וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול, נוצץ ומלא הפתעות: המראה החדש של קניון עזריאלי הנגב

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

27.6.2018 / 8:06

מגדל משרדים שמשמש כמסך עצום, ג'ימבורי בגובה שלוש קומות בחינם, חנויות מותגים חדשות וגדולות ועיצוב חדש. אחרי כשנתיים של שיפוץ כולל, קניון עזריאלי הנגב הופך ללב הפועם של באר שבע והנגב

קניון עזריאלי הנגב.
המגדל הופך למסך ענק. קניון עזריאלי הנגב בבאר שבע

באר שבע הופכת בשנים האחרונות לאחת הערים המובילות בישראל בספורט, תרבות ובעסקים. בין שלל הפרויקטים בעיר ניצב אחד גדול ונוצץ במרכז: קניון עזריאלי הנגב, ששינה את מראהו באופן דרמטי לאחר שיפוץ שארך כשנתיים. הקניון, שנחנך בשנת 1990, הגיע אל המאה ה-21 - ובגדול. המילה "בגדול" אינה מופרזת, משום שלאחר השיפוץ יתגאה הקניון בבירת הנגב בכמה מחנויות המותגים הגדולות ביותר בישראל, ובאלמנט נוסף וייחודי - החלק החיצוני של מגדל המשרדים שמעליו הוא למעשה מסך עצום בגודלו המכיל אלפי נורות לד, שעליו אפשר להקרין כל מה שרוצים.

חנות פוקס, קניון עזריאלי הנגב. יח"ת חד פעמי,
החנות של פוקס בקניון עזריאלי הנגב/יח"ת חד פעמי

מה עוד "בגדול"? אחד החידושים בקניון המעוצב הוא מתחם פעילות לילדים המשתרע על פני ארבעה מפלסים בגובה שלוש קומות ושטחו כ-360 מ"ר. "הכניסה והשימוש בפעלתון לילדים בחינם ללקוחות הקניון", אומר מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב שחר טביב, "בנוסף, במהלך חודש יולי ייפתח בקניון חדר הכושר היחיד בבאר שבע בקונספט מוזל של 99 שקלים למנוי חודשי. מדובר ב-1,200 מ"ר של חדר כושר חדיש ומתקדם, ההיענות גדולה וכבר עכשיו נשארו רק כמה מאות מינויים אחרונים".

בגזרת המותגים ישנם לא מעט חידושים. אורבניקה פתחה בקניון את החנות הכי גדולה של הרשת בישראל, על פני שטח של כ-4,000 מ"ר. בנוסף, מותג האופנה הישראלי רנואר מתחדש בחנות שמשתרעת על פני שתי קומות ובשטח של 700 מ"ר. חברת פול אנד בר פתחה בקניון את הסניף הגדול ביותר באזור הדרום, ששטחו כ-500 מ"ר וגם רשתות פוקס, דלתא ופיקס הן חלק מהמותגים במקום.

שם בינלאומי חדש שיגיע לישראל ולקניון עזריאלי הנגב הוא של רשת מוצרי הבית העולמית מיניסו. למותג היפני מעל 5,000 סניפים בעולם והיא מרכזת מותגים זולים עם ניחוח בינלאומי ומוצרים באיכות טובה. החנות בקניון עזריאלי הנגב תהיה אחת משלוש שתפתח הרשת בישראל, שתי החנויות הנוספות הן בקניון עזריאלי מלחה שבירושלים ובקניון עזריאלי תל אביב.

"אנחנו חווים בשנה האחרונה צמיחה מאוד גדולה", אומר טביב, "אנו מודדים זאת בשני פרמטרים - דוח מכירות מצד הסוחרים וספירת כמות האנשים שמבקרים בקניון. המדדים מראים שבחודש ינואר 2018 היינו מקום ראשון בארץ מכל הקניונים בארץ מבחינת אחוז הצמיחה לעומת השנה הקודמת. בחודשים מרץ-אפריל היינו בחמישייה המובילה בצמיחה ובחודש יוני 2018 חווינו צמיחה גדולה של 15%".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חנות פול אנד בר, קניון עזריאלי הנגב. יחצ,
חנות פול אנד בר בקניון עזריאלי הנגב/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully