וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה, חנויות חדשות ושני פסטיבלים: קניון עזריאלי מודיעין חוגג עשור

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

12.7.2018 / 6:20

חנויות חדשות, פסטיבלים מיוחדים לקיץ והופעות ילדים הם רק חלק ממה שמתוכנן בקיץ 2018 בקניון, והבונוס יגיע ב-16.8, כשרחבת האירועים החיצונית של הקניון להפנינג אחד גדול של מוזיקה, הופעות, אוכל ובירה. זה מה שמחכה לכם

קניון עזריאלי מודיעין. יוסי כהן לסטודיו נגה צילומי אוויר,
הלב הפועם של מודיעין/יוסי כהן לסטודיו נגה צילומי אוויר

הוא הלב הפועם של העיר ועכשיו הוא מקבל בוסט של אנרגיה. קניון עזריאלי מודיעין חוגג בימים אלה עשר שנים והופך את קיץ 2018 למיוחד, זאת גם בזכות האירוע הגדול שמתוכנן להיערך בו וגם הודות למתיחת הפנים שעבר לאחרונה ולכניסת מותגים חדשים לתחומו. הקניון תמיד העניק לתושבי מודיעין והסביבה שילוב מנצח של בילוי ושופינג במתחם אחד מרכזי וייחודי בעיר, והוא צפוי לגדול ולהתחדש ממש כשם שמודיעין מתפתחת וצפויה להכפיל את אוכלוסייתה בעשור הקרוב.

"אנחנו כל הזמן מתעדכנים ויוצרים שינויים כדי להעצים את חוויית הבילוי והשופינג", אומר צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, אנחנו נהנים משילוב מנצח של חוויית בילוי ובידור. לאחרונה הכנסנו מספר מותגי רשתות מזון מובילות בישראל ולראשונה תהיה להן נציגות באזור מודיעין והסביבה".

יום ההולדת העשירי צפוי להוות חגיגה גדולה לתושבי מודיעין-מכבים-רעות והסביבה, כשב-16 באוגוסט תהפוך רחבת האירועים החיצונית של הקניון להפנינג אחד גדול. הכניסה חופשית לציבור ובין השעות 18:00 ל-23:00 המקום כולו יהיה שילוב שמח במיוחד של מוזיקה, אוכל טוב ופעילויות שונות.

על במת ההופעות יופיעו הרכבים מוזיקליים שונים, ברחבה ייערכו מייצגי רחוב והופעות קרקס, כ-40 מבשלות בוטיק מהארץ ומהעולם יקימו ברים ארוכים וימזגו בירה איכותית וצוננת לבאי המתחם, ומשאיות אוכל יציעו מנות גורמה במחירים אטרקטיביים, מנות במגוון סגנונות - בשריות, חלביות, כשרות, צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן. וכמובן, גם קינוחים מיוחדים. במקום יוקמו מתחמי ישיבה לנוחות הקהל.

רחבת האירועים, קניון עזריאלי מודיעין. ליהי וולף,
ב-16 באוגוסט תהפוך רחבת האירועים החיצונית של הקניון להפנינג אחד גדול/ליהי וולף

חנויות חדשות, מתחם ענק לילדים ופסטיבלים מיוחדים לקיץ

קניון עזריאלי נחנך לפני עשר שנים כחלק ממרכז הבילוי והפנאי של העיר, כשלצדו תחנת רכבת ופארק רחב ידיים. בקניון יש כ-200 חנויות ודוכנים ומעליו ומסביבו יש בנייני מגורים ומשרדים. מתחם הקניון כולל גם בנקים וקופות חולים ובעתיד ישנן תכניות להקים בסביבתו בית מלון כחלק מהרחבת הקניון, שיעניק תנופה נוספת לעיר. כיום כבר קיימים מגדלי מגורים ומשרדים במתחם הקניון כחלק מהפרויקט.

"הקניון נמצא כיום בתפוסה מלאה, אנחנו מארחים מדי יום כ-17 אלף איש בממוצע", אומר המנכ"ל רוזנטל. "ישנם מספר מרכזים מהותיים שמהווים עוגן כגון זארה, אולם קולנוע, אולם משחקים ואירועים, סופרמרקט וחדר כושר. הכנסנו מספר מותגי רשתות מזון מובילות בישראל ולראשונה תהיה להן נציגות באזור מודיעין והסביבה. לדוגמה, בורגר ג'ק, פיצריית עגבנייה, סניף של רשת 'השמן', רשת האוכל המקסיקני 'מקסיקנה מרקדו', מותג האיפור הבינלאומי 'גולדן רוז'. ועוד".

"הקמנו משחקיית ענק מרשת פעלטון - מרחב של שתי קומות שמיד עם פתיחתו הפך לאחד המובילים בישראל מבחינת היקף הפעילות וכמות הילדים שפוקדים אותו ונהנים לשחק", מוסיף רוזנטל. "המקום כולל מתחם טרמפולינות המשולב באזורים חווייתיים המותאם לילדים עד גיל 10. מודיעין היא עיר ברוכת ילדים וקיבלנו אותם בזרועות פתוחות. ההורים והילדים מבציעים ברגליים".

חגיגות העשור ופעילויות הקיץ הן רק חלק מהחיבור בין קניון עזריאלי מודיעין לבין הקהילה והעיר. הקניון עובד בשיתופי פעולה רבים עם מחלקות שנות בעיריית מודיעין ופועל למען אוכלוסיות שונות כגון גימלאים,נוער וצעירים, בכך שהוא מאפשר לקיים בו ירידים ופעילויות ולקדם אותם. כמו כן קיים שיתוף פעולה פורה עם העמותות השונות בעיר, שמקבלות שטחים לאיסוף תרומות ובכך ניהנות מהתנועה הרבה של המבקרים בקניון.

מעבר לחגיגת העשור, בקניון עזריאלי מודיעין חוגגים גם את הקיץ בשני פסטיבלים מסקרנים. האחד, פסטיבל השף, שלושה ימים של סדנאות שף ופעילויות אוכל שונות, והשני הוא פסטיבל DIY ובו מתחמי יצירה מחומרים שונים. בנוסף, יתקיימו בקניון הופעות שונות לילדים במהלך הקיץ, כגון המופע של "יובל המבולבל" (15.7) והמופע של "נתי הגעתי הופעתי" (31.7).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קניון עזריאלי מודיעין. אבישי פינקלשטיין,
"הקניון נמצא כיום בתפוסה מלאה, אנחנו מארחים מדי יום כ-17 אלף איש בממוצע"/אבישי פינקלשטיין
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully