וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של המיליארדר היהודי רוברט פריצקר תובעת מאביה פיצויים ב-5 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

2.12.2002 / 21:14

ליזל מתיוס טוענת כי אביה ובני משפחתה אחראים להפסדים של למעלה מ-1 מיליארד דולר לקרנות הנאמנות שלה; משפחת פריצקר, שהונה נאמד בלמעלה מ-15 מיליארד דולר, מחזיקה ברשת מלונת מריוט



שחקנית הקולנוע ליזל פריצקר, 18, תובעת את אביה ויתר בני משפחתה בטענה כי הם אחראים להפסדים של למעלה מ-1 מיליארד דולר לקרנות הנאמנות שלה.



משפחת פריצקר, אחת המשפחות היהודיות העשירות בעולם שהונה נאמד בלמעלה מ-15 מיליארד דולר, מחזיקה בנכסים רבים שהבולט בהם הוא רשת מלונות מריוט. אביה של ליזל, רוברט פריצקר, מדורג במקום ה-55 ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס".



לזיל פריצקר, הידועה בשם המסך ליזל מתיוס, גילמה את התפקיד הראשי בסרט "נסיכה קטנה" ואת בתו של נשיא ארה"ב (בגילומו של האריסון פורד) במותחן הפעולה "אייר פורס 1". היא מתגוררת עם אמה מאז התגרשו הוריה לפני 13 שנה.



התביעה הוגשה בשבוע שעבר כנגד אביה בן ה-76 של ליזל, רוברט פריצקר, בטענה כי מכר נכסים השיכים לקרן הנאמנות של ביתו במחירים נמוכים ממחירי השוק. לטענת התביעה, הקרנות טופלו באופן "כה נתעב, דוחה ופוגע המצטבר לכדי הונאה כנגד התובעת".



ליזל טוענת כי אביה העביר את כספה לקרנות השייכות לבני משפחה אחרים. בתביעתה מבקשת ליזל מבית המשפט כי יאלץ את רוברט פריצקר ותריסר בני משפחה אחרים לפצות אותה על ההפסדים האמורים. בני המשפחה נתבעים גם לשלם לליזל פיצויי עונשין בגובה 5 מיליארד דולר.



רוברט פריצקר פירסם הודעה מאופקת בה נאמר שהמשפחה מקווה להשיג פיוס ולהגיע לפתרון הוגן לכל הצדדים. פריצקר הסתפק בנזיפה קלה בביתו כשאמר שעצוב לגלות שילדה, הנהנית מהון משפחתי עצום ופריווילגיות רבות מספור תובעת את אביה ובני משפחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully