וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים חוגגים דו קיום ביפו

רונית מטיאס

28.6.2018 / 8:09

וגם: מי התנתקו מהמונדיאל כדי לחגוג יום הולדת בהרצליה פיתוח, פרס יוקרתי לפרוקטר אנד גמבל, השקת פרויקט בעיצובו של אילן פיבקו ובמוזיאון תל אביב נותנים כבוד לאמנים ריאליסטיים

ארוחת שלום

פנינה רוזנבלום,  זאן  לואיגי בנדיטי  אתי כספי, חנה פרי זן, יונה ברטל. רונית מטיאס,
פנינה רוזנבלום, ז'אן לואיגי בנדיטי, אתי כספי, חנה פרי-זן, יונה ברטל/רונית מטיאס

מרכז פרס לשלום חגגו בבית קנדינוף ביפו סיום פרויקט במסגרתו אימצו אנשי המרכז במהלך 3 שנים יצרני מוצרי מזון פלסטינים של מוצרים כמו שמן זית, טחינה, חלבה, מעדני תמרים, שוקולד ועוד, תידרכו אותם ושידכו ביניהם לבין טובי השפים בישראל ומסעדנים מובילים שהפכו לצרכנים של המוצרים הנ"ל. האירוע צוין בהפנינג גסטרונומי שכלל שולחנות עמוסים במאכלים יצירתיים שבישלו השפים מהמצרכים. המוזמנים הרימו כוסית לעוד פרויקט של דו-קיום של מרכז פרס.

נוף עתמאנה, מנואלה דבירי, חמי פרס, ציק פרס, דני גילרמן. רונית מטיאס,
נוף עתמאנה, מנואלה דבירי, חמי פרס, ציק פרס, דני גילרמן/רונית מטיאס

בסועדים: חמי פרס, מנכ"ל פיטנגו; יונה בר-טל, מנהלת חוג ידידי מרכז פרס לשלום; ז'אן לואיג'י בנדיטי, שגריר אטליה בישראל; חנה פרי-זן, יו"ר פעילים; ג'ניס ואיש העסקים דני גילרמן; יהודית ריכטר, ממקימי מדינול; בת-שבע בובליל, מבעלי קלאב-הוטל ובתה עדן; אשת העסקים פנינה רוזנבלום; השפים דיוויד פרנקל, נוף עתאמנה, צחי בוקששתר, קובי ועדה אושרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קובי ועדה אושרת. רונית מטיאס,
קובי ועדה אושרת/רונית מטיאס
seperator

כוכב שביט

ישראלה שטיר ועתליה שמלצר. רונית מטיאס,
ישראלה שטיר ועתליה שמלצר/רונית מטיאס

עו"ד אילן שביט נטש את המונדיאל והתייצב בבית המכירות הפומביות תירוש בהרצליה כדי לחגוג יום הולדת לאשתו רינה, שהשיקה באותו מעמד מופע סטנד-אפ סוחט דמעות. כ-200 חברות שליוו את שביט בתחנות חייה, מילדותה ברמלה ועד היום בהרצליה פיתוח, נהנו מקוקטייל ומופע.

רינה שביט ואווה קמחי. רונית מטיאס,
רינה שביט ואווה קמחי/רונית מטיאס

בחוגגות: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה סיקסט; מיכל פורר, מבעלי ניו פארם; אווה קמחי, מבעלי קמחי תאורה; ישראלה שטיר, מבעלי קבוצת שטיר; הבנות עתליה ורביד; הגיסה עו"ד אביטל שטריקס; עו"ד ברוריה לקנר; בת שבע בובליל, מבעלי קלאב הוטל; יעל רב הון, מנכ"לית אבוטח; דב חזן, אחיה של רינה ובעל בית המכירות.

אילן ורינה שביט, דב חזן. רונית מטיאס,
אילן ורינה שביט, דב חזן/רונית מטיאס
seperator

דור ה-Q

אנה ליפקין לוי צ. רונית מטיאס,
אנה ליפקין לוי/רונית מטיאס

בריברסייד בתל אביב נערכה ארוחת בוקר לרגל השקת ליין מסכי ה-QLED של סמסונג ל-2018 - מסכים באיכות תמונה מהמתקדמות בעולם, עיצוביים פורצי דרך ההופכים את הטלוויזיה לאלמנט עיצובי בחלל הסלון, ויכולות חכמות ואינטואיטיביות המשלבות את בשורת ה-IOT לראשונה במוצרים נוספים ברחבי הבית על ידי אפליקציית Smart things החדשה המובנת בטלוויזיות. קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית של סמסונג ישראל, אמר כי הצופה הישראלי הוא מהמתוחכמים בעולם וכי הישראלים בקיאים בטכנולוגיות המתקדמות, מעריכים צפייה איכותית ומשקיעים משאבים רבים ביצירת חווית צפייה ביתית המותאמת להעדפותיהם.

חן הראל, ירון מרקוביץ, רונן סלם. אבשלום ששוני,
חן הראל , ירון מרקוביץ, רונן סלם/אבשלום ששוני

חן הראל, מנהל מותג טלוויזיות סמסונג בסמליין הציג את הדגמים השונים ואמר כי הטלוויזיות של סמסונג ל-2018 כוללת חידושים רבים והושם דגש נרחב הנוגע לחשיבה מחודשת על השתלבות הטלוויזיה בחלל המגורים, האופן שבו צרכנים נהנים מתוכן והאינטראקציה שלהם עם מוצרים שונים ומגוונים בביתם.

עוד נכחו: ירון מרקוביץ, משנה למנכ"ל סמליין; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק; אנה ליפניק לוי.

seperator

רואים ברור

בוריס דה-ז'ונקיר, אילן לפידות, בועז להב צ. רונית מטיאס,
בוריס דה-ז'ונקיר, אילן לפידות, בועז להב/רונית מטיאס

קבוצת לפידות, היבואנית הבלעדית לישראל של מותג העדשות הגרמני צייס ויז'ן קר, השיקה במסעדת התרנגול הכחול בתל אביב, את עדשות הראייה של המותג עם הטכנולוגיה החדשה UVProtect המוטמעת בכל סדרות עדשות הראייה של החברה. בוריס דה-ז'ונקיר, סמנכ"ל מכירות ופיתוח צייס ויז'ן קר העולמי, הרצה על הטכנולוגיה החדשנית שפיתח המותג.

במחכימים: בועז להב, סמנכ"ל שיווק קבוצת לפידות ואילן לפידות, מנכ"ל הקבוצה, שאמר כי קבוצת לפידות גאה לייצג את צייס ויז'ן קר, שהתחייבה להציג בכל שנה חדשנות פורצת דרך וגם השנה עושה זאת ומציגה הגנת UV מלאה בכל עדשות הראייה של החברה. במדינה שטופת שמש כמו ישראל, לדבריו, ההגנה שעדשות צייס מעניקות לעין חשובה ביותר שכן מחקרים מראים כי בין 5-10% מכלל סרטן העור מופיע באזור העפעפיים ובזכות טכנולוגיה זו למרכיב משקפיים יש יתרון על פני מי שאינו מרכיב משקפיים.

seperator

פרס אמנותי

דובי שיף, רובי ריבלין, סמאח שחאדה. איציק בירן,
דובי שיף, ראובן ריבלין, סמאח שחאדה/איציק בירן

במוזיאון תל אביב הוענק פרס על שם חיים שיף לאמנות פיגורטיבית ריאליסטית לשנת 2018, לציירת סמאח שחאדה שמתייחסת ביצירתה למקום ולזהות האישה הערבייה בתרבות הערבית ובכלל.

גלית שניידמן, אפי שניידמן, דובי שיף, ראובן ריבלין. איציק בירן,
גלית שניידמן, אפי שניידמן, דובי שיף, ראובן ריבלין/איציק בירן

באמנותיים: נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שגם ביקר בתערוכת היחיד של האמן מתן בן-כנען זוכה פרס שיף 2017; סוזן לנדאו, מנכ"לית המוזיאון; דורון רבינא, האוצר הראשי; אנה ודובי שיף, שייסד את הפרס לפני עשור לזכר אביו איש העסקים חיים שיף ז"ל - אספן אמנות שפעל למען טיפוח אמנים בישראל; חמוטל ואלכס אנסקי; דפנה ורו"ח שלמה גרוס; גבי ועו"ד ירון סהר; עו"ד דוד זיילר; עו"ד זיו עירוני, אפי שניידמן, מנכ"ל ניאופארם ואשתו גלית.

seperator

מקאן לכאן

מיכל בר-טל, מיכל הלר דור, שימי אמיאס, גלעד קט, ירון פריזון. יח"צ,
מיכל בר-טל, מיכל הלר דור, שימי אמיאס, גלעד קט, ירון פאריזון/יח"צ

פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיה קום ישראל, המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל, חברת הפרסום אדלר חומסקי וחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכו בתחרות הפרסום של קאן ליונס קאן, עם שני קמפיינים שונים עבור המותג ג'ילט.

אופיר גוטמן, לירון שיפטר  ספי צרפתי ורוני שחם. יח"צ,
אופיר גוטמן, לירון שיפטר ספי צרפתי ורוני שחם/יח"צ

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אמר שזוהי עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה והעשייה שלהם, תחילה בפסטיבל ברומא וכעת בפסטיבל הנחשק והנחשב בעולם הפרסום בקאן וכי לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל והשותפים לעשייה היצירתית. גוטמן הביע את שמחתו על כך שמבין עשרות מדינות משתתפות, דווקא מישראל יוצאים מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום הזוכים להכרה ולהערכה בין לאומית.

התמוגגו: מיכל בר-טל, מנהלת חטיבת מגזרים שטרן אריאלי; מיכל הלר-דור, מנהלת השיווק היוצאת פרוקטר אנד גמבל; שימי אמיאס, סמנכ"ל לקוחות מדיה קום וגלעד קט, מנהל תכנון ומדיה; ירון פאריזון, מנכ"ל מדיה קום.

seperator

רוקדים בקניון

זוהר הורביץ, ארנון תורן וגאלה בנסימון. רפי דלויה
זוהר הורביץ, ארנון תורן וגאלה בנסימון/רפי דלויה

בקניון עזריאלי הוד השרון נפתח בית ספר למחול "סטודיו זוהר" על שם זוהר הורביץ, סניף שני במספר.

במשיקים: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; זוהר הורוביץ, מייסדת הסטודיו; עו"ד כנרת אלישע-כהן, סגנית ראש העיר; גאלה בנסימון, מנכ"לית הקניון; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי ת"א; אסנת טיילר, מעצבת הסטודיו; צביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי מודיעין; ירון ספיר. מנכ"ל עזריאלי חולון.

seperator

מונדיאל במגדל

אביב משה אילן ששון ואילן פיבקו. לנס הפקות,
אביב משה, אילן ששון ואילן פיבקו/לנס הפקות

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת, ערך במשרד המכירות של רום כנרת על חוף הים בבת ים אירוע מכירה של פרויקט SEA TOWER 4 שתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו. ששון ופיבקו הציגו את הפרויקט החדש והשף אביב משה היה על ארוחת ערב, כשעל מסכי ענק הוקרנו משחקי המונדיאל.

עו"ד ששון אמר כי שר האוצר נכשל בתכניתו לצנן את שוק הנדל"ן. "לא ניתן לכבות אש בכוס מים, שוק הנדל"ן רותח ומבעבע ובימים אלה מתפרץ כמו הר הגעש אתנה כשמהעבר השני עומד כבאי בודד עם פייק ניוז שרץ לתקשורת ומנסה לעצור את הסחף. קיים מחסור של אלפי דירות ולא ניתן לשנות את חוקי הכלכלה עם ברברת בעיתונות. אירוע המכירות שלנו הוכיח את עוצמתו של שוק הדירות למכירה הדירות נחטפו כמו קרואסונים חמים בשאנז אליזה".

seperator

סיפור עם בשר

קוקי אבוטבול, משה קיים, שרון אבהר. רונית מטיאס,
קוקי אבוטבול, משה קיים, שרון אבהר/רונית מטיאס

חברת הבשר בלדי, המתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק מוצרי בשר, בקר, עוף, דגים וירקות קפואים למעלה מ-100 שנה, השיקה בבמסעדת גשן בתל אביב שני מוצרים חדשים מסדרת המינוט -שניצל מינוט ושאוורמה מינוט שניתן להכין בדקה בלבד. האירוע כלל ארוחת טעימות ותפריט שמבוסס כולו על מוצרי החברה בניצוחו של קוקי אבוטבול, שף בלדי.

בטועמים: שרון אבהר, סמנכ"ל החברה ומשה קיים מנהל מכירות ארצי.

seperator

ג'ו טו גוו

נדב קמיל עמי שם טוב ועירא ברייר. אלירן אביטל,
נדב קמיל, עמי שם-טוב ועירא ברייר/אלירן אביטל

עמי שם-טוב, מנכ"ל קפה ג'ו, הגיע שלשום בערב לדיזינגוף סנטר - ולא למטרות שופינג. שם-טוב התייצב בסניף JOE & GO - קונספט חדש של הרשת המתמקד בצריכה מהירה של קפה, כדי לעזור בסידור הסחורה במקררים ועל המדפים. למחרת התייצב בשעת בוקר מוקדמת כדי לחנוך את הסניף ואף התכבד בלקיחת הזמנות של המוזמנים והגשה לשולחן. בין לבין הבטיח שם-טוב כי עד סוף 2019 צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים תחת אותו קונספט כשהבא נמצא ברחוב מנחם בגין בתל אביב.

דן פילץ ועמי שם טוב. אלירן  אביטל,
דן פילץ ועמי שם-טוב/אלירן אביטל

דן פילץ, מנכ"ל ומבעלי הדיזינגוף סנטר; נדב קמיל, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של הרשת; רות סירקיס, מחברת ספרי בישול ובעלה רפי, שתו קפה, טעמו כריך חם עם גבינת גאודה וקינחו עם מאפים מתוקים.

seperator

בקטנה

מנטה, רשת חנויות הנוחות של דלק, מרחיבה את תחומי פעילותה ומכריזה על שיתוף פעולה עם רשת וניליה. בשלב הראשון ימכרו הגלידות ב-5 תחנות: גיבורי ישראל, נחשון, מגשימים, מצפה רמון ויבנה תחת המותג ג'לאטו, ובהמשך יורחב לכ-100 חנויות נוחות נוספות. צפי ההכנסות עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה.

וניליה משיקה עם דלק ישראל את ג'לאטו - הג'לאטו יוגש בכוס רחבה מעוצבת, והלקוח יוכל לבחור ממגוון עשיר של רטבים ותוספות ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

seperator

רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא, מקימי הסטארטאפ המוסיקלי JoyTunes, השלימו גיוס של 10 מיליון דולר. לחברה שתי אפליקציות מרכזיות, Simply Piano, אפליקציית הדגל של החברה-אפליקציה מובילה בעולם ללימוד נגינה בפסנתר עם מעל 10 מיליון הורדות בעולם, שנבחרה כ-Best App על ידי גוגל ואפל, ואפליקציית Piano Maestro, למורים לנגינה בפסנתר. הטכנולוגיה הייחודית של JoyTunes מתבססת על מנוע MusicSense המזהה את הנגינה של המשתמש בזמן אמת ומתאים את תגובת היישום לקצב ההתקדמות באופן אישי.

יובל קמינקא, מנכ"ל וממייסדי JoyTunes אמר כי הגיוס הנוכחי יאפשר להם לעבוד במכפלות ויחד עם זאת חשוב להם לשמור על הצביון שהוביל אותם להצלחה יוצאת הדופן. "למרות היכולת הכלכלית שלנו לגייס עשרות רבות של עובדים אנו מבינים שאחד ממרכיבי המפתח להצלחה שלנו הוא הצוות המיוחד והמדויק שלנו ולכן מגייסים רק את הטובים ביותר שיצטרפו אלינו למסע", אמר קמיקנא בין המשקיעים בגיוס: קרן הצמיחה Insight Venture Partners מהגדולות בארה"ב, שהשקיעה בחברות כמו udemy, וויקס וטוויטר; קרן Aleph ; וקרן Genesis Partners והצטרף גם מנכ"ל Yelp שבעצמו משתמש של מוצרי החברה. עד היום סך הכל גייסה החברה 17 מיליון דולר.

במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נפתחה תערוכת התכשיטים JOVELLA JEWELRY SHOW ה-15. באירוע הוענק פרס ע"ס 20 אלף שקל מתנת קבוצת שטיר, למעצבת טלי קומפנייץ שזכתה במקום הראשון בתחרות "לתפארת מדינת ישראל", בה השתתפו 50 מעצבים שהתבקשו לעצב תכשיט מזהב או כסף עם אפשרות לשלב אבני חן, שיוכל לשמש כסיכה לדש הבגד וכתליון לשרשרת.

התרגשו: שר הכלכלה אלי כהן; ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר; גיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, שאמר כי ענף התכשיטים היה עשרות שנים מענפי הייצוא המובילים של ישראל ובשנים האחרונות חלה עלייה בעיצוב תכשיטים וייצור מקומי בעיקר על ידי מעצבים צעירים.

seperator
מיקי בר ושוני ריבנאי. יח"צ,
מיקי בר ושוני ריבנאי/יח"צ

בטקס פרסי האפי 2018 שיערך בשבוע הבא, יוענק פרס מפעל חיים והוקרה למיקי בר ושוני ריבנאי - מייסדי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי על תרומתם לענף הפרסום בישראל. הפרס מוענק זו הפעם ה-10 על ידי איגודי הפרסום והשיווק בישראל. בין מקבלי הפרס בעבר: ברונו לנדסברג, מיכאל שטראוס, דן פרופר, ליאון קופלר, אריק רייכמן, עמוס שפירא ואביעזר (גזי) קפלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully