וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה עשה אמן החושים בפגישת המחזור של הבורסה?

רונית מטיאס

2.7.2018 / 8:00

וגם: מעצבי פנים חוגגים את פתיחת הקיץ, מתחם חללי עבודה משותפים מטפח את הקשר עם הסינים, המסעדה הספרדית שחוגגת יום הולדת 16 וחברת הקפה שהשיקה ליין הופעות

נוסטלגיה בבורסה

יוסי ניצני, אסתר לבנון, אמנון נויבך, מאיר חת ואיתי בן זאב. גיא אסי,
יוסי ניצני, אסתר לבנון, אמנון נויבך, מאיר חת ואיתי בן זאב/גיא אסי

65 שנים לאחר שנוסדה הבורסה לניירות ערך ו-20 שנה לאחר שאחרון המבצעים צעק תקנה ותמכור, אירחו אמנון נויבך, יו"ר הבורסה ואיתי בן-זאב, המנכ"ל, אירוע הוקרה לדור המייסדים. מאות פעילי שוק בעבר ובהווה שהגיעו לבורסה לני"ע בתל אביב נפגשו עם חלק מעובדי הבורסה בעבר ועם השותפים בהקמתה ובפיתוחה, מייסדים, דירקטורים ומבצעים - מקצוע שכמעט נעלם מהעולם.

המוזמנים העלו זיכרונות מהימים בהם לא חלמו על מערכות ממוחשבות וגוללו את סיפורה של הבורסה ממשכנה הראשון בפסאז' ברחוב אלנבי ועד למשכנה הנוכחי ברחוב אחוזת בית. בן-זאב ציין כי בכדי להבטיח את עתידה של הבורסה עלינו להוקיר תודה ולשמר את זיכרון עברה וכמו כל ארגון שמכבד את עצמו, גם הבורסה הניצבת בפני אתגרים חדשים ומסתכלת קדימה לקראת הנפקה לציבור הרחב. לדבריו, הבורסה זוכרת את דור המייסדים והאנשים שמלווים את הבורסה ושוק ההון מאז ועד היום, שבזכותם כבר 65 שנה הבורסה הישראלית היא מנוע הצמיחה של המשק.

חמיק קובי, אופיר בן נון ואייל בקשי. גיא אסייג,
חמיק קובי, אופיר בן נון ואייל בקשי/גיא אסייג
רונית הראל ונאדין בודו טרכטנברג. גיא אסייג,
רונית הראל ונאדין בודו טרכטנברג/גיא אסייג

בחלק האמנותי: אמן החושים רון פרשט, שסיפר כי היה ברוקר בבורסה שפוטר בגל הפיטורים ב-93-94, נסע לניו-זינלנד וקרא את הספר "הודיני חייו ומותו", שם אמר לעצמו שאו שיתנצר או שיהפוך למנטליסט ונידב את בן-איתי לעלות לבמה.

תמרה דירקטור ואלונה להב אריאלי. רונית מטיאס,
תמרה דירקטור ואלונה להב אריאלי/רונית מטיאס

התרגשו: מנכ"לים ויושבי ראש הבורסה בעבר, ביניהם אסתר לבנון, יוסי ניצני ופרופ' מאיר חת. וגם: נאדין בודו טרכטנברג, המשנה לנגידת בנק ישראל; חנה הולנדר, מנכ"לית אקסלנס; ישראל טראו, מנכ"ל בנק איגוד היוצא; רונית הראל בן-זאב, מנכ"לית S&P מעלות; אלונה להב אריאלי, סמנכ"לית בכירה לקשרי חוץ וממשל בפסגות; תמרה דירקטור, מנכ"לית פסגות ני"ע; פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות ניירות ערך לשעבר; חמיק קובי, מנכ"ל קופת התגמולים של עובדי בנק לאומי; אופיר בן-נון, מנכ"ל בי.די.אם בית השקעות; אייל בקשי, בעלים ומנכ"ל חברת ברק קפיטל ואחרים.

איתי בן זאב ורון פרשט. רונית מטיאס,
איתי בן זאב ורון פרשט/רונית מטיאס
seperator

מנהלים סיכונים

שחר אושרי ועודד פלר. דרור סיתהכל,
שחר אושרי ורועי כהן/דרור סיתהכל

במרכז הכנסים Avenue נערכה ועידה כלכלית שעסקה בניהול סיכונים, מיזוגים ורכישות. הוועידה נערכה ביוזמת "מידע כנסים" ובהנחיית גדי סוקניק. גבי חיון, סגן נשיא בכיר מחקר ופיתוח במובילאיי, קיבל בשם פרופ אמנון שעשוע אות הוקרה על עסקת הענק בה אינטל רכשה אותם.

תומר ישראלי, מיכל קופל, גבי חיון. דרור סיתהכל,
תומר ישראלי, מיכל מור וגבי חיון/דרור סיתהכל

במחכימים: ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת; יואב מימן, מנכ"ל ProxiBit; שחר אושרי, מנכ"ל כלל ביטוח אשראי; עודד פלר, נשיא להב; ערן גולן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במימון ישיר; עו"ד שלומי תורג'מן, מייסד ומנכ"ל BTB Israel; פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה; גבי חיון, סגן נשיא בכיר מחקר ופיתוח במובילאיי; ד"ר אברהם אורטל, קרן סקיי; נתי אברהמי, מנכ"ל Taldor; אייל ליאור, משנה למנכ"ל פנינסולה; אייל וייס, מייסד ומנהל The Firm; שלומי ברטוב, מנכ"ל "פאהן קנה"; עו"ד מיכל מור קופל, מנכ"לית משותפת איגוד הדירקטורים בישראל; תומר ישראל, מנכ"ל מידע וכנסים.

seperator

חכמים בלילה

מיכאל כרסנטי גיא סברסקי משה כחלון והנרי צימרמן. ויקטור לוי,
מיכאל כרסנתי, גיא סברסקי, משה כחלון והנרי צימרמן/ויקטור לוי

גיא סברסקי, סגן יו"ר קרן אדמונד דה-רוטשילד; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה; והנרי צימרמן, יו"ר התאחדות התעשיינים מרחב צפון, אירחו את שר האוצר משה כחלון וכ-350 בכירי התעשיינים בצפון בכנס בנושא תעשייה חכמה בפארק העסקים החכם בקיסריה - הראשון מסוגו בישראל. השר ציין כי העתיד נמצא בחדשנות, וכששמע את צמד המילים 'פארק עסקים חכם' ידע מיד שמדובר באירוע ששווה להניח הכל בצד ולהגיע לכנס כי הוא מאמין שעתיד ישראל בחדשנות והוא ימשיך לתמוך בעסקים ובתעשיות המקדמות ומקיימות חדשנות.

המוזמנים הציצו ל"הקוקפיט" המשוכלל ולמוקד העיר החכמה שהקימה החברה לפיתוח קיסריה, באמצעותו מעניקה מנהלת פארק העסקים חוויית שירות ללמעלה מ-270 חברות המאכלסות את הפארק תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומערכות שליטה ובקרה בתחומי המים, התחבורה, ואיכות הסביבה.

בחכמים: נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה; ד"ר מלכה ניר מרשות החדשנות; משה מאיר, מנהל המחלקה המסחרית בחטיבה עסקית בבנק הבינלאומי; גל ענבר, מנכ"ל icobots; אמיר אלוני, מנכ"ל LeaderMES.

seperator

טיסה נעימה

חנן מור בנימין חן ואבי מאור. דורית אפרתי קוטלי,
חנן מור, בנימין חן ואבי מאור/דורית אפרתי קוטלי

חנן מור ואבי מאור, ראשי קבוצת הנדל"ן הציבורית MORE, לא שוברים מסורת וממשיכים לחגוג בר ובת מצווה לנערים ולנערות מכפר הילדים והנוער "נווה יהודה", שבנס ציונה, בניהולו של בנימין חן, עם טיסה בשמי הארץ. מור ומאור הטיסו בעצמם את המטוס בטיסה בשמי הארץ וערכו להם יום כיף. החברה שמשרדיה ממוקמים בנס ציונה, מקיימת קשר ארוך שנים עם "נווה יהודה" ומקיימת פעילויות למען הקהילה לאורך השנה.

seperator

פורצים דרך

אבי בוסקילה , דניאל לב ועמי לפידות. אביב חופי
אבי בוסקילה, דניאל לב ועמי לפידות/אביב חופי

בדן פנורמה נערכה תערוכת "מדיקו" למכשור, ציוד וטכנולוגיות רפואיות שעסקה בבינה מלאכותית ברפואה, טכנולוגיות פורצות דרך וטכנולוגיות חדשניות בבית חולים.

בפורצים: חמי שמיר, ראש אגף לוגיסטיקה ורכש באסותא; אבי בוסקילה, מנכ"ל 'שראל'; ד"ר זיו רוזנבוים, ראש אגף טכנולוגיות רפואיות שירותי בריאות כללית; ד"ר אסנת לוקסמבורג, מנהלת חטיבת טכנולוגיות רפואיות, מידע ומחקר, משרד הבריאות; עמי לפידות יו"ר קבוצת "לפידות" ודניאל לב מנכ"ל SION MEDICAL.

seperator

אירוע לבבי

אורי סלונים, אלונה פרידמן, טיטי איינהו, יאיר מלכה ואודי אנג'ל. אלעד גוטמן,
אורי סלונים, אלונה פרידמן, טיטי איינהו, יאיר מלכה ואודי אנג'ל/אלעד גוטמן

עו"ד אורי סלונים, יו"ר וראייטי; אודי אנג'ל, נשיא וראייטי ישראל; יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג; והדוגמנית טיטי איינהו, נפגשו בסניף קפה גרג בנמל תל אביב, להשקת פעילות "לעשות טוב זה צ'ארם". באירוע נחשף תליון צ'ארם בצורת לב שישווק בלעדית בקפה גרג במהדורה מוגבלת, ועוצב במיוחד לפעילות שתוביל טיטי איינהו.

מלכה אמר כי בסניפי גרג ברחבי הארץ ימכרו התליונים ב-55 שקל כשכל ההכנסות לארגון וראייטי וציין כי קפה גרג חרטה על דגלה לעשות ולפעול למען הקהילה. סלונים ציין כי וראייטי ישראל רואה בקהילה העסקית במדינה שותפה מלאה ונכונה לפעילויותיהם. אנג'ל סיפר כי לפני כשנה פנו למלכה ומאז הפכו לשותפים לדרך. אלונה פרידמן מונתה באירוע למנהלת קשרי חוץ ואירועים בארגון.

seperator

סינים במתחמים

ג?יאמנג צ?ן יוסי ורדי. מקור ליאת אריאב,
ראש מחוז גואנג ג'ו, ג?יאמנג צ?ן, ויוסי ורדי/מקור ליאת אריאב

ברשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL נערך מפגש שעסק בחיבור של חברות ויזמים ישראלים עם השוק הסיני. המפגש, שאורגן ע"י Brinc, אקסלרטור הפועל מהונג קונג, ומשלחת ממשלתית ממחוז גואנג ג'ו, הציג את ההתפתחות המשגשגת של האזור במסגרת המגה חזון של סין ויוזמת ה-The Greater Bay Initiative.

היזם יוסי ורדי הציג את פסטיבל החדשנות בגואנג ג'ו, מיכאל פלט הקונסול הישראלי של InvestHK דיבר על התמיכה והסיוע שמעניקים ליזמים ישראלים המעוניינים בכניסה לשוק הסיני, ונבו עלוה מייסד Visualead שנרכשה ע"י Alibaba, דיבר על האתגרים הייחודיים בשוק הסיני לסטארטאפים ישראלים.

באירוע הוכרזה תחרות בינלאומית בשם THero שפתוחה השנה גם לסטרטאפים ישראלים, כששלושת הזוכים יזכו בטיסה ושבוע שהייה חינם בגואנג ג'ו, פגישות עם משקיעים, ואפשרות לזכות ב-150 אלף דולר עזרה בפתיחת משרד בגואנג ג'ו.

seperator

סוויט סיקסטין

אייל חסיד ורונה דייויס צור. רן בירן,
אייל חסיד ורונה דייויס צור/רן בירן

איש העסקים אייל חסיד מבעלי רשת טפאו, חגג יום הולדת 16 למסעדת טפאו במרפסת החדשה של הסניף בהרצליה. חסיד סיפר כי המילה TAPEO בספרדית היא LETS GO TAPAS. ולכן ההתמחות היא מגוון רחב של מנות טפאס בניחוח ספרדי מסורתי עם טאץ' ייחודי ופרשנות מודרנית.

ניני נוף ואייל חסיד. רן בירן,
ניני נוף ואייל חסיד./רן בירן

בחוגגים: רונה דייויס צור, דוברת Wix; ניני נוף, מבעלי "מקום של בשר" ושותף של אייל חסיד בבר הסביצ'ה מוצ'ה; הסופרת ענת לב-אדלר; זוהר ואבי סינגולדה, שנהנו ממשקאות בחסות טמפו ומגוון מנות טפאס.

ענת לב אדלר ובעלה איתמר. רן בירן,
ענת לב אדלר ובעלה איתמר/רן בירן
seperator

קפה כזה

תומר הורוביץ רוני וייזר, ענבל אורן ואריאל לייזגולד. שוקה כהן
תומר הורוביץ רוני וייזר, ענבל אורן ואריאל לייזגולד/שוקה כהן

רוני וייזר, סמנכ"לית השיווק של נספרסו ישראל; תומר הורוביץ, מנהל החטיבה העסקית; וענבל אורן, מנהלת התקשורת, השיקו באספרנטו בר במלון קרלטון תל אביב את ליין ההופעות והמסיבות של נספרסו שכולל הופעות מוסיקליות ב-3 לוקיישנים נבחרים בסופי שבוע ולאחריהן מסיבות אל תוך הלילה. בתוכנית: ההרכב ג'יין בורדו, נישנושים וקוקטיילים ממתערובת הקיץ של נספרסו בהשראת מתכון קפה איטלקי סלנטינה ומקוקטיילים ייחודיים שהרכיב המיקסולוג אריאל לייזגולד.

seperator

סיפורי נייר

עינת בלדרמן.אלי ג'רבי. מקור זאביק דרור,
עינת בלדרמן ואילן ג'רבי/מקור זאביק דרור

אילן ג'רבי, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים, ועינת בלדרמן, בעלים משותפים מותג MOMENTO, נפגשו ביריד מוצרי הנייר הראשון בארץ שנערך בקניון וכלל סדנאות יצירה שהועברו על ידי חברת MOMENTO. ביריד נמכרו יומנים, מחברות, מדבקות, חותמות, קופסאות אחסון מעוצבות ומוצרים לעיצוב הבית של יצרנים מקומיים.

seperator

מעצבים ומתפנקים

אתי רז ושחר הכט. מקור דדי בן מנחם,
אתי רז ושחר הכט/מקור דדי בן מנחם

שחר הכט, יו"ר ארגון מעצבי הפנים בישראל, ערכה ב"יקב" בנתניה, קוקטייל לפתיחת הקיץ עם ארוחת צהריים וסקירה על פעילות הארגון. אתי רז, מנכ"לית מייסדת מועדון ההטבות לעסקים קטנים All Club בו חברים חברי ארגון מעצבי הפנים, הציגה מגוון הטבות אטרקטיביות ופתרונות מוזלים שהמועדון מציע בהיבט הצרכני, המשפטי והפיננסי, המסובסדים בדמי החבר שלהם.

seperator

תכשיטים לגברים

אורי אנג'ל, דניאל ברק, רועי ביכל, חן חגי ואנדי רם. שוקה כהן
אורי אנג'ל, דניאל ברק, רועי ביכלר, חן חגי ואנדי רם/שוקה כהן

דניאל ברק, רועי ביכלר וחן חגי בעלי מותג התכשיטים לגבריםAINKER , השיקו ביפו קו תכשיטים הכולל טבעות, צמידים ושרשראות איכותיים ובמחירים הוגנים.

באופנתיים: אורי אנג'ל, מנכ"ל XT והטניסאי אנדי רם.

seperator

רואים ירוק

רואים ירוק צביקה צרפתי ואביב כהן. מורג ביטן,
צביקה צרפתי ואביב כהן/מורג ביטן

אביב כהן, מנכ"ל "אושירה", אירח את צביקה צרפתי, ראש עיריית כפר סבא, לסיור באתר הקמת מתחם הביוטק-הייטק הגדול ביותר באזור כפר סבא והשרון O-TECH המוקם על ידי החברה, שבבעלות איש העסקים סמי קצב, בהשקעה של כ-500 מיליון שקל. O-TECH הוא מתחם משרדים המיועד לחברות הייטק וביוטק ומאגד 3 בניינים של 6 קומות כל אחד ו-2 קומות חניה, ומשתרע על-פני כ-52 אלף מ"ר.

הפרויקט יכלול פארק ירוק בשטח של כ-5,000 מ"ר, שיעמוד לרווחת העובדים במשרדים בפרויקט.

seperator

לבן בפארק

מריו ארלובסקי, מרסל אברם וחגי שטרוויס. אור גפן,
מריו ארלובסקי, מרסל אברם וחגי שטרוויס/אור גפן

המפיק הישראלי מרסל אברם; המפיק הישראלי מריו ארלובסקי מטאלנט מיוזיק; ועו"ד חגי שטרוויס, נציג ההפקה הבינלאומי, בילו את לילה לבן בהופעה של הזמר מאלומה בפארק הירקון עם 47 אלף צופים. מאלומה הגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, אפילו עדן בן-זקן קפצה לשיר איתו דואט.

seperator

בקטנה

מותג הספורט היוקרתי FILA יציג לראשונה בשבוע האופנה במילאנו במסגרת חגיגות 100 שנות פעילות למותג, ויציג תערוכה היסטורית על התפתחות המותג אותו הקימו שני אחים באיטליה והוא הפך לתאגיד בבעלות דרום קוריאנית.

גן יון, המנכ"ל העולמי של FILA אמר שהוא נרגש להוביל את FILA לפרק חדש בהיסטוריה ולשנות את היסוד המכונן ב-DNA של המותג. יון אמר כי לאחר קיום שיתופי פעולה מוצלחים בזירת האופנה, עם מותג היוקרה Fendi ועם מעצבי אופנה מובילים, חשבו בחברה ששיתופי פעולה אלו יהיו מהלך טבעי, כדי להעניק חווית סיפור מלאה של 360 מעלות. FILA העולמית חתמה על הסכם חסות עם ליאו בורג, אגדת הטניס, ביורן בורג, וביורן בורג הבן - שחקן טניס צעיר.

seperator

ילדי עמותת שניר - הפועלת לקידום מתן שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, נפגשו עם רמי גרשון שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל הנמנה על קבוצת "המלאכים של שניר" - זרוע של העמותה הכוללת אנשי עסקים, מנכ"לים, ומובילי דעה, הפועלים ברמה היומיומיות לסיוע לזולת, לחברה ולקהילה בישראל. איש הנדל"ן ניר שמול, יו"ר העמותה הודה בקבוצת הווטסאפ "המלאכים של שניר" לגרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully