וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורסל אירחה את נבחרת הנוער של אשכול

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

27.6.2018 / 11:17

נבחרת אשכול הוזמנה על ידי בנק הפועלים הנותן את חסותו לנבחרת הגברים, הנשים והעתודה של ישראל. בנוסף החליטו בבנק על שורת צעדים לסיוע ליישובי עוטף עזה

נבחרת ישראל בכדורסל ונבחרת הנוער של אשכול. יח"צ,
נבחרת ישראל ונבחרת הנוער של אשכול בכדורסל/יח"צ

בנק הפועלים ואיגוד הכדורסל הודיעו השבוע על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהם. במסיבת עיתונאים הודיעו הבנק והאיגוד כי שיתוף הפעולה יכלול חסות על נבחרת הגברים, נבחרת הנשים וכן נבחרת העתודה, הקדטים והנוער. לאימון שערכה נבחרת ישראל לקראת המשחק שייערך ביום חמישי הקרוב נגד נבחרת יוון במסגרת מוקדמות גביע העולם, הוזמנה לשחק גם נבחרת הנוער של המועצה המקומית אשכול.

לדברי מנכ"ל הבנק, אריק פינטו, שהיה מאמן נבחרת ישראל בכדורסל בכסאות גלגלים, והוביל אותה למקום השישי במשחקים הפאראלימפיים בבייג'ין 2008, "הספורט מאחד ומהווה מקור להשראה והזדמנות לביטוי לחלקים גדולים בחברה הישראלית. יש חשיבות לתמיכה של הבנק בספורט המקצועי, המעודד שאיפה למצוינות והישגיות בכל תחומי החיים. הבנק גאה להיות נותן החסות הראשי לכל הנבחרות של איגוד הכדורסל לשנתיים הקרובות. אני מודה לנבחרת על הרצון והנכונות לתת את הבמה למשחק עם ילדי עוטף עזה".

במסגרת החסות לנבחרות הכדורסל של הנשים, גברים, עתודה, קדטים ונוער, יתקיימו מגוון פעילויות בשיתוף הבנק למען מטרות חברתיות וקהילתיות. בכירי בנק הפועלים עומדים בקשר עם ראש המועצה גדי ירקוני ואנשיו ועם מנהלי הבנק באזור עוטף עזה במטרה לבחון את מצב העסקים ואת צרכי הקהילה, ולנסות להקל ולעזור עד כמה שניתן. ראש המועצה ומנכ"ל הבנק סיכמו על סיור קרוב של הנהלת הבנק ביישובי האזור, על מנת להכיר מקרוב את הצרכים ולסייע.

במסגרת הצעדים שאושרו בבנק:

• סיוע מיוחד לעסקים קטנים הנמצאים במצוקה - פתרון מותאם לכל לקוח, הכולל הלוואה בתנאים מיוחדים עם גרייס של חודשיים.

• עשרות הרצאות של המרכז לצמיחה פיננסית לטובת סיוע לעסקים במשבר.

• קידום רכישות בעסקים קטנים באמצעות מתן במה בקמפיין דיגיטלי, הכולל סרטוני תדמית לעסקים קטנים מהדרום וסיוע באמצעות מרמלדה לעסקים מהדרום בזירה הדיגיטלית.

• מימון קייטנות דן חסכן לילדים ביישובי האזור.

• השתתפות במימון ימי כיף במרכז הארץ לרווחת צעירי האזור.

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי, אמר כי "אנו מודים לבנק הפועלים ולמנכ"ל אריק פינטו על האמון בנבחרות ישראל. העובדה שהבנק נותן חסות גם לנבחרות הצעירות מדברת בעד עצמה. נבחרות ישראל הן הדובדבן שבקצפת הכדורסל הישראלי ונעשה הכל כדי שכולן יצליחו בקיץ הקרוב במשימות השונות ובעתיד הרחוק יותר".

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול אמר כי "אנו שמחים לקחת חלק במשחק הידידות עם נבחרת ישראל. העיסוק בספורט והרוח הספורטיבית הוא אחד ממרכיבי החוסן המשמעותיים בכלל ובאשכול בפרט, לילדים, לנוער ולמבוגרים. אנו מודים על המחשבה מחממת הלב עלינו ועל הערבות ההדדית במדינת ישראל שאין שני לה בעולם".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully