וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את הראש איך להצליח עם העסק? הפתרונות שיעיפו אתכם למעלה

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

16.9.2018 / 8:00

בין אם יש לכם חנות רהיטים, מספרה או סטארט-אפ, אתם חייבים שהעסק הקטן שלכם ייהנה מיציבות פיננסית, יקבל כלים שיעזרו לו להצליח ויגדל בצורה נכונה. נשמע בלתי אפשרי? ובכן, יש מגוון פתרונות וכלים שתשמחו להכיר

- קונדיטוריה. ShutterStock
קידום ותמיכה בעסקים קטנים הם בסיס לצמיחת המשק הישראלי/ShutterStock

עסקים קטנים הם דווקא עניין גדול. בישראל יש כיום יותר מחצי מיליון עסקים הנחשבים לזעירים, קטנים ובינוניים המנוהלים על ידי כ-380 אלף עצמאים. חשיבותם לכלכלה הישראלית עצום. עסקים אלה מעסיקים כ-1.75 מיליון עובדים ולפי דו"ח של משרד הכלכלה והתעשייה משנת 2017 הם מייצרים כ-53% מתוצר המגזר העסקי כולו. זה הרבה.

אולם העסקים הקטנים עומדים גם בפני קשיים לא מעטים. הם מושפעים יותר משינויים כלכליים, תרבותיים וביטחוניים. קידום ותמיכה בעסקים קטנים הם בסיס לצמיחת המשק הישראלי, וכדי לייעל עסק קטן ולשדרג אותו צריך קודם כל ללמוד את מאפייניו ולהעניק לו גב פיננסי וארגוני חזק. איך? התשובה פשוטה יותר ממה שאתם חושבים והכלים בהישג ידכם.

זוג נשוי בודק את המאזן הפיננסי שלו. ShutterStock
יש פתרונות מימון המאפשרים הגשת בקשות אשראי באופן פשוט ומהיר/ShutterStock

בנקאי צמוד

ניהול עסק הוא עניין מורכב ועליכם לשלוט בפרטים רבים מבלי לאבד את הכיוון אליו אתם רוצים להוביל אותו. אפשר לעשות זאת לבד, אבל זה יגזול מכם זמן ומאמץ רבים. בנקאי עסקי יסייע לתפור לכם חליפה עסקית אישית.

בנקאי שכזה הוא מומחה בתחומו והוא יסייע לכם במציאת פתרונות מימון ואשראי ושירותי ייעוץ, וכן מענה שוטף לצרכיו הבנקאיים והפיננסים של העסק.

"פועלים לצמיחת עסקים קטנים" של בנק הפועלים מספק גם את אותה חליפת עסקים אישית וגם בנקאי שמלווה את העסק. פרקטיקת הליווי כוללת פגישות תקופתיות בסניף עם הלקוח ולעתים הפגישות בבנק הן בלוויית אנשי מקצוע נוספים שבהם הוא נעזר דוגמת עו"ד או רואה חשבון.

בנוסף, מקבלים בעלי העסקים הקטנים ליווי בעסקאות משמעותיות. הניסיון המצטבר של הבנק עומד לרשות הלקוח, ונתפרת "חליפה עסקית" שנותנת מענה מלא ללקוח בהתאם לצרכיו - עסקאות מימון, עסקאות הגנה על שערי חליפין, בדיקת תכנית עסקית, פגישות ייעוץ בבית העסק, כנסים והדרכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חזקים ברשת ובאפליקציות

הטכנולוגיה מקלה מאוד כיום על בעל עסק קטן. אפליקציות הופכות את הסמארטפון לסניף בנק שצמוד לכיס, ישנן תוכנות חכמות לניהול יעיל של העסק מבחינת הוצאות והכנסות, ניהול כוח אדם ודיווחי מס, אתר האינטרנט של העסק הוא חלון ראווה שאפשר להציץ בו מכל פינה בעולם ובכל זמן, כך שמאגר הלקוחות הפוטנציאלי גדול מאוד בהשוואה לעבר.

דוגמא למערכת המסייעת בניהול העסק היא מערכת Business grow, מערכת חדשנית המופעלת ושייכת לחברת PBG מקבוצת KCS , חברה המספקת פתרונות טכנולוגיים לעסקים. מערכת Business grow מהווה שולחן עבודה דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים. המערכת הנה פלטפורמה מתקדמת אשר מרכזת בתוכה את כל מה שהעסק צריך במהלך הניהול השוטף: ניהול חשבונות, מכירות, שיווק, ניהול פיננסי, מסחר אלקטרוני והכול במקום אחד. עד סוף השנה (31.12.2018) לקוחות בנק הפועלים המצטרפים לשירותי המערכת נהנים מהטבה של שלושה חודשים חינם לחבילת הבסיס ושירותים נוספים.

בנק הפועלים מסייע לעסקים ולצורך כך הקים מספר מסגרות וערוצים שיווקיים. הבנק מעניק שירות שבו מטמיעי דיגיטל עסקיים מגיעים לבית העסק ומדריכים את הלקוחות העסקים, ונכון להיום התקיימו פגישות עם כ-4,000 בתי עסק.

הבנק מפעיל גם את "פועלים סטארט", תכנית חדשנית שמקדמת ותומכת בעסקים קטנים בתחילת דרכם. מדובר בתכנית לגיוס הון ראשוני על ידי מימון המונים, להקמת עסק קטן באמצעות פלטפורמת headstart ולתמיכה מקצועית בעסקים אלה לאחר הקמתם - בשיתוף המרכז לליווי עסקים.

בשנת 2017 הושק אתר עסקי חדש ללקוחות עסקיים - "פועלים באינטרנט לעסקים", פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות בחשבון העסקי בכל זמן ובכל מקום, ללא תלות בשעות פתיחת הסניף.

בהמשך יצא הבנק עם אפליקציה חדשה ללקוחות העסקיים - אפליקציית "פועלים לעסקים 2", שהופכת את הסלולר לכלי עבודה, ומאפשר לבעלי עסקים קטנים לבצע מגוון רחב של פעולות עסקיות כגון - לשלם משכורות, להעביר כספים, להפקיד שיקים בצילום, להגיש בקשה לאשראי ועוד, גם כשהם בתנועה, בפגישות מחוץ למשרד, בחו"ל, במילואים, בחופשות לידה וכו'.

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
בנק הפועלים מסייע לעסקים בהתמודדות מול אתגר החשיפה והפרסום ברשת/ShutterStock

המעטפת הפיננסית שנכונה לכם

כדי לתת לעסקים הקטנים אורך רוח ולספק להם מנופי הצלחה, לבנק הפועלים פתרונות אשראי לעסקים קטנים במסגרת הפעילות השוטפת כחלק מתיק האשראי של הבנק, ובאמצעות קרנות ייעודית במתן אשראי לעסקים קטנים. זאת תוך יצירת שיתופי פעולה באמצעות דיאלוג במרחב הציבורי. הבנקאים מומחי העסקים של פועלים בעלי ניסיון ומיומנויות בליווי בעלי עסקים בצמתים החשובים ונקודות הפיתול בחיי העסק - הרחבת העסק, השקעות נדרשות, רכישות מלאי ועסקאות מורכבות.

"הקשיים המאפיינים עסקים קטנים הם לרוב קשיים תזרימיים בשל פערי עיתוי בין תשלומי הוצאות לקבלת ההכנסות", אומר יואב גנץ, מנהל תחום עסקים באגף בנקאות קמעונית בבנק הפועלים, "ישנם גם מגבלות וחסמי הון הנדרשים להתפתחות העסק, תחרותיות, גיוס כוח אדם ושיווק או הגעה ללקוחות חדשים. הבנק פועל לפיתוח מוצרי מימון חדשים ושיווק המוצרים הקיימים כמענה לצרכי ההון החוזר וההשקעה של הלקוחות העסקיים".

טבלאות של הוצאות והכנסות. ShutterStock
מתקשים לקבל אשראי במהלך העסקים הרגיל? יש קרן שיכולה לעזור לכם/ShutterStock

הקרן שתסייע לכם

במאי 2016 השיק הבנק קרן הלוואות ייחודית לעסקים בשיתוף חברת כלל ביטוח. קרן פועלים לעסקים הוקמה כך שתהיה קרן האשראי המובילה בישראל: מהירה יותר, בתנאים טובים יותר, ובסכומים גדולים יותר. קרן פועלים לעסקים מעניקה אשראי ללקוחות המתקשים לקבל אשראי במהלך העסקים הרגיל ובכך מסייע ליותר עסקים לקבל אשראי ולצמיחתם. תנאי הקרן ייחודיים ואטרקטיביים מאוד - תהליך אישור מהיר - עד 14 ימי עסקים, סכומים גדולים יותר - עד 3 מיליון שקלים ותנאי מימון אטרקטיביים יותר ביחס לקרנות האשראי הקיימות כיום במשק הישראלי ההלוואות שמעניקה הקרן הן לצורך הרחבת עסק קיים, תפעול שוטף של העסק או הקמת עסק חדש. הקרן מהווה כלי משמעותי נוסף המסייע לאותם עסקים קטנים, ומיום הקמתה העניק הבנק באמצעותה כ-2,700 הלוואות בסך כולל של 842 מיליון שקלים.

* הפרסום אינו מהווה הצעה או התחייבות למתן אשראי.
* מתן האשראי ותנאיו כפופים לאישור הבנק לפי שיקול דעתו הבלעדי.
* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

גבר אוכל ומחזיק את טלפון נייד. ShutterStock
אפליקציה שעוזרת לכם לנהל את העסק ולא משנה היכן אתם/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully