וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

rStar של גילת ממנה מנכ"ל וארבעה דירקטורים חדשים

שירלי יום-טוב

2.12.2002 / 18:39

rStar רכשה מגילת באוגוסט האחרון את סטארבנד אמריקה הלטינית והפסיקה לאחרונה את עבודתם של המנכ"ל הקודם, גיורא אורון, וסמנכ"ל הכספים



חברת rStar, המוחזקת על ידי גילת לווינים בשיעור של כ-85%, הודיעה היום על מינוי מנכ"ל חדש - סמר סלמה (Samer Salameh). חברת rStar, שרכשה מגילת באוגוסט האחרון את סטארבנד אמריקה הלטינית, מפעילה שירותי גישה באמצעות תחנות לוויין זעירות במדינות אמריקה הלטינית. לאחרונה היא ביצעה שינוי ארגוני במסגרתו הופסקה בין היתר עבודתם של המנכ"ל, גיורא אורון, ושל סמנכ"ל הכספים עמית אנטצ'יקובסקי. סלמה יחליף את אורון, כאשר בינתיים עדיין לא התפרסמה הודעה לגבי מינוי של סמנכ"ל כספים חדש.



בהודעה של גילת ו-rStar מהיום, מודיעות השתיים גם על מינוי של ארבעה דירקטורים חדשים לדירקטוריון של rSTAR במקום גיורא אורון ומיכה אנגל, שאינם חלק מהחברה כיום. סמר סלמה ישמש מעתה כדירקטור ויו"ר החברה, ופרופ' עודד מימון, מהחוג להנדסה תעשייתית באוניברסיטת ת"א, ימונה אף הוא לדירקטור. השניים הנוספים הם שני מנכ"לים של חברות תקשורת באזור - טוליו מג'יאס (Tulio Mejias), מנכ"ל רדסקום ונצואלה, וסנטיאגו סנטו, מנכ"ל סקייטל מקסיקו.



rStar אמרה גם כי בנוסף לניהול הפעילות של סטארבנד באמריקה הלטינית, גילת שכרה את rStar גם עבור ניהול עסקי מכירות הציוד של גילת באמריקה הלטינית תמורת עמלה עבור המכירות שהיא תייצר עבור גילת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully