי שיכול ורוצה ללוות את הציבור בכל ההחלטות הפיננסיות המשמעותיות שלו.

המהלך השיווקי הושק בתחילת השנה ובמרכזו תפישה שמציבה את הלקוח במרכז. להבדיל ממתחריו, שמדברים על ה"איך", בנק הפועלים החליט לדבר עם לקוחותיו קודם כל על הערך שלו עבורם - המסר השיווקי ממוקד ביכולת של הבנק להשפיע לטובה על החיים של הלקוחות.

המיתוג החדש מבטא ערכים של מקצועיות ומומחיות לצד רכיב אנושי ונגיש, שמדבר בגובה העיניים ומתחבר לתובנות אנושיות. הבנק יצר גם חוויה חזותית ייחודית ובולטת שמבטאת את הערכים האלו, כולל שימוש בתמונות ובמצבים מהיום-יום הישראלי המגוון והמכיל.

מהלך ההשקה כלל גם שיתופי פעולה בתקשורת עם תוכן מותאם לערוצים ולמגזרי הלקוחות השונים. במקביל, הושק גם המרכז לצמיחה פיננסית המזמין את הציבור לרכוש ידע ומיומנויות פיננסיות בחינם ופעולות עסקיות ושירותיות רבות נוספות שתמכו במהלך.

למהלך, שהובל על ידי מטה השיווק והפרסום בראשות אסף אזולאי ומיכל אפורי, הובילו אדלר חומסקי, OPEN ו-TACK אסטרטגיות צמיחה. גיתם BBDO הובילו את זירת התוכן.

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר כי "שני המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת, של בונז'ור ובנק הפועלים, הוכיחו כיצד תכנון והבנה של דרכי חשיבה שיווקיים, יכולים לייצר תוצאות טובות בשטח, גם במציאות חדשה. אנו שמחים להמשיך ולבחון מהלכים מוצלחים, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully