וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל נכנס לקצב - וזה בדיוק הזמן ליהנות ממבצעים ולחסוך

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

26.6.2018 / 8:28

רוצים כורסת טלוויזיה חדשה? בא לכם מסך חדש? בתקופת המונדיאל מציעות חברות רבות מבצעים והנחות מיוחדות - מי שיעקוב יוכל להתחדש מבלי לקרוע את הכיס. רוצים רעיונות נוספים? היכנסו לביט

מערכת וואלה!

חגיגת המונדיאל כבר כאן ומחכה לנו חודש של דרמות, מתח ושמחה. השילוב עם חופשת הקיץ הופכת את תקופת הגביע העולמי לכיף מתמשך, וכדי שיהיה יותר כיף, אפליקציית bit יוצאת במבצעים והטבות שפשוט חובה לנצל. ארוחות שף בחצי מחיר, הקרנת משחקים בגג של עזריאלי עם כיבוד ושתייה, הנחות על סרטים, פיצות והמבורגרים, ואם אתם רוצים להתאוורר קצת מכדורגל אז תוכלו לקבל כרטיסים בהנחה למשחקי באולינג, הצגות תיאטרון ומסז' מפנק. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקציה ולהתחיל לממש את ההטבות.

אז עכשיו, כשאפליקציית bit מסדרת לכם את המונדיאל עם נבחרת הטבות, בין אם כדורגל הוא הקטע שלכם ובין אם לא, תפתחו קבוצה, תאספו כסף ותיהנו מהטבות בכל תקופת המונדיאל. עליכם לפתוח קבוצה ב-bit, כותבים את שם ההטבה שרוצים במסך "למה", מזמינים שני חברים ואוספים שקל מכל חבר ומקבלים תוך 24 שעות קוד למימוש ההטבה שלכם.

אפליקציית bit היא הדרך החדשה והבטוחה להעביר כסף בין משפחה, חברים ואנשי קשר. לא משנה איזה כרטיס אשראי יש לכם ובאיזה בנק החשבון שלכם, דרך האפליקציה הזאת תוכלו להעביר כסף בצורת תשלום מאובטח, ללא דאגות וללא עמלות. פשוט נכנסים לאנשי הקשר, בוחרים למי להעביר, מקלידים את הסכום המבוקש, כותבים מהי מטרת ההעברה, נניח מתנה, תשלום ועד בית וכו' ומעבירים. כל אדם בעל חשבון בנק או כרטיס אשראי על שמו יכול להירשם לשירות על ידי הזנת מספר טלפון וכמה פרטים אישיים בסיסיים.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully