וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבדוק מתקני אקסטרים ולהיות טועמי גלידה: עבודות הקיץ לצעירים

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

5.8.2018 / 7:41

במסגרת שיתוף פעולה עם אתר WOWJOB מציע "פועלים young" ללקוחותיו הצעירים להתמודד על ההזדמנות להתנסות בשורה של תפקידים מיוחדים - ממבקרי קולנוע ועד טועמי גלידה

הלונה פארק בתל אביב, 2 במאי 2017. יותם רונן
לבחון מתקני אקסטרים? יופי של ג'וב/יותם רונן

"פועלים YOUNG", מותג הצעירים של בנק הפועלים, משתף פעולה עם אתר WOWJOB זו השנה השלישית ומציע ותפקידים אטרקטיביים במיוחד לבני נוער. במסגרת הפרויקט, שינוהל בדף הפייסבוק של "פועלים YOUNG", תוצע לבני נוער בגילאי 14-19 אפשרות להתמודד על תפקידים מגניבים שנוצרו לטובת הפעילות בשיתוף מגוון מותגי הצעירים המובילים בישראל.

בין היתר יוכלו בני הנוער להתמודד על תפקידים כמו נסייני הטעמים החדשים של גלידת בן & ג'ריס, נסייני מתקני האקסטרים של ראש1 בהולנד, כתבי הקולנוע של פרוגי בהוליווד, כתבי ערוץ הספורט בליגת העל בכדורגל, ממציאי טעמי הפיצות של דומינוס פיצה, מבקרי הקולנוע של סינמה סיטי, מדובבים של שרוטונים ועוד.

במהלך הקיץ ייבחרו עשרות זוכים מבין המתמודדים, לקוחות בנק הפועלים. הזוכים המאושרים ייהנו גם מפרס של 500 שקלים .

"זו שנה שלישית לפרויקט WOWJOB, שבו לוקחים חלק עשרות אלפי צעירים. אנחנו שמחים לייצר התרגשות בקרב הצעירים לקראת החופש הגדול", אומרת אביבית בנדר - מנהלת מטה החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים. "אנחנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בדור העתיד, שלוקח את צעדיו הראשונים בתחום הפיננסי. במסגרת 'פועלים YOUNG' אנחנו מספקים לצעירים מעטפת של כלים לקבלת החלטות פיננסיות ולהתנהלות כלכלית חכמה, אמצעים טכנולוגיים שמדברים את השפה שלהם ומגוון הטבות ייחודיות, כמו למשל תפקיד חלומי בחופשת הקיץ".

אחד התפקידים החדשים במסגרת הפעילות לחובבי האדרנלין - אחד הצעירים יסקר עבור המגזין ראש1 את מתקני האקסטרים באחד מפארקי השעשועים המפורסמים ביותר אירופה - אפטלינג בהולנד ויזכו להזמין את אחד מההורים. "השנה בחרנו לפנות גם להורים של הצעירים ולשלב אותם בעידוד הצעירים להתנהלות פיננסית נכונה, הצעירים שיסעו להוליווד ולהולנד יזכו לצרף את אחד ההורים לחוויה", אומרת בנדר.

"פועלים YOUNG" הוא מותג הצעירים של בנק הפועלים, המיועד לבני נוער ומתגייסים בגילאי 14 עד 19 וכולל ניהול חשבון עם הטבות ייחודיות, פטור מעמלות עובר ושב ומגוון מתנות. בנוסף לתפקידים אלה יוצעו לבני הנוער גם תפקידי התנדבות בשיתוף עמותת "רוח טובה".

עבודות הקיץ החלומיות מחכות לכם כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully