וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 טיפים שיחסכו לכם כסף וכאב ראש בחופשה הבאה בחו"ל

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

8.8.2018 / 8:00

אתם צריכים להספיק הרבה דברים לפני הטיסה ואין לכם זמן? יש שלושה דברים שאסור לכם לוותר עליהם בשום אופן והם יכולים לעשות את ההבדל בין חופשה חלומית לסיוט בהתהוות

חופשה האיים המלדיביים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
כדי להגיע ללחופש האולטימטיבי צריך לדאוג לכמה דברים לפני/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

כרטיס sim מקומי

הימים שבהם טיילנו עם מפות ושלחנו גלויות נראים כיום כמו היסטוריה רחוקה. העידן הטכנולוגי הפך את הסמארטפון לחבילה השלמה והמושלמת שאנחנו צריכים לקחת איתנו לחו"ל. דרכו אנחנו מצלמים, מסריטים, מחפשים אטרקציות, קוראים מידע על אטרקציות, מתרגמים את השפה המקומית, בוחרים מסעדה ומנווטים. נכון, תמיד אפשר להתחבר ל-WiFi ולגלוש חופשי ובחינם, אבל אף אחד לא רוצה להיות תלוי בכך ויותר גרוע - זה מגביל אותנו. אנחנו צריכים את הסמארטפון שלנו זמין כדי שנוכל ליהנות מכל האפליקציות, להיות בקשר עם כולם, ולהעלות מיד את הסלפי שלנו על רקע האייפל או הביג בן. חוץ מזה, כשמטיילים בטבע או באזורי ספר לא נמצא WiFi, כך שפתרון יעיל ונוח לזה הוא
כרטיס sim מקומי.

רכישת כרטיס שכזה במדינת היעד תאפשר לכם לגלוש במחיר נמוך משמעותית מזה של חבילת גלישה ממפעיל הסלולרי, ואם נגמרת החבילה פשוט מטעינים מחדש. כרטיס sim מאפשר חבילת שיחות בלי להיות תלוי בוואטסאפ וישנן דרכים שמאפשרות לשמור על מספר הטלפון שלנו גם במדינה הזרה ולעקוב אחרי צריכת האינטרנט, כדי לדעת מתי לחדש את הטעינה.

זוג מצטלם סלפי במהלך טיול בעיר לונדון על רקע הביג בן. ShutterStock
בחופשה בחו"ל אנחנו רוצים לגלוש, לצלם ולהשתמש בסמארטפון כמו בבית/ShutterStock

המרת מט"ח בטרמינל

בעידן הדיגיטלי עושים הכול דרך האינטרנט. הזמנתם טיסה, מלון, רכב וחבילת גלישה דרך האתרים השונים? אז למה שלא תזמינו לכם גם מטבע חוץ באותה דרך? עכשיו אפשר להזמין מטבע חוץ (30 סוגי מטבעות), לבחור את ערכי השטרות ולקחת את הכסף מדלפקי בנק הפועלים בנתב"ג.

שירות ייחודי לבנק הפועלים, שפתוח ללקוחות כל הבנקים, יעזור לכם לטוס בראש שקט ועם המטבע שתרצו, מבלי לטרוח ולבזבז זמן יקר של חיפוש וקניית מזומנים במט"ח. אם שכחתם להצטייד במטבע זר לפני הטיסה, אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם ללכת לצ'יינג' או סניף בנק כדי לקנות מטבע זר או שסתם החלטתם שדרוש לכם עוד כסף לנסיעה, כל מה שעליכם לעשות הוא לחפש מט"ח בטרמינל בגוגל, להזמין מתוך 30 סוגי מטבעות את המט"ח שיתאים לנסיעתכם - ולאסוף את הכסף באחד מחמשת דלפקי הבנק בטרמינל 3 או 1 בנתב"ג. אין צורך לציין בהזמנה מאיזה טרמינל יוצאת טיסתכם.

שירות הזמנת מט"ח של בנק הפועלים פתוח לכל הציבור, באמצעות תשלום בטוח ומהיר בכרטיסי אשראי או חיוב ישיר מהחשבון (ללקוחות בנק הפועלים). כן, השירות מידי ופועל 24/7 במשך כל השנה, כך שאתם יכולים אפילו בזמן הצ'ק-אין והשיטוט בדיוטי פרי להבטיח שיהיה לכם את הסכום הדרוש לנסיעה. השירות נוח גם לאנשי עסקים שמקום עבודתם רוצה לצייד אותם במטבע זר לנסיעה, או לכאלה שרוצים לרכוש ברגע האחרון מטבע זר.

לא משנה לאן נוסעים - את המט"ח מזמינים כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סניף מט"ח של בנק הפועלים בטרמינל 3 של נתב"ג. ארז מיכאלי
שירות הפתוח ללקוחות כל הבנקים במשך כל השנה. סניף המרת מט"ח של בנק הפועלים בטרמינל 3/ארז מיכאלי

ביטוח נסיעות

לא משנה להיכן אתם טסים ולכמה זמן, דבר אחד ברור: אתם חייבים לטוס עם פוליסת ביטוח. בין אם אבדה המזוודה, נגנבו מכם חפצים אישיים או חלילה נפצעתם במהלך הטיול או נסיעת העסקים, עליכם להיות מכוסים. נוסעים חופשת סקי או טיול ארוך אחרי צבא במזרח ארוך? מצפה לכם נסיעת עסקים עם טיסות פנים ושעות נהיגה ארוכות? אתם חייבים להיות בראש שקט במקרה של אשפוז או כל בעיה אחרת שתצוץ, כדי לא לשלם עליה כסף רב. כל סיוע נדרש עולה כסף רב וללא ביטוח קשה מאוד לארגן אותו מחו"ל. אתם חייבים כתובת אליה תוכלו לפנות במקרה של צרה, וחברות הביטוח מציעות דילים רבים שמספקים מעטפת כוללת - מחילוץ והצלה, דרך אשפוזים ועד לכיסוי ניתוח חירום. הפוליסות שונות בהתאם לגיל, יעד הנסיעה ומטרתה, לכן עליהם לפרט זאת בשיחה עם נציגי חברת הביטוח ולהרכיב את הפוליסה שגם תהא החסכונית ביותר מבחינתכם וגם תספק את הכיסוי הטוב ביותר.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully