וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לחסוך בזמן הצפייה במונדיאל? תארחו

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

2.7.2018 / 7:31

לארח את החברים לצפייה משותפת במשחק של ארגנטינה מול ניגריה יכול להיות תיק - אבל זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף. בנק הפועלים ממליץ לכם איך גם להנות עם החבר'ה וגם לא לרוקן את הכיס

מערכת וואלה!

אין מה לדבר, החודש הזה הוא חגיגה עולמית. לאן שלא תסתכלו, עם מי שלא תדברו, מה שלא תראו, תמיד יהיה שם כדורגל. חג המונדיאל. פעם בארבע שנים עוצרים הכול ומתרכזים רק בו. וגם אתם, אלא מה. יש הרבה דברים לצפות במונדיאל: דרך אפליקציה, בטלוויזיה עם מסך ענק, בבית לבד או עם החבר'ה. כל אחד והדרך שלו. מה שבטוח, זה חודש שתוציאו בו לא מעט כסף. אין מה לעשות - אוכל, שתייה, גבר, מונדיאל. אבל איך בכל זאת אפשר לצאת עם קצת פחות נזק לכיס? ובכן, אפשר. ברור שאפשר. פשוט צריך קצת לפקוח את העיניים ולהפעיל את הדמיון, כי הדרכים הקטנות לחיסכון הגדול נמצאות פה סביבנו ורק צריך להיות מודעים אליהן.

כל מה שצריך הוא החלטה נכונה אחת שתשנה את מהלך העניינים. המפתח הוא בפתרון דילמת ה"לארח-להתארח". זהו הבסיס, זאת ההתחלה. ומכן, אתם פשוט צריכים להקשיב למה ששחר ועדי אומרות בסרטון ולבצע. נכון שפשוט? אז קדימה, תנו לאורחים את הרשימה שאתם צריכים, חיסכו בדברים הקטנים ותיהנו מהמשחקים.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully